Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4110
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, kom over noe chattegreier man kan tjene penger på, men for å få utbetaling får man gjennom Payoneer. Aldri hørt om Payoneer, men trur det ligner litt på Paypal? Isåfall, de spør om ID på passet mitt, er det trygt å bare gi fra seg dette?
Anonym bruker
"Blind Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://en.wikipedia.org/wiki/Payoneer
Virker som det er greit, men husk at hvem som helst kan redigere artikkelen på Wikipedia.
Payoneer er greit det, men du skal jobbe rimelig mye for å tjene penger på chattingen. Been there, done that. Samt den evindelige masingen fra coacher hver dag.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Wipeout Vis innlegg
Payoneer er greit det, men du skal jobbe rimelig mye for å tjene penger på chattingen. Been there, done that. Samt den evindelige masingen fra coacher hver dag.
Vis hele sitatet...
Hehe, søkte nettop. Stor sannsynlighet for at jeg får jobben trur du? Hva er det coachen maser om?
Stort sett alle som består "testen" får jobb der. De maser bla. om at du skal komme opp i et visst antall meldinger, men det er stort sett mailer som blir sendt ut til alle.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Digger at freakforum for deg Rik svin som navn
Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva det er snakk om. Jobber turnus, så har plutselig en del tid til overs og kan tenke meg å tjene litt mer på si...
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kort sagt så går det vel på å chatte med menn på en nettside, tror jeg? Sitte og prate gris og så får man betalt pr. melding man skriver.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kort sagt så går det vel på å chatte med menn på en nettside, tror jeg? Sitte og prate gris og så får man betalt pr. melding man skriver.
Vis hele sitatet...
Stemmer. Gjorde det før i en liten periode, jeg og noen kompiser av meg. Ingen av oss gadd / klarte det mer enn 3-4 uker før vi gav opp.

Jævla dårlig betalt vs jobben du gjør. Ekstremt mye mas fra sjefene, eller coachene som de heter, du får 1-2 mailer hver dag fra dem. Du må klare et vist antall mld per uke for å ikke få kontoen deaktivert, du må skrive like mange tegn som meldingen du svarer på, du må stille masse spørsmål, du må gjøre ditt og datt. Om ikke så får du mas av "coachene".

Så MÅ du notere ned absolutt alt, glemmer du og notere så mye som en eneste gang så får du høre det... Og om du ligger under en viss svarsprosent en uke så blir du sperret inntil du får ny opplæring så åpner de kontoen igjen.

Det er noe som virkelig ikke er for alle. Se på masse dick-pics hver dag osv...


Men mulig du klarer det fint, det er det jo bare en måte og finne ut av

Payoneer i seg selv forresten er helt safe og faktisk ganske så genialt
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det er ikke noe å bli rik av. Og alt det maset fra coachene gir deg heller ikke mer motivasjon for å skrive mer.
Payoneer er like legit som PayPal, jeg tror det er samme eiergruppe. De ber om passnummeret dit fordi internasjonale lover krever det, du risikerer ingenting ved å gi det fra deg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da har jeg jobbet der en stund, ganske dritt å dårlig betalt. Holder nok ikke på så mange uker til.. Men jeg lurer på, kan jeg bruke det kortet fra Payoneer i Norge? Er jo euro balanse på det.. Å vil de bli en fee hver eneste gang jeg drar kortet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da har jeg jobbet der en stund, ganske dritt å dårlig betalt. Holder nok ikke på så mange uker til.. Men jeg lurer på, kan jeg bruke det kortet fra Payoneer i Norge? Er jo euro balanse på det.. Å vil de bli en fee hver eneste gang jeg drar kortet?
Vis hele sitatet...

Var ikke akkurat lukrativt, nei? Kunne sagt deg det på forhånd.

Men ja, du kan bruke Payoneerkortet her i landet, både i butikk og i minibank. Men av en eller annen grunn så fungerer det ikke på Shell/7-Eleven.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Wipeout Vis innlegg
Var ikke akkurat lukrativt, nei? Kunne sagt deg det på forhånd.

Men ja, du kan bruke Payoneerkortet her i landet, både i butikk og i minibank. Men av en eller annen grunn så fungerer det ikke på Shell/7-Eleven.
Vis hele sitatet...
Du gjorde jo det, vel vi alle gjorde det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Vettskremt Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du gjorde jo det, vel vi alle gjorde det
Vis hele sitatet...
Og hva fikk du for disse ukene, Hvor mange timer måtte du sitte å skriv skit?
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange timer per dag jobbet du og hva ble timeslønnen? Mulig å jobbe kun 2-4 timer om dagen noen dager per uke eller må det jobbes til faste tider og minimum antall timer? Trekker de skatt av lønnen? Hvor kan det søkes om slik jobb?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke noe minimumskrav på antall timer, men de krever vel noe sånt som minimum 200 meldinger i uka.
Skatt må du ordne trekk av selv og timelønnen er relativt lav. Man får vel mellom grovt regnet et par cent pr. melding +/-.

Jeg vil ikke engang nevnt navn på firma, da jeg vil spare tiden din. Og som nevnt tidligere så er det absolutt ikke verdt bryet.