Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4586
Hei! Fått noen piller fra kambosja(?), pakket i org. Embalage merket Zepam 10mg. De er rellativt små og lyseblå. Er dette noe å ruse seg på? Evt hvor mange bør spises?
Sitat av Legend. Vis innlegg
Hei! Fått noen piller fra kambosja(?), pakket i org. Embalage merket Zepam 10mg. De er rellativt små og lyseblå. Er dette noe å ruse seg på? Evt hvor mange bør spises?
Vis hele sitatet...
De inneholder 10mg Bromazepam (Benzodiazepin)
Bromazepam selges ikke i Norge og er på narkolista.
Hvordan er de og blande med alkohol og hasj? Leser mye forskjellig på google.
What? Er bromazepam å få fatt i? Det er yndlingsbenzoen min.
Bor du i rette delen av landet, flyter det over!

Men dette var første og siste gangen for meg! Omfg! Tok på fredag, våknet nå, tatalt blackout!

Hvor lenge ligger denne rusa følelsen i lroppen btw?
12-20 timer halveringstid.
Så 5 pillere er uansett ute på 40t?
Ja, hvis du har frisk levver så.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig mye av Bromazepam'en som kommer til Norge er laget og smuglet inn fra øst Europa og Polen spesielt! Og da er man aldri sikker på hva man får i seg/og det er event. veldig lite av virkestoffet som man er interessert i å få i seg.
På drugs.com ser det ut til at Zepam som kommer fra India inneholder clonazepam, og at de som kommer fra Bangladesh inneholder bromazepam. https://www.drugs.com/international/zepam.html

Zepam-tabelettene jeg kjøpte i Kambodsja derimot inneholdt diazepam, ifølge pakningen. Jeg merket heller ingen forskjell på om jeg tok en av mine vival-tabeletter eller om jeg tok en Zepam-tabelett.
Rart med flere benzoer med samme navn, gjør det ikke lettere for folk på reise med angst i kofferten liksom... Jeg har fått helt ukjente benzoer i utlandet, men det var før jeg begynte å lese så mye på virkestoff og slikt bare de sa det var benzo og sluttet på pam eller lam var jeg med på legens råd nedi syden...

s