Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3624
Hei mine venner. Har eksamen i nynorsk eksamen imorgen som privatist. Har nettopp hatt fire eksamener, så har dessverre ikke fått lest og pugget slikt jeg ønsket på denne eksamen.

Mitt følgene spørsmål er som følgende. Hvordan kan jeg klare å få et oversettningsprogram overført fra minnepenn til eventuelt de PC’ene vi får utlevert på eksamen? Er det fysisk mulig å få et program overført fra minnepenn til pc’en der? Og hvilket program eventuelt?

Er veldig avhengig av denne karakteren, derfor jeg må ty til eventuelt ulovlige midler. Forbanna nynorsk altså.

Håper dere kan hjelpe meg med dette.
Du vil vel ikke kunne få installert noe uten å logge deg på som admin vil jeg tro.

Du burde kanskje vurdere å bruke tiden på eksamen til å gjøre det beste ut av oppgaven, ikke plundre med innstallasjon.
Tror jeg ville droppa det, er du skikkelig uheldig så har du en oppegående sensor som tar seg en tur mellom rekkene inni mellom og da blir det fort spørsmål om hvorfor du driver å roter innpå pc en for å bytte bruker da du ikke får installert noe program på pc en som elevbruker
Det finnes faktisk et skikkelig old school oversettingsprogram som veldig mange elever ikke har oppdaget. Det beste er at det til og med er LOV å bruke på eksamen. Det gir deg faktisk staving og bøyingsmåte på alle ord du trenger, og den ultimate hacken er at den gir oversettelse fra bokmål på en rekke ord som er forskjellige. Jeg snakker selvsagt om det gule klenodiet Nynorsk Ordliste, bedre kjent som SPynorsk MOrdliste.

Bruk tiden til å sette deg inn i hvordan du faktisk slår opp i den, så skal det ikke være praktisk mulig å stryke på en nynorskeksamen.

Lukke til, sit ut tida, og måtte Ivar sjølv lysa sitt åsyn på deg.
Er det ikke nynorsk retteprogram i Word?