Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1042
Hei, noen som har tips om refinansiering av kredittkort? Tjener cirka 300k i året og er 19, så skulle gjerne fått samlet alt.
siden han er 19 så regner jeg med han ikke har noe fagbrev/utdannelse.. 300 000 i årslønn som ufaglært er vel ganske gjennomsnittlig..
for å tjene mer må man mest sansynelig enten jobbe ugunstige turnuser eller mye overtid..
ville brukt en kjent bank altså, asap. Det overasker meg om noen andre i Norge tilbyr deg en bedre deal på slikt en DNB, Sparebanken og ja disse normale dagligbankene

haha etter et kreditt kort bruk i Danmark i læretiden har jeg heldigvis lært og holdt meg unna forbruks lån.. Har man ikke råd har man ikke råd.. Jeg tar meg råd til en hel boks general snus om dagen. ellers lite luksus

lyver jeg vell.. røyker jo ikke akkurat crap, og aldri gjort det. så det vil jeg si er en luksus også
Sist endret av cropdoc; 8. april 2019 kl. 15:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.