Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 9966
Jeg er ny på forumet her, og vet ikke om dette er riktige plassen å gjøre det. Men jeg er en 19 år gammel gutt, bor i Oslo. Har en helt grei kropp og alt, og har syykt lyst på sex. Har aldri hatt det før. Men fy søren, kjenner jeg bare må snart. Helt casual, bare. Problemet er at jeg er litt sjenert med jenter, så er nok derfor det aldri har blitt noe på meg.

Jeg bare lurte på om det er en nettside ellernoe der du er garantert, eller har stor sjans, for useriøs sex? Tinder har jeg, men har ikke fått noen matcher. Noen tips?
Prostituert & kondom, lykke til. Eller du kan vente til det er din tur, ikke noe du trenger og forskyve - er ekstremt oppskrytt hele greia, du har en høyre hånd som funker like bra
Best sjanse har du på utesteder. Dating-apper er meget dårlig for menn, i kvinner sin favør. Les deg opp på pickup (girlschase, redpill)
Trådstarter
3 0
Sitat av Potetmix Vis innlegg
Best sjanse har du på utesteder. Dating-apper er meget dårlig for menn, i kvinner sin favør. Les deg opp på pickup (girlschase, redpill)
Vis hele sitatet...
Sant. Men jeg er så sjukt dårlig på sånn... uerfaten ute på byen. Jeg vil aldri klare det..
Sitat av AndyParker Vis innlegg
Sant. Men jeg er så sjukt dårlig på sånn... uerfaten ute på byen. Jeg vil aldri klare det..
Vis hele sitatet...
Ikke med den holdninga. Selvtillit er helt nødvendig for å tenne. Øv på det! Gå ut med venner, bli kjent med nye folk. Hvis du synes noen er attraktiv, snakk med dem. Det er jo tross alt ikke farlig Erfaring får du bare med å prøve. Selv den mest erfarne sjekkeartist feiler mesteparten av gangene han prøver seg.
Dra på byen med alkohol innabords, og finn jenter som du tror du kan ha sjans på. Som er i samme liga som deg. Følg litt med på jenta fra avstand først. Du vil garantert finne jenter som er like usikre som deg selv. Det kan du bruke til din fordel.

Lykke til!
Du kan fint klare det. Var i samme situasjon som deg for ca 6 måneder siden. Så startet jeg en prosess for å endre meg selv. Etter ca 1 gang jeg hooket en jente oste jeg av selvtillit og det ble fler og fler. En periode var det nytt hook hver helg.

Les deg opp på pickup, rsd på youtube har mye bra!
Det finnes mange tips men det er vanskelig å forklare. Legger til en link med lesestoff for alt du trenger å vite for å få deg noe (slett cookies når nettsiden krever penger for å lese mer). Viss du lett klarer bli venn med jenter, så er mitt tips å bruke denne "oppførselen" din som grunnbase men du må lære å snakke om sex. Du kan ikke treffe ei jente og snakke om pisseting og forvente dere plutselig skal ha sex viss du aldri har fått henne til å forestille seg sex med deg. Personlig kommer jeg oftest inn på sex pratinga med noe eksempelvis som "åja du liker det hardt ja" i en situasjon der hun mente noe annet. Men ikke fortsett med det spillet i flere setninger. Det når ei viss spenning etter 1-2 kanskje 3 kommentarer frem og tilbake og da skal du bare plutselig prate om noe annet, akkurat som om dere ikke akkurat prata om sex. Det var ett lite tips jeg ikke kunne la være å skrive her nå, selv om det er en lang veg. Prat med jenter og finn ut selv hva som funker og hva som ikke funker. De viktige prinsippa står i linken, ellers kan du spørre noen gutter som har skjønt trikset, alle gir samme råd.

http://www.girlschase.com/content/mo...ve-no-idea-why
Sist endret av Vippetavpinnen; 22. august 2017 kl. 02:05.
Slutt å stress med det så får du deg dame fortere enn du aner.
Hvis du er sjenert og uerfaren med jenter så er det bare en ting å gjøre; øve. Øvelse gjør mester som dem sier, og det gjelder også med jenter. Prat med dem. Prat med hver eneste jente du møter. Først ville jeg kanskje lagt tanken på sex på hylla, du vil tørrtrene i starten så bare gå ned små mål som feks "jeg skal prate med hun her i 3minutter", så kan du sette målet "jeg skal legge til denne jenta på snap før kvelden er over", før du har målet "jeg skal kysse denne jenta".
Plutselig har du pratet med 100jenter og ting kommer så himla mye mer naturlig og sex skjer by some reason magisk av seg selv.
Første målet blir uansett å møte jenter, så sign opp på hver eneste dating-tjeneste og gå på byen. Kjør bots på tinder, match med alt, sett opp møter med alle sammen(da jeg kjørte hardt hadde jeg frokost-dates før jobb, og to dates etter jobb). Vær et "creep" på byen, prat ned jenter som står i baren, prat med dem som står i køen, prat med dem som røyker. Tenk fuck it, du skal jo ikke møte noen av disse igjen; de er tørrtrening og du taper ingenting om du skulle dumme deg ut. Og dummer du deg ut så vet du jo hva du gjorde galt og kan unngå samme feilen neste gang.

Dette kan virke som et fuckings prosjekt-arbeid, og på sett og vis er det det, men du er bare 19; om et halvt år-et år så ser du såpass store forbedringer i din interaksjon med jenter at det er verdt det.

Hvis du kun er ute etter å poppe kirsebæret ditt så kan du alltids finne deg en eskorte, cashe ut noen tusen og bli ferdig med det...
Sitat av moret Vis innlegg
Hvis du er sjenert og uerfaren med jenter så er det bare en ting å gjøre; øve. Øvelse gjør mester som dem sier, og det gjelder også med jenter. Prat med dem. Prat med hver eneste jente du møter. Først ville jeg kanskje lagt tanken på sex på hylla, du vil tørrtrene i starten så bare gå ned små mål som feks "jeg skal prate med hun her i 3minutter", så kan du sette målet "jeg skal legge til denne jenta på snap før kvelden er over", før du har målet "jeg skal kysse denne jenta".
Plutselig har du pratet med 100jenter og ting kommer så himla mye mer naturlig og sex skjer by some reason magisk av seg selv.
Første målet blir uansett å møte jenter, så sign opp på hver eneste dating-tjeneste og gå på byen. Kjør bots på tinder, match med alt, sett opp møter med alle sammen(da jeg kjørte hardt hadde jeg frokost-dates før jobb, og to dates etter jobb). Vær et "creep" på byen, prat ned jenter som står i baren, prat med dem som står i køen, prat med dem som røyker. Tenk fuck it, du skal jo ikke møte noen av disse igjen; de er tørrtrening og du taper ingenting om du skulle dumme deg ut. Og dummer du deg ut så vet du jo hva du gjorde galt og kan unngå samme feilen neste gang.

Dette kan virke som et fuckings prosjekt-arbeid, og på sett og vis er det det, men du er bare 19; om et halvt år-et år så ser du såpass store forbedringer i din interaksjon med jenter at det er verdt det.

Hvis du kun er ute etter å poppe kirsebæret ditt så kan du alltids finne deg en eskorte, cashe ut noen tusen og bli ferdig med det...
Vis hele sitatet...

Fagfolk er fagfolk!
Hehe. Husker jeg også var utrolig sjenert i din alder, og prøvde alltid å unngå å prate med jenter. Hadde veldig dårlig selvtillit, og trodde at alle jenter syntes jeg var stygg, men det viste seg at jeg faktisk så/ser jævlig bra ut. En gang kom en deilig jente bort til meg å sa at jeg var kjekk og jeg sa at hun var utrolig pen, og det endte med at vi begynte å kline. Kvelden/natta endte med at lillemann fikk kjørt seg. Etter dette har jeg hatt utrolig selvtillit, og det å få en jente er null problem fordi de merker selvtilliten min, og i tillegg ser jeg ganske bra ut.

Sorry hvis jeg kapret tråden med min selvtillit, men poenget mitt er at du må jobbe med selvtilliten din. Har du bra selvtillit så kommer du til å få deg en jente. Kommer dessverre an på hvordan du ser ut også da(beklager). Tar du noen rusmidler?
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Dette høres sikkert helt bak mål ut og jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men hva med å finne en jente du faktisk liker forså å miste jomfrudommen til henne? Ingenting danker ut å hive seg i senga med en du faktisk liker vs. å hooke med en random på byen. Jeg var 16 når jeg mistet jomfrudommen og etter det har jeg mistet track på hvor mange jenter jeg har vært med - ketchupeffekten inntraff, når det først kommer litt fortsetter det å strømme på! Men igjen, kjæreste vs. et småkleint hook!

Skulle ønske jeg kunne gi Moret 10kp for en fantastisk post! Lykke til, kompis, alt til sin tid!

Edit: Hvis du bor i Oslo og absolutt vil pop the cherry idag lik ALT på tinder så skal du se at du får litt hunkjøtt rundt kebabrullen din før kvelden er omme!
Sist endret av Hydra; 22. august 2017 kl. 12:18.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Vær alltid blid, litt likeglad, selvsikker og reis på Heidi's Da ordner det seg fort
Sitat av Kamma Vis innlegg
Følg litt med på jenta fra avstand først.
Vis hele sitatet...

Nei, gå rett på sak. Sier ikke at du skal sette deg ned å råkline med den diggeste dama i klubben, men all min erfaring tilsier at det beste hvis mans ser en jente man liker, er å gå å introdusere seg ganske raskt. Jo tidligere på kvelden man introduserer seg, eller generelt blir lagt merke til, og jo mindre alkohol dere har fått i dere, jo bedre sjangse har du utover kvelden. Det må selvsagt ikke bli "akward", at du kommer som en mongo bort til bordet dems og bare "Hei, jeg heter....". Men prøv å gjør det på en casual måte, hvordan man gjør dette må du finne ut av sjæl. Sitter du å følger med på avstand og utseendet ditt ikke "klikker" for hun så har du spillt bort din sjangse før du i det heletatt startet. Ofte blir det også slik at hvis du sitter å følge med, så ender bare opp med å sitte å tvinne tommeltotter istedenfor å "gå til krig". Bare sørg for at hun legger merke til deg på en positiv og utadvendt måte før eller "mens" alkoholen smeller. Husk at det er flere karer som også vil spise, og selv om man ofte ser sluts dra hjem med karer de har prata med i 10min, så er det i de fleste tilfeller slik at hun drar hjem med den som har "summet" i bakhodet hennes hele kvelden og som har gjort et bra inntrykk.

Lykke til!
Sist endret av brennesle; 22. august 2017 kl. 15:57.
Trådstarter
3 0
Sitat av halfagram Vis innlegg
Hehe. Husker jeg også var utrolig sjenert i din alder, og prøvde alltid å unngå å prate med jenter. Hadde veldig dårlig selvtillit, og trodde at alle jenter syntes jeg var stygg, men det viste seg at jeg faktisk så/ser jævlig bra ut. En gang kom en deilig jente bort til meg å sa at jeg var kjekk og jeg sa at hun var utrolig pen, og det endte med at vi begynte å kline. Kvelden/natta endte med at lillemann fikk kjørt seg. Etter dette har jeg hatt utrolig selvtillit, og det å få en jente er null problem fordi de merker selvtilliten min, og i tillegg ser jeg ganske bra ut.

Sorry hvis jeg kapret tråden med min selvtillit, men poenget mitt er at du må jobbe med selvtilliten din. Har du bra selvtillit så kommer du til å få deg en jente. Kommer dessverre an på hvordan du ser ut også da(beklager). Tar du noen rusmidler?
Vis hele sitatet...
Det er faktisk veldig motiverende å høre! Jeg tar ingen rusmidler nei. Drikker i lag, men har aldri blitt drita før. Hverken snuser ellee røyker
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Du sliter med holdninga rett og slett, jenter liker selvsikker gutter som samtidig er down to earth, google "how to be a 3% man" last ned boka og les den 10-15 ganger, da kan du den vitenskapelig bevist utenatt, jeg er ikke enig i alt som står der men kan gå god for 90-95 %, boka tar for seg alt, hvordan og når du skal svare på meldinger, kroppsspråk osv så må du bare øve deg, smaltalt med kassadama på rema er en fin start da disse samtalene er naturlige og ende etter et par setninger og derfor er enkle for en sjenert kar og gjennomføre
Lurer på hvordan det gikk seg til med trådstarter. Spør du meg er vel ikke seksuell debut noe å stresse med, ville heller ventet på den rette. Er så mye bedre når du faktisk er med noen du føler noe for.
når det kommer til selve sexen... ikke glem at jenters nytelse sjeldent er penetrering alene. hvis en føler seg som bare hull som noen (mange) gutter er veldig flinke på å få seg til å føle seg som, så blir det sjeldent bra for jenta. viktig med masse teasing og pirring som ikke går på å stappe fingre ned i munnen eller i fitta. kyss i nakken og bak øret, bruk tid på å føle kroppen med hendene - å merke noen som føler ned langs livet og over hoftene er magisk digg. kosebit i øreflippen, kyss brystene og lek med brystvortene. kyss rundt vagina, gjerne i lysken og nedover låret. tease tease tease. legg merke til reaksjon! alt handler om en connection og du må utforske kroppen hennes - og hun utforsker din.

oralsex er selvfølgelig ikke noe du MÅ gjøre, men det er vanlig å forvente at hvis jeg går ned på deg, så går du ned på meg. men noen gjør ikke det. snakk sammen. merk hva som føles ok for deg og ikke tving deg til å gjøre ting du ikke vil, samme går til at du ikke skal tvinge henne til noe. hvis du ikke liker oralsex så husk at fingre er gull. igjen, ikke penetrering med fingrene. utforsk klitoris (veldig forsiktig, supersensitiv) og kjønnsleppene og se etter reaksjon. det er også viktig å spørre "skal jeg fortsette?" "mer?" "jeg digger kroppen din, liker du det jeg gjør?" "vis meg hvor du vil at jeg skal ta..." hvis du merker du er usikker. ellers kan du se etter om hun begynner å puste tungt, om kroppen spenner seg (ikke som i at det gjør vondt, men at det er digg), hender og fingre som griper etter noe, at hun ser på deg med intenst blikk. gi hverandre plass og ikke stress med å få utløsning.

Dette var altså for soverommet eller hvor du nå skal ha sex. Ikke bare å begynne å ta på ukjente folk på byen, men tenkte det var inneforstått. Hvis du vil flørte med beføling på byen så er det ikke rumpe og pupper man tar på først for å si det mildt. Du starter kanskje med å stryke på skulder. Trekker hun seg unna så betyr det "nei, ikke ta på meg" og hvis hun lener seg mot deg, ser på deg og smiler e.l. så er det tegn på at det kanskje kan bli mer. Men det er ikke samtykke.
lag deg en bruker på nakenprat.no eller noe sånt og si det som det er, sikkert ei gammal røy som stiller opp og "tar en for laget"
Hvis du har null matcher på Tinder er det antageligvis ikke pga utseendet ditt, det er hvordan du fremstår. For det aller aller første. Jenter er bare mennesker de og. Bli vant til å snakke med jenter slik du snakker med gutter. Ha gjerne en tre-fire bilder av deg selv i forskjellige scenarioer så det ikke bare er selfier av deg i senga eller noe sånt. Har du få bilder av deg selv tar du på selvutløser og skaper en situasjon, du lager mat eller hva søren. Føles kanskje fake og teit, men det er Tinder, den mest overfladiske måten å møte folk uansett så gi litt faen. Unngå gruppefoto. Kort og fin beskrivelse, ikke en utbrodering om alt du søker og hvilken ungdomsskole du gikk på. Må si noe om hvem du er og fungere som agn på en måte. Husk å close dealen, ikke prat i ukesvis. Inviter hun ut på kaffe, hjem til deg på vin, tur i Botanisk hage, ett eller annet så snart dere har funnet tonen. Lykke til og IKKE overtenk. Bare møt en dame på date og ha det gøy! Så kommer det ene etter det andre om dere begge koser dere
Sist endret av sinkpad; 23. april 2018 kl. 14:40.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvordan gikk det med deg, fant du ut av det?