Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2212
Noen som vet hva maks innskudd på Norsk tipping sine tippekort er?
Kan man ha 2 kort på samme «tippe konto»?
IT-Konsulent
Man kan til enhvertid ikke ha mer enn 10 000,- på sin norsk tipping konto. Nei, du kan ikke ha 2 kort, bestiller du nytt blir det gamle satt inaktivt.
Trådstarter
Lar dem seg ikke kopiere/duplisere heller?
Sitat av NATRIX.N Vis innlegg
Lar dem seg ikke kopiere/duplisere heller?
Vis hele sitatet...
Nei, de/kontoen er bundet til personnummer.
Sist endret av Lyra; 22. mars 2019 kl. 19:06.
Trådstarter
Stemmer det Lyra, men det meste av kort kan dupliseres på ett gutterom med rett utstyr skulle jeg tro. Bare usikker på om det lar seg gjøre i dette tilfelle, derfor jeg spørr.
Sist endret av NATRIX.N; 22. mars 2019 kl. 20:22.
Kortet kan sikkert dupliseres, men så fremt de er knyttet til samme konto, så vil det jo uansett ikke gi deg muligheten til å ha mer enn 10 000 kroner der uansett, og da er jo alt du ender opp med to like spillekort.
Trådstarter
Sitat av Mirriran Vis innlegg
Kortet kan sikkert dupliseres, men så fremt de er knyttet til samme konto, så vil det jo uansett ikke gi deg muligheten til å ha mer enn 10 000 kroner der uansett, og da er jo alt du ender opp med to like spillekort.
Vis hele sitatet...
Var ikke ute etter å øke innskudds muligheten heller.


Er det grenser for maks innskudd pr.mnd eller lignende?

Har vi noen luskere her som har litt innside info fra norsk tipping?
La oss si at jeg setter inn 10.000,- på spillekortet i feks Tromsø, 1 time etter blir dette tatt ut i feks Oslo, er det noen form for "alarmer" som da går av hos Norsk tipping?
Sist endret av NATRIX.N; 22. mars 2019 kl. 22:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, norsk tipping har egne pensjonerte etterforskere fra politiet som gransker slike transaksjoner. Du blir først oppringt og etterpå blacklistet fra norsk tipping 1-2 år alt etter alvorlighetsgrad. Har vert borti dette selv med kunde som gjorde innskudd på 5k en gang i mnd og overførte det til bank konto / tok penger ut andre plasser.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, norsk tipping har egne pensjonerte etterforskere fra politiet som gransker slike transaksjoner. Du blir først oppringt og etterpå blacklistet fra norsk tipping 1-2 år alt etter alvorlighetsgrad. Har vert borti dette selv med kunde som gjorde innskudd på 5k en gang i mnd og overførte det til bank konto / tok penger ut andre plasser.
Vis hele sitatet...
Takk!
Du skjønner ironi, ikkesant?
Trådstarter
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Du skjønner ironi, ikkesant?
Vis hele sitatet...
Var litt usikker der en stund faktisk,mulig jeg burde ventet til etter 12 før jeg leste å besvarte!

Skulle akkurat til å spørre hvorfor, da jeg ikke kunne finne noe om begrensinger i uttak i vilkårene til Norsk tipping.

Det jeg lurte på var uansett ikke relatert til overføring til konto men cash uttak.
Så da står spørsmålene mine enda som ubesvart!
Sist endret av NATRIX.N; 23. mars 2019 kl. 09:41.
Ideen din virker god å det blir neppe satt i gang etterforskning i regi av Norsk tipping. Litt i tvil om det lar seg gjøre med duplisering av kort og greier.
Trådstarter
Finnes det restriksjoner rundt innskudd utover at det ikke kan stå mer enn 10.000,- på konto?
Kan jeg sette inn 10.000,- pr.dag Så lenge det blir tatt ut 10.000 mellom vært innskudd?
Sitat av NATRIX.N Vis innlegg
Var ikke ute etter å øke innskudds muligheten heller.


Er det grenser for maks innskudd pr.mnd eller lignende?

Har vi noen luskere her som har litt innside info fra norsk tipping?
La oss si at jeg setter inn 10.000,- på spillekortet i feks Tromsø, 1 time etter blir dette tatt ut i feks Oslo, er det noen form for "alarmer" som da går av hos Norsk tipping?
Vis hele sitatet...
Litt merkelig .. satt inn rundt 5 k flere ganger og overført til bankkontoen min.. pga har kun nettbank.. fin måte å sette inn pengegaver .. aldri hørt no fra Norsk tipping angående det