Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3645
Hey, sprøtt tilfelle for noen dager siden.

Tok en dropper på ca 150mg og etter turen så leda jeg strøm såpass at jeg kunne recharge meg fra sikringskapet eller et strøm uttak i veggen.

Alle som tok molly den kvelden ble meget statiske, kunne dra i skjegget til folk fra nesten opptil 10 meter avstand, og såpass at han ene datt i bakken av smerte.

Kunne også styre styrken på strømmen ved å stramme opp musklene i kroppen. Høres sykt ut, men jeg sto å reiv i tørkestativet til kompisen min mens jeg satt i sofaen 3-4 meter unna. Ble meget sliten i hodet da vi sto å stuka med detta i 4 timer.

Noen som har vært borti detta før?
Sitat av Sikringa Vis innlegg
Hey, sprøtt tilfelle for noen dager siden.

Tok en dropper på ca 150mg og etter turen så leda jeg strøm såpass at jeg kunne recharge meg fra sikringskapet eller et strøm uttak i veggen.

Alle som tok molly den kvelden ble meget statiske, kunne dra i skjegget til folk fra nesten opptil 10 meter avstand, og såpass at han ene datt i bakken av smerte.

Kunne også styre styrken på strømmen ved å stramme opp musklene i kroppen. Høres sykt ut, men jeg sto å reiv i tørkestativet til kompisen min mens jeg satt i sofaen 3-4 meter unna. Ble meget sliten i hodet da vi sto å stuka med detta i 4 timer.

Noen som har vært borti detta før?
Vis hele sitatet...
Høres ut som en psykose. Kontakt lege.
Herregud, det hørtes sykt ut! Det gikk over eller? Når jeg leste første setninga tenkte jeg at dere sikkert droppa på et teppe som gjorde dere slik, men såpass da? Var det noen der som droppa som ikke ble statiske? Har du eller noen av de andre vært der dere droppa uten å bli statisk?

Leser om folk på nettet med samme følelsen, men felles for dem er at de går på antidepressiva eller har nettopp sluttet med dem. Leste noe om at gravidde kvinner kan få følelsen av å være statisk som følge av "misfires" i hjernen.

Depression happens when enough of these chemicals don't make their way across the the bridge (synapse). SRRI's work by getting more serotonin across that bridge. Sometimes the electrically charged serotonin transmitters get stuck in that bridge and when enough of them build up... zap! You get overloaded with an electrically charged hit of serotonin. Large enough of a hit to feel in your brain and sometimes, in my case, all over your body.
Vis hele sitatet...
Høres ut som at dere hadde fri flow av store mengder serotonin over en periode. Tror ikke det er spesielt bra, haha.
shit... hvordan er du/dere i hodet nå da? har aldri flippa selv men det høres ut som dere flippa ganske mye ut ass, sikker på det var molly dere tok da?
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Slutt med dop.
Vis hele sitatet...
Anser dette som veldig unødvendig kommentar, da trådstarter leter svar på hendelsen sin.

Uansett så har jeg vanskeligheter med å tro at du ble så statisk, hadde du noe spesielle klær på deg eller noe som kunne trigge det her?
Har hørt om folk som sier de føler seg elektrisk i kroppen, men det er vell bare at nerveimpulsen våre er elektrisk ladet og når de er ute av kontroll kan det føles "elektrisk" ut.
Trådstarter
6 2
Var definitivt ikke en psykose, da alle var ganske klare i hodet og vi har en filmsnutt av hele greia. Merka ikke noe spesielt de første dagene etter, men nå som det har gått litt over en uke, så har jeg en enorm apetitt for å sove, spise og lettere deppa. Kan si en ting sikkert, at dette ikke bare var en følelse.

Det ble såpass intenst at man kunne se "strømmen" og føle når den andre personen catcha tak i nervene dine, og når det ble lite futt, så kunne en bare stå ved siden av ett uttak i veggen eller nærme sikringsskapet for å reloade så lenge en ville. Er mye jeg kan fortelle om hva som skjedde, men det er helt på trynet. Jeg feks sovnet og våknet av at han ene satt å dro i hånda mi fra andre siden av rommet. Flyttet på tørkestativet. Kokte yoghurt med 1 hånd på hver side av yoghurten and it keeps on giving. Det var snakk om skikkelig intense greier, sikker på at hvis vi hadde dratt fram multimeteret, så hadde det gitt skikkelig utslag.

Er ikke helt sikker på at det var MDMA, men noe MDxx muligens, for min del var det veldig likt MDMA, men for noen av de andre gutta så var det ekstremt intenst før litt etter peak.
Eeh, kokte youhurt og flyttet på ting som var langt unna?
Dere må ha vært skikkelig på tur xD
Kan du ikke skrive en tripprsport? Hørtes ut som en artig kveld!
Trådstarter
6 2
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Eeh, kokte youhurt og flyttet på ting som var langt unna?
Dere må ha vært skikkelig på tur xD
Vis hele sitatet...
Greia er at vi var ikke på tur, tvert i mot. Fikk kun flytta på tørkestativet og dratt tak i hverandres armer og ben, samt en lyspære som lå på bordet..Vi er alle oppgående karer nærmere 30 åra, og har aldri opplevd noe lignende før. Om en av oss prøvde å legge en hånd inntil hånda til en annen, så opplevde vi det som skjer når man tar 2 magnet inntil hverandre, at det blir motstand og de ikke vil inntil hverandre..
Sist endret av Sikringa; 13. januar 2017 kl. 15:47. Grunn: Magnetisk
Skriv en tripprapport og legg gjerne ved videoen du nevner med nødvendig slædd og greier. Det her høres helt sprøtt ut.
Men du er klar over at det som skjedde var hallisunasjoner? Det går ikke an å flytte verken mennesker, tørkestativ eller yoghurter med tankekraft. Om du er klar over at det som skjedde ikke er reelt så trekker jeg tilbake påstanden min om psykose.

Det er uansett en veldig merkelig reaksjon på mdma etter min mening. Hvor store doser tok dere?
Jeg vil si det ligger noe i dette.
Har opplevd lignende selv, har venner som har opplevd det samme og hørt fjerne historier om lignende.
Ingen av oss har noen gang gått på antidepressiva.
Vi var 3 stk som gikk i en park og skrudde av og på lysene i parken at will, dagen etter en clean MDMA rullings. No joke. Altså vi kunne skru av lykter som stod på, og skru lykten på igjen når vi ønsket det, med hvem lykt vi ville, og gjorde dette i timesvis rundt om i hele parken.
har opplevd å se og kjenne strøm flyte gjennom kroppen og på en måte "gnistre" og hoppe rundt kroppen typ Dragonball Z super-saiyan 2, etter et par timer med meditasjon og diverse puste og kroppsøvelser på MDMA. på helt moderate doser typ 100mg - max 150mg fordelt på 90+ kg.
Vet det høres helt absurd ut, og har aldri nevnt det for noen utenom med de andre som var med på det, men dette er sant.

Min hippie takning på det hele er at man av en eller annen grunn sklir over i en slags "mode" hvor man har tilgang på krefter vi ikke enda forstår eller enda er utrustet til å benytte, typ Star Wars force using. Kan ikke forklare det på noen annen måte en at man blir en slags energy-bender, man intuitivt og til og med fysisk ser energi og kjenner det definitivt i kroppen.

Sinnsjukehuset next i guess, lol,
Trådstarter
6 2
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Men du er klar over at det som skjedde var hallisunasjoner? Det går ikke an å flytte verken mennesker, tørkestativ eller yoghurter med tankekraft. Om du er klar over at det som skjedde ikke er reelt så trekker jeg tilbake påstanden min om psykose.

Det er uansett en veldig merkelig reaksjon på mdma etter min mening. Hvor store doser tok dere?
Vis hele sitatet...
Tja, dette var ca 12 timer etter inntak av 150mg og du kan gjerne påstå det. Men når man kan se akkurat det jeg snakker om på en videosnutt på en Android telefon, så skal det litt til for å tro at dette var halliser. Og dette var ikke tankekraft kompis, det var elektrisitet av noe slag, ikke at jeg er en ekspert, men noe var det hvertfall. Og det blei heller ikke styrt av tankene, men heller av å spenne alle muskler i kroppen for å så slippe opp. Hadde dette derimot skjedd under turen, da hadde det vært noe annet. Jeg poppa 150mg og de andre 200mg, de ble derimot mer statiske enn meg.

EDIT: Det at jeg sier å flytte blir litt feil, da det var mer som napping med skikkelig styrke. Holdt vi på for lenge av gangen, så ble synet skurrete og vi måtte rett og slett ut av leiligheten, vekk fra alle elekstriske aparater.
Sist endret av Sikringa; 13. januar 2017 kl. 16:32.
Skulle gjerne sett dette videoklippet du snakker om. Mulig å få lasta opp det no sted?
Trådstarter
6 2
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Skulle gjerne sett dette videoklippet du snakker om. Mulig å få lasta opp det no sted?
Vis hele sitatet...
Tja, skal se om det går an. Det ligger på telefonen til han ene som var med, og han har det vært stille fra siden den kvelden, han var full av angst helt fra dette startet og nektet å være med på noe av det. Skal sjekke det opp, men lover ikke noe, da jeg ikke er så veldig gira på at det skal havne på nettet selv.
Dette høres fortsatt veldig merkelig ut for meg. Hvordan kan man koke yoghurt med hendene? Tviler på at kroppen kan ha så mye statisk elektrisitet?
Mye av hva du sier er basert på misforståelser angående elektrisitet. Det er derimot ganske vanlig å oppleve ting annerledes, selv kollektive hallusinasjoner dersom en har fått i seg snusk. Dette skjer ved at hjernen endrer på minnene i etterkant. Dette er typisk de som kan konsekvent "spå" ting osv.. Elektroner vil heller ikke hoppe over i kroppen din hvis du står nærme ett sikringsskap. Skulle du kokt yoghurt med hendene må jo strømmen komme fra noe sted, og dersom hånden din fungerer som en leder og du danner en krets som du sier vil for det første musklene dine krampe seg, de reagerer på elektriske impulser de også (for å ikke snakke om nodene i hjertet ditt.) For det andre har du en ganske høy resistans. Varmeutviklingen ville brent opp hendene dine.

Når det er oppklart, ut av nysgjerrighet: tror du virkelig at du var vitne til et overnaturlig fenomen som lot deg koke yoghurt hvis du sto nær sikringsskapet ditt, eller tror du at det var en unik effekt av et stoff som forandret selve kjernen din til å prosessere verden?

Hvis du vil få frem noe som rasjonelle folk kan ta noe ut av må du opp med videoen. Ellers vil du kun virke forvirret, mentalt syk, og uinteressant.
relevant kommer med realiteten og kaster den i fanget ditt her nå, er spent på hva du tenker etter det. meget godt skrevet relevant, det liker vi.
Ser for meg at dere har fått i dere MDA og har fått visuals som fikk dere til å tro disse tingene.



http://imgur.com/a/HKKIh
Sist endret av snickersogtwist; 13. januar 2017 kl. 19:22.
Trådstarter
6 2
Sitat av Relevant Vis innlegg
Mye av hva du sier er basert på misforståelser angående elektrisitet. Det er derimot ganske vanlig å oppleve ting annerledes, selv kollektive hallusinasjoner dersom en har fått i seg snusk. Dette skjer ved at hjernen endrer på minnene i etterkant. Dette er typisk de som kan konsekvent "spå" ting osv.. Elektroner vil heller ikke hoppe over i kroppen din hvis du står nærme ett sikringsskap. Skulle du kokt yoghurt med hendene må jo strømmen komme fra noe sted, og dersom hånden din fungerer som en leder og du danner en krets som du sier vil for det første musklene dine krampe seg, de reagerer på elektriske impulser de også (for å ikke snakke om nodene i hjertet ditt.) For det andre har du en ganske høy resistans. Varmeutviklingen ville brent opp hendene dine.

Når det er oppklart, ut av nysgjerrighet: tror du virkelig at du var vitne til et overnaturlig fenomen som lot deg koke yoghurt hvis du sto nær sikringsskapet ditt, eller tror du at det var en unik effekt av et stoff som forandret selve kjernen din til å prosessere verden?

Hvis du vil få frem noe som rasjonelle folk kan ta noe ut av må du opp med videoen. Ellers vil du kun virke forvirret, mentalt syk, og uinteressant.
Vis hele sitatet...
Er nettopp derfor jeg kom med den tråden her! Godt svar. Veit jo at det virker skitzo nr 1 å komme med en sånn type tråd, men litt av grunnen er jo også at han ene kompisen min datt sammen av muskel kramper typ, men jeg liker og tro at det var kun drugs som gjorde at vi opplevde det her. Mekka en tråd om det for flere inputs, stamp me crazy if you want.
Heisann, dette høres veldig interessant ut, men jeg må si meg skeptisk.
Hvis du ikke er gira på å legge ut video grunnet å kunne bli gjenkjent, vil jeg mer enn gjerne redigere videoen å sladde ansiktene deres og forvrenge stemmene deres om du er komfortabel med det. Jeg går på filmskole og kan love at dere ikke kan gjenkjennes.

Opp til deg selv, men tror dette kunne vært interessant for mange her inne, send meg en PM!
Dette er jo helt klart kollektive hallusinasjoner/misoppfatninger. Ikke uvanlig heller.
Visst faen har han ikke en video der han drar i skjegget til folk med magisk lyn, og koking av yoghurt med tankekraft. Har man levd mer enn 5 år i denne verdenen så vet man at dette ikke går an, er jo bortkasta tid i det hele tatt å diskutere det. Mener ikke å være frekk altså, men hvis man har så lett for å tro på slike opplevelser som slett ikke er uvanlig med mdma eller andre psykedeliske stoffer, så burde man tenke seg litt nøye om før man fortsetter bruken!

Men for all del, dritfett å høre om, virker jo som dere hadde det moro altså!
Sist endret av Deagleflyndre; 14. januar 2017 kl. 10:02.
Takk, Relevant.
Input: Jeg så en gang lys danse inni huden til vennene mine, som de hadde implantert multicolor led-strips som lyste huden opp innenfra. Det var helt oppriktig det jeg observerte. Jeg er likevel veldig sikker på at det IKKE var lsd'en de hadde spist som hadde forandret deres biologiske oppbygning midlertidig og gjort dem bioniske/elektriske. Det du ser er ikke nødvendigvis det som skjer.