Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1332
Hei, har 14 stk muffins i ownen nå. Ca 15g brunt i oppskriften.
Hvordan mange mg tch vil det være i? Takk for svar.'

Ganske lys og fin bønne.
Det er ingen som kan vite dette, THC-prosent varierer utifra strain, produksjonsmetode ol.
Sist endret av moret; 29. januar 2019 kl. 15:44.
Umulig å svare på. Kommer helt ann på bønna.

Men det vil nok bli sterke nok muffins. Lager selv brownies med 15g og deler opp i 16x biter og det knocker ut de fleste, selv med høy toleranse.
Gladixi's Avatar
Trådstarter
58 9
Takk for svar
Om du ikke har en enorm toleranse bør du ikke engang vurdere å spise en hel muffin.

Prøv deg heller på 1/10.
Sist endret av SkammeligNykter; 29. januar 2019 kl. 15:58.
Spiste 1/4 av et kakestykke som totalt inneholdt 0.5g igår, ble fucka, skikkelig.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs hvordan du har lagd dem. Men om de er lagd skikkelig så anbefaler jeg ikke å spise en hel muffins.. ikke en halv engang... "overdose" av edibles er ikke å spøke med.
Edibles er kraftige, langvarige saker, så vær forsiktig.

Begynn med 1/10 muffin, vent en time og evt spis litt til om formen ikke kommer.

Husk at du alltid kan spise mer, men du kan aldri spise mindre.
En enkel måte å dosere cannabis for å spise er å ta utgangspunkt i hvor mye en ville røyket i løpet av 6 timer for å få samme effekt og så dele dette på 2.5.
THC og CBD blir to og en halv gang sterkere når det blir spist.

Dette gjelder når forholdene er optimale. Hvis ikke må du bruke mer hasj.
Sist endret av KnutAnkhAton; 29. januar 2019 kl. 17:26.
Ligger her +60 min siden inntak av 1/4 dels stykke av et kakestykke, og er fryktelig nysgjerrig på resultatet av hjemmebaksten?
Hvor mye doserte du? Og hvordan var opplevelsen?
En kompis laget en gang konfekt med ca 1g i hver bit.

Jeg gikk og la meg når tvn dirra. Sov i 16-17timer.
Gladixi's Avatar
Trådstarter
58 9
Våknet først nå
Har somregel brukt rundt 1g på 6 muffins. Selv 1-2 stk blir litt for intenst synes jeg.

Har noen venner som bruker syke doser, men de må gjøre noe feil tror jeg..

Somregel har jeg blitt knocket helt ut, og på den tiden hadde jeg høy tolleranse.
Sitat av Gladixi Vis innlegg
Våknet først nå
Vis hele sitatet...
Hvor mye spiste du?
Jeg spiste en hel muffins, fikk total blackout og våknet kl 1500 dagen etter.
Sist endret av Gladixi; 1. februar 2019 kl. 20:31. Grunn: adwdawdaw
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heldigvis dør man ikke av cannabis-overdosering...
Kjedelig å sovne da, husker første gang jeg fikk det skikkelig til å lage edibles så merka vi ikke en dritt på 2 timerså ble det sånn Woooow nå skjønner jeg greia! Hadde røyket i 3år den gangen og ble overassket mtrodde egentlig litt at siden jeg var så vandt til røykerusen så funka ikke edibles. Men vi lagde de bare feil alle gangene før det, skjønte jeg. Vi hadde 0.4 per pers og la i ovnen på 110grader i 15 min så blanda den inn i smør etterpå Vi var en gjeng som stort sett trippa å ruste oss uansett så det var jo ingenting skummelt med det bare husker at når jeg tok et trekk var det nesten som en litt annen type rus som kom i tillegg til edibles og gikk vekk etter en time mens man fortsatt var skamfjern på browniesa. Vi ble ganske så låst fast i sofaen i timesvis og hadde det vært en vanlig hverdag ville jeg nok hatt veldig noia for å møte folk første gang på edibles
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som andre har pekt ut, dette er vanskelig å si uten å vite noe mer spesifikt om det brune, planteart, produksjon, etc. Når det er sagt vil jeg si at så vidt over ett helt gram brunt i hver eneste muffins er ekstremt kraftig. Jeg ville nok vært helt ute i verdensrommet etter 1/4 av en eneste muffins :P