Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 892
Et lite spørsmål..

Jeg bestilte den nye Sony Xperia Z1 hos NetonNet i går, og fikk melding nå nettopp om at den var blitt sendt videre til posten. Når jeg ser på andre nettbutikker så står det at samme varen ankommer 01.10.13, men jeg kunne bestille den allerede i går. Så.. når jeg får telefonen, mest sannsynligvis denne uka, kan jeg bruke den med et eksisterende sim? Eller vil ikke dette fungere, ettersom telenor (operatøren jeg bruker) ikke får samme telefon før 01.10?
Den vil funke utmerket. Telenor sine oppsett for mms og andre ting kan være du må sette inn manuelt
Sitat av jpano Vis innlegg
Den vil funke utmerket. Telenor sine oppsett for mms og andre ting kan være du må sette inn manuelt
Vis hele sitatet...
Allright, flottings! Så du regner med at sms og ringing vil funkere?
Jeppers, sannsynligvis det andre også
Takk for kjapt svar
Sikker på at du har kjøpt Z1 og ikke Z? Finner nemlig ikke Z1 på netonnet

EDIT: Nevermind! Fant den nå. Klarte ikke å søke etter den, måtte finne den manuelt
Sist endret av redkite; 23. september 2013 kl. 12:10. Grunn: Skriveleifer
Jeg må bare si noe...

Telefoner har en generalisert standard. Enten vanlig SIM eller Micro-SIM. Dvs. at de fleste telefoner vil fungere uten problemer, men man må ta forebehold om de ulike frekvensene som brukes i Europa kontra Amerika. (Dette med tanke på 4g)