Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 616
har sitti å knota litt med virtual dj nå. også leste jeg noe om noen digitale vinyler som funker som om en mp3 fil lå på plata.

noen som vet hvordan disse funker, og om det er brukbart. da tenker jeg i live sammenheng.



jeg tror de sender et signal som sier hvor i sangen plata befinner seg til lydkortet. men kan noen forklare litt nermere?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Google kan sikkert gi deg masse informasjon når du nå vet at dette heter "final scratch"
ja jeg har lest om det. men det er et helt system. ikke bare en plate. jeg vil kunne bruke det jeg har av utstyr fra før.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det kan du selvfølgelig ikke, ettersom du trenger ampen og softwaren.
jepp. men jeg trodde man trengte bare selve plata. og at man kunne kjøre mixeren rett i lydkortet.

det hadde jo vært genialt.
Numark har en mixer som du kan koble til pc'en via USB. Sjekk litt rundt om den. Vet ikke funksjonene til den mixeren!
usertitle import
bleh's Avatar
Har selv hatt Final Scratch, og det er akkurat det du trenger...det er så jævlig deilig å få skikkelig vinyl-feeling på mp3 filer fra pcen...ganske greit system, selve softwaren kjøres vel i linux faktisk, så hver gang du starter pcen må du velge mellom Windows og FS-softwaren... Anbefales! Har selv bare prøvd Final Scratch, men FS 2 skal visst være enda bedre og enklere!
Better than thou.
Kjøp heller SSL, Serato Scratch Live. Du kan faktisk gjøre det uten å kjøpe slikt, men da trenger du et lydkort med 2 inn og 2 utganger. Sjekk ut arkivet til www.Scratchworx.com