Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1490
Ser etter mitt første kredittkort, målet mitt er å fortsatt ha et lite forbruk. Men mulighet til å "tjene" noen ekstra kroner med et kredittkort.


Kommer til å betale full balanse hver måned - verdsetter virkelig mulighet for avtalegiro, slik at jeg bare trenger å ha nok penger på brukskonto.

Kortet må veldig gjerne kunne brukes på alle nettbutikker og/eller fysiske butikker.


Jeg har ikke bil, så trenger ikke esso rabatt. Ser ikke for meg at jeg kommer til å reise utenlands neste 3-4 årene, så om det er reisepoeng som løper ut - er dette ikke av interesse.
Komplett Master Card. Bonusen må brukes hos de,så hvis du handler elektro varer vil jeg anbefale de.
Trumf visa - 2% trumf bonus på Kiwi/Meny/Joker. 4% når det er trippeltrumf. 15% på frukt og grønt.
DNB mastercard - "supertilbud" et par ganger i året, hvor man får 20% rabatt på steder som Power, XXL, møbelbutikker osv.
Komplett mastercard - 1% rabatt på alt du handler, 2% på all netthandel. Enda mer på komplett.no. Bra all-around kort.
Jeg har shell mastercard. Der samles alt av poeng til trumfbonus. Og det kan man ta ut i kontanter.
Santander Red
Sitat av Tyrkeren Vis innlegg
Trumf visa - 2% trumf bonus på Kiwi/Meny/Joker. 4% når det er trippeltrumf. 15% på frukt og grønt.
Vis hele sitatet...
Shell Mastercard er bedre enn Trumf Visa på alle måter.

Sitat av Kålhue Vis innlegg
Jeg har shell mastercard. Der samles alt av poeng til trumfbonus. Og det kan man ta ut i kontanter.
Vis hele sitatet...
Du kan faktisk selge trumf-poeng til samlere av flypoeng for overkurs, altså f.eks. 120kr for 100 trumfkroner.
Sist endret av awt; 21. april 2019 kl. 21:19.