Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 2329
Det er endel bra konserter i Oslo denne høsten, bl.a. Foo Fighters, Queens of the Stone Age, Bob Hund, In Flames, Sigur Ros m.fl.

Har selv billetter til Sigur Ros, venter å få billettene til Foo Fighters når som helst, QOTSA var utsolgt på 2 dager, Bob Hund er også utsolgt nå så vidt jeg vet.

Noen her som skal på noen av dem?

http://www.soccergaming.tv/images/icons/wah.gif
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Hehe, mange bra konserter ja. Men må ikke glemme "Les Miserables" i spektrum i begynnelsen av november... heheh. Mange som tror eg er homofil nå, men må bare si at eg digger den musicalen. Det er konge *gleder meg* 610,- kr billetten. sitter på rad 15. dette blir knas
tnt: Jeg tror du er homofil

Scha
Apoptygma Berzerk på Rockefeller førstkommende lørdag (5.okt that is).. Sinnsykt bra, håper jeg kommer meg dit!

edit; 190-240kr.. anbefales
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
hehe, var tenkt å si det isted... "i frykt for å virke homofil". men nei... er ikke det, har bare en utrolig "bred" musikksmak
Better than thou.
Coldplay i Spektrum 24. November. Stiv pris, men helt klart verdt det.

Ellers er det en god del gode hip hop band som kommer til Oslo til høsten.

www.billettservice.no har vel billetter til de fleste. :]
Coldplay og Foo Fighters er noe jeg MÅ få med meg! Får bestille billetter så fort som mulig.
jeg venter enda på at TOOL skal komme, men det hadde vært kjekt med en foo fighters konsert..
manowar kommer skal på dem og in flames
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Kunne tenkt meg på Manowar. Når/hvor skal In Flames spille?

26. mars til neste år: Stratovarius, Symphony X og Thunderstone.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
8 oktober spiller Satyricon på Hulen. Høstens høydepunkt spør du meg. Billettene er utsolgt forlengst. Jeg var for treig.
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
In Flames spiller med Pain på Chateu Neuf (Betong) 1. November. Tror forøvrig ikke man bør regne med å se Tool i Skandinavia med det første ...
Faen Satyricon spiller i tromsø dagen før jeg drar opp i nord igjen!fux0r
kunne tenkt meg QOTSA ja.
Satyricon spiller i Skien 11. eller 12. oktober, såvidt jeg vet. ikke at jeg har tenkt meg dit, men.
Skal på Satyricon førstkommende mandag, og halvannen uke etter er det Bob Hund.. Stavanger folkens, Stavanger! Ehm..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var satyricon no bra da, Jallamannen ?
jeg var for sein med å skaffe billetter
kent kommer til sandefjord 19 oktober eller no...

skal sannsynligvis på Foo Fighters jah...*glede seg*
Hmm... Ikke no Ambient eller lignende altså? bare dritt rock...
Har endelig skaffa meg billetter til Prince!!

Nå tror dere kanskje jeg er like homo som tnt, men jeg har vært manisk fan i sikkert 10 år! Gleder meg som ... tja, noen som gleder seg utrolig mye til noe.. he he.

Var på Moby på Mandag da, og overaskende nok var det en utrolig fet konsert. Han var jo helt konge før, men den nye plata skulle du fått jævlig billig av meg.
Har sett han live 6 ganger nå, og han rokker på scenen!
Jeg kunne godt tenkt meg å dra på bob hund konsert idag..men,men...og bare egil band spiller på so what! ikveld..eller var det i morgen??..anyway..
Bare Egil er i dag ja... Ekstrakonsert
Vel, for de som liker KISS, så spiller tribute bandet FIREHOUSE rundtom i Norge denne høsten

Konsert i Kopervik i morgen, og Sandnes lørdag!!

Date City Place
11.10.2002 Kopervik - Riggen
12.10.2002 Sandnes - Tribute
25.10.2002 Farsund - Pakkhuset
26.10.2002 Grimstad - Luftslottet
22.11.2002 TBA - TBA
23.11.2002 Bergen - MC-FEST
29.11.2002 Ålgård - Riverside
30.11.2002 Flekkefjord - Maritim Hotel
27.12.2002 Haugesund - Flytten

TBA= to be anounced

Følg med på www.firehouse.no for flere updates!
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av DrixXx
Bare Egil er i dag ja... Ekstrakonsert
Vis hele sitatet...
Vi dro på Bare Egil konsert, fryktelig morsomt i grunn. Han begynte å spille 22.30, mente han var ferdig 23.30, men publikum ropte etter ønskelåter helt fram til 00.15, så han fortsatte og avsluttet med den absolutt beste låta, Asfalt.
Noen som vet om en side som gir en oversikt over kommende konserter(Bergen)?
Jeg klarer bare ikke å bli oppdatert på hva som skjer før det er for sent, og alle bilettene er utsolgt
xarion: på bergenpuls.no kan du lage lister over konserter og andre ting som skjer basert på gitte søkekriterier. Her er f.eks. en liste over alle konserter de neste to ukene.
Det finnes også slike sider for Oslo og Stavanger.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jeg bare må:

15.november

Xzibit - Betong, Chateau Neuf, 18års grense. 250,-

En uke etter bursdagen min, tror jeg bare må jeg
Thihihihihi.

Eminem og Anger management tour kommer til Norge neste år, mars eller noe. Dato ikke 100% fastsatt enda. Spektrum bejbi!
mortiis, the crest og pride and fall spiller på folken i stavanger den 19.... lykke!!!

flyer
Jeg så satyricon på rockefeller sist helg, det var dritbra!
Nå skal jeg se borknagar og finntroll på torsdag i bergen, deretter er det in flames 1. nov og dark tranquility 7.des - i oslo...
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Kom nettopp hjem fra en religiøs aften med Sigur Ros. Gutta (og flickorna i Amina Strings) kokte sammen en knallkonsert uten sidestykke, og klinte til med alle de åtte låtene fra det kommende albumet. Av de gamle gode låtene spilte de også Svefn G Englar, Avalon, Olsen Olsen og Ny Batteri, til sammen spilte de i godt over 2 timer.

For de av dere som liker Sigur Ros, den nye skiva kommer til å slå alle tidligere rekorder, fy faen så knall.
▼ ... over en måned senere ... ▼
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
I morra er det Foo Fighters i Spektrum, utsolgt faktisk (In yer face Aces ). Noen andre som skal?
haha det er jo bare ståplasser, alle vet at det bare er plass til 2-3 tusen ståplasser mens det er 6-7 sitteplasser. In YOUR face

Heldigvis sier jeg bare
Sist endret av Aces-HigH; 3. desember 2002 kl. 23:19.
Ja, jeg skal.. Er på jobb der nede, men får sett konserten.
Better than thou.
Søstern skal også. Hypp sjæl, ingen som har en billett å selge?
Å, om bare Nightwish hadde kommet til Rogaland. Da kunne jeg dødd med smil opp til ørene.

SOAD hadde også vært morsomt å vært på konsert med.
Var på Gåte konsert for to uker siden, det var avsindig deilig. Og nå på lørdag er det Madrugada. Gleder meg til det også!
Idag er det Amon Tobin på So What?!

Det tror ejg blir fett! Syk mann...
Lag ny tråd om det skulle dukke opp noe mer.
Vinter nå.