Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 11034
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hva slags ekstreme påstander om jeg kan spørre? Det jeg har sagt er at mennesker med dys/antisosial PF svært ofte har problemer med rus og å følge lover og regler, jeg har henvist til kilder også nå.
Så var det dette med kornspisende fugler og sånt igjen, da...


Her er hva du sa innledningsvis:
De aller fleste i fengsel kan klassifiseres med anti/dyssosial personlighetsforstyrrelse, som er sosiopati. De aller fleste med personlighetsforstyrrelsen har problemer med loven. Dette er en del av diagnosen.
Vis hele sitatet...
Her er hva du nå sier at du sa:
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Det jeg har sagt er at mennesker med dys/antisosial PF svært ofte har problemer med rus og å følge lover og regler, jeg har henvist til kilder også nå.
Vis hele sitatet...
Ser du virkelig ikke forskjellen?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg ser ikke helt forskjellen nei. 60% av folk i fengsel har personlighetsforstyrrelsen og de aller fleste har også problemer med lover og regler.

Å ha problemer med lover og regler er en del av diagnosen. Et av hovedsymptomene er kontakt med politiet eller lovbrudd i ung alder. At de aller fleste med forstyrrelsen har hatt kontakt med politiet sier jo da seg selv.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Jeg ser ikke helt forskjellen nei. 60% av folk i fengsel har personlighetsforstyrrelsen og de aller fleste har også problemer med lover og regler.
Vis hele sitatet...
Hva er det du skriver her? At de fleste i fengsel har problemer med lover og regler?

Det at de fleste i fengsel har aspf betyr ikke at de fleste med aspf er i fengsel. Det er to helt ulike påstander. Jesus.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av *pi Vis innlegg
Hva er det du skriver her? At de fleste i fengsel har problemer med lover og regler?

Det at de fleste i fengsel har aspf betyr ikke at de fleste med aspf er i fengsel. Det er to helt ulike påstander. Jesus.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri sagt at de fleste med personlighetsforstyrrelsen er i fengsel. Jeg har sagt at de fleste med personlighetsforstyrrelsen har hatt problemer med politiet/loven i løpet av livet, og gjerne i ung alder.

Jeg aner ikke hvor du har det fra at jeg har sagt at alle med personlighersforstyrrelsen er i fengsel.
Uten å lese annet en innlegget virker du bare som du liker å bli likt, som de fleste gjør. Jeg har asperger syndrom, og må gå på litt medisin selv, men ser ikke på det som en feil. Jeg kan være ekstremt manipulerende, og flink å selge en sak til venner. Men mest av alt er jeg redd, mest for hva alle tenker om en rusmisbruker som meg...

s