Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1550
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Hallo har hatt et problem en stund nå og fant hendelses liste og får denne feilmeldingen når den restarter seg selv

Innstillingene for programspesifikk-tillatelse gir ikke Lokal Start-tillatelse til COM Server-programmet med CLSID
Windows.SecurityCenter.WscBrokerManager
og APPID
Ikke tilgjengelig
til brukeren NT-MYNDIGHET\SYSTEM SID (S-1-5-18) fra adressen LocalHost (bruker LRPC) som kjører i programbeholderen Ikke tilgjengelig SID (Ikke tilgjengelig). Denne sikkerhetstillatelsen kan endres med det administrative verktøyet Komponenttjenester.

så jeg kan ikke dataspråk så kanskje noen kan forklare meg hva dette er for noe

gjore litt ekste leting i hendelsesliste og fant dette keyword (70368744177664),(2) googlet det og fikk denne linken https://answers.microsoft.com/en-us/...6-1bc1b44b1588
Sist endret av Cobra1; 5. april 2019 kl. 12:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tror ikke en gang Microsoft selv, skjønner seg på feilmeldingene sine, så jeg kan ikke hjelpe deg med hva det det betyr, men hva gjorde du når du den restartet? Det kan være så enkelt at den fikk litt for mye å gjøre, som førte til at en viktig driver kræsjet. Den kan ha blitt overopphetet, eller det kan ha vært noe med strømforsyningen som ikke var som det skulle.

Anyhow. skjer det kun en gang, hadde jeg ikke stresset med det.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du nevner mange ting.

Kva er problemet? Er det spontane reboots?
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Pcen får spontane reboots og de er veldig rare ved at noen ganger så restarter den der veldig ofte og noen ganger veldig skjeldent, har afterburner og kan kjøre max vifte speed og ser på tempraturen og det ser ikke ut til å være overheating. for et par dager siden så startet pcen seg på nytt hvert 20min og andre ganger så er det bare en gang om dagen.

EDIT: Lastet ned Driver booster 6.3 idag og fikk oppdatert driverne så ut til å fungere helt til pcen restartet av seg selv no for 20 minutt siden

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du nevner mange ting.

Kva er problemet? Er det spontane reboots?
Vis hele sitatet...
er ikke så flink på å bruke forum men skrev hva som skjer og hva problemet er
Sist endret av Cobra1; 6. april 2019 kl. 06:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan teste å sette alle klokker og spenninger til standard, og se om problemet endrer seg. Kan være andre ting enn temp som leder til reboot.
Får du alltid den samme tingen i eventlogg rett før reboot?
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Sitat av GalFisk Vis innlegg
Du kan teste å sette alle klokker og spenninger til standard, og se om problemet endrer seg. Kan være andre ting enn temp som leder til reboot.
Får du alltid den samme tingen i eventlogg rett før reboot?
Vis hele sitatet...
event loggen er noe jeg har sjekket etter pcen min restarter seg det er der jeg fant denne feilmeldinga til å begynne med

edit: klokker og spenninger står på normalt mener jeg eneste jeg gjær på after burner av og til er å skru opp viftehastighet
Sist endret av Cobra1; 6. april 2019 kl. 12:50.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
event loggen er noe jeg har sjekket etter pcen min restarter seg det er der jeg fant denne feilmeldinga til å begynne med
Vis hele sitatet...
Ingen av dei meldingene er spesielt nyttige.

Korleis skjer reboot? Spontant, utan forvarsel, eller lukker windows programmer først og avslutter på vanlig vis?
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Trådstarter
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ingen av dei meldingene er spesielt nyttige.

Korleis skjer reboot? Spontant, utan forvarsel, eller lukker windows programmer først og avslutter på vanlig vis?
Vis hele sitatet...
skjermen blir svart også slår den seg av 3 sekund senere så slår den seg på igjen