Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  261 44774
Da er endelig alt klappet og klart. Det blir Freakfest 2012 med 18årsgrense!


Klikk for stor poster

TID: Lørdag 23. Juni 22:00 - 03:00
STED: Kunstnernes Hus Oslo (Wergelandsveien 17)
PRIS: 150,-
ALDERSGRENSE: 18 År!
KAPASITET: 300!
BILLETTER: http://www.billettservice.no/event/f...lletter/360829
UTESERVERING!
BAR: Langt bedre bar enn i fjor, det blir naturlig nok ikke spritservering, men de har et veldig godt utvalg vin, øl osv. Kan evt også be dem om å ta inn ekstra med godt øl.
FACEBOOK: https://www.facebook.com/events/257270094311042/


Artister:
* Binärpilot
* Tierra
* Chikara

Spilletider (kan avvike litt fra oppsatt):
* 22:00: Chikara
* 00:00: Binärpilot
* 01:30: Tierra

Mer informasjon
* Parktreff: http://freak.no/forum/showthread.php?t=221758
* Couchsurfing: http://freak.no/forum/showthread.php?t=202015
* Bilpool: http://freak.no/forum/showthread.php?p=2579724

Annet:

Da diverse freaks reiser fra alle deler av landet tenkte jeg det kunne være en ide med en bilpool-tråd for de som evt vil spleise på reisen/bare reise med andre hyggelige freaks. Hvis noen gidder ta ansvaret for den hadde det vært fint.

Så også at det ble spurt om dekorasjoner i den gamle tråden. Hvis noen faktisk har lyst til å ta (det fulle) ansvaret for å mekke og rigge noen freak-dekorasjoner er det bare å si ifra. Merk bare at vi som orger ikke har kapasitet til å ta dette selv.
Sist endret av Forconin; 19. juni 2012 kl. 17:19.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
haper jeg far tid til dette.

Hvordan blir det egentlig musikken og lydnivaet? Blir det unch unch til taket loftes av bygget, eller blir det litt roligere, eventuelt rom/plass for oss som vil kverule....eh..diskutere litt sammen?
Sist endret av Bombasa; 21. mai 2012 kl. 16:47.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Lydnivået blir absolutt ikke så høyt som i fjor. Det skal bli mer tilrettelagt for sosialisering og prat, samt det er uteservering med sitteplasser til de som vil sitte ute.

Det blir spilling av musikk som sagt, men det blir ikke full untzuntz hele tiden. Tar det roligere i fjor etter tilbakemeldingene vi fikk i fjor. Baren er også VELDIG mye bedre enn på fabrikken.

Ellers så er som sagt parken hvor vi kjører pretreff osv rett over gata, så det blir kort vei inn til lokalet når vi begynner klokken 22.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ikke at jeg noen gang har vært der, men fortreffet i Slottsparken blir rett over gata. Regner med at en del av de under 18 fortsatt vil være der, samt en del over. Kommer tråd snart.

Her bli det liv!
Mulig det blir dilemma her. Det er technofest på teknikern samme dag.. Noen fra horten vestfoldområdet som har samme dilemmaet?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
argh, jeg vil virkelig vere med, men sommerjobben jeg enda ikke har skaffet meg sier at det kan vere vanskelig a fa fri eller litt kjedelig a mase om fri rett etter jeg har startet a jobbe.

Jeg er altfor treg til a skaffe sommerjobber. Siste halvdel av mai er vel det tidligste jeg har vert ute noen gang, og jeg har hatt 5 forskjellige sommerjobber de siste 5 arene..

Uansett, har jeg fri sa kommer jeg garantert!
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Starter man nå, får man en drøy måned å vorse på
Sounds cool, kommer det babes?
Hadde vært utrolig kult å delta! Dersom det arrangeres til neste år er jeg med!
Hadde vært kult om noen i år også tok en timelapse av hele freakfesten - selvom kanskje ikke alle er like positive til dette. Hva tror dere? Hadde uansett vært kult å se!
Sist endret av boblesaft; 21. mai 2012 kl. 17:22.
Der ble det 18. årsgrense ja, godt!
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Sounds cool, kommer det babes?
Vis hele sitatet...
Kan garantere at det blir flertall av gutter. Men har du flaks så kommer det nok et par stykker(tviler).

Dette treffet for meg er egentlig å treffe freaky jenter(freak, get it), men for å treffe mange hyggelige folk fra forumet og kanskje få noen nye venner.

Gleder meg uansett drit mye. Gruer meg litt samtidig siden jeg kommer alene og jeg kjenner ingen på freak spesielt godt.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zetta Vis innlegg
Kan garantere at det blir flertall av gutter. Men har du flaks så kommer det nok et par stykker(tviler).

Dette treffet for meg er egentlig å treffe freaky jenter(freak, get it), men for å treffe mange hyggelige folk fra forumet og kanskje få noen nye venner.

Gleder meg uansett drit mye. Gruer meg litt samtidig siden jeg kommer alene og jeg kjenner ingen på freak spesielt godt.
Vis hele sitatet...

Kom en god del jenter sist gang, regner med at det er tilfelle denne gangen og. Er ikke som at det bare er gutter på nFF.

Som du sier er treffet for å møte div hyggelige freaks og sosialisere. Det var veldig hyggelig i fjor, regner med at det blir bedre i år som følge av bedre bar, lokale og at vi har lært av fjorårets arrangement.

Er aldri noe problem å komme alene, anbefaler at du møter opp på fortreffet i parken. Alltid masse folk å henge med der.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
kommer det babes?
Vis hele sitatet...
Jeg skal ihvertfall dra med meg et par-tre babes, om alle gjør det samme så blir det jo litt å ta av.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Rettelse angående pris, blir 150 kroner både på billettservice og i døra grunnet Billettservice sine gebyrer. Beklager feilen.

Merk og at det er 300 billetter tilgjengelig via billettservice, så for å være sikker på at du kan joine bør du bestille så snart som mulig.
Sist endret av Forconin; 21. mai 2012 kl. 17:51.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Forconin Vis innlegg
Rettelse angående pris, blir 150 kroner både på billettservice og i døra grunnet Billettservice sine gebyrer. Beklager feilen.

Merk og at det er 300 billetter tilgjengelig via billettservice, så for å være sikker på at du kan joine bør du bestille så snart som mulig.
Vis hele sitatet...
Vet du ca når de vil bli tilgjengelige? 300 kan forsvinne fort, så kan være greit å kunne sitte klar med F5
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Vet du ca når de vil bli tilgjengelige? 300 kan forsvinne fort, så kan være greit å kunne sitte klar med F5
Vis hele sitatet...
Oppdaterer så snart vi får bekreftelse på at de legges ut (Vi får ikke gjort noe før billettservice godkjenner osv.).

Skal nok gå fint å få seg billett så lenge man ikke venter til samme dag som arrangementet starter. Vi kommer også til å oppdatere tråden fortløpende hvis det begynner å nærme seg utsolgt.

Tråd om bilpool oppe: http://freak.no/forum/showthread.php?p=2579724

Og parktreff: http://freak.no/forum/showthread.php?t=221758
Sist endret av Forconin; 21. mai 2012 kl. 18:06.
Let's party party party
er utrolig bra at det ble 18år istedenfor 20
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
https://www.facebook.com/events/257270094311042/ <- Facebook-event. Join, samt inviter venner osv.
In the kitchen
muRit's Avatar
Hadde man bare vært atten.. Skal definitivt komme meg nedover om det arrangeres flere år fremover!
Have fun dere som skal iveg, da
Hva slags øl vil det være mulig og få kjøpt på freakfest?
Sinister??? Er det Death Metal-bandet fra Rotterdam det er snakk om?
Isåfall må jeg kjøpe billetter jeg og!
Sitat av telorix Vis innlegg
Sinister??? Er det Death Metal-bandet fra Rotterdam det er snakk om?
Isåfall må jeg kjøpe billetter jeg og!
Vis hele sitatet...
Vedder en snickers på at det er snakk om vår egen Sinister
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Det er nok vår egen Sinister ja, men han har måtte melde pass pga andre forpliktelser.
I år må jeg komme! Jeg lovte at jeg skulle komme i fjor, men det ble ikke noe av (I know, shame on me). Blir antakelig med på fortreffet også, siden jeg tar en tidlig buss. Nesten kriminelt å gå glipp av dette i år også.
Sitat av Forconin Vis innlegg
Det er nok vår egen Sinister ja, men han har måtte melde pass pga andre forpliktelser.
Vis hele sitatet...
La meg gjette!
Electric fusion arrangementet samme dag!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Her har dere (ett dårlig) bilde av uteserveringen/fasaden på lokalet:

Sitat av Saint123 Vis innlegg
Hva slags øl vil det være mulig og få kjøpt på freakfest?
Vis hele sitatet...
Det tør jeg ikke si på stående fot, men om "jungelen" ikke ligger langt fra Oslo, er det fullt mulig å stikke innom å spane litt i baren på Kunstnernes Hus på forhånd
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Skal se om jeg klarer å lure barsjefen der til å komme med litt mer info angående barinnhold når det nærmer seg.
hvor mange er det plass til i lokalet? Må vente på lønninga 12.juni, så da tar jeg nok å betaler i døra vis det ikke allerede er blitt fullt.
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
hvor mange er det plass til i lokalet? Må vente på lønninga 12.juni, så da tar jeg nok å betaler i døra vis det ikke allerede er blitt fullt.
Vis hele sitatet...
Står 300 i førsteposten.
Det er plass til 300, men noe plass ute i tillegg. Vi legger ut 300 billetter for salg, og så slipper vaktene inn så mange de mener er forsvarlig utover dette. Regner med at kapasiteten totalt er oppimot 350 pers. Det var ca. så mange som var innom i fjor, ila. hele kvelden.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Skal prøve å komme meg nedover Vil det bli en gigantisk kamp om billettene/plassene Forconin og felix poker?
Frister veldig!
Men må nok se ann om det passer ift flytting,
hadde sikkert blitt veldig koslig
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Kan godt hende jeg dukker opp, men må se an med hvor mye tid jeg har til rådighet da!
Det var utrolig synd at freakfest kræsjer med Defqon.1 jaja, da får man heller prøve og komme seg på freakfest neste år!
Ah, synd at jeg ikke blir 18 helt enda. Skal reise nedover til hove rundt den datoen uansett så det hadde egentlig passet perfekt.
Sitat av Fanz Vis innlegg
Det var utrolig synd at freakfest kræsjer med Defqon.1 jaja, da får man heller prøve og komme seg på freakfest neste år!
Vis hele sitatet...
Pfft defqon kan du se på youtube i seinere tid, kanskje freakfest ikke blir nesteår osv.. anbefaler deg virkelig å revurdere alternativene

Sitat av tgod Vis innlegg
Ah, synd at jeg ikke blir 18 helt enda. Skal reise nedover til hove rundt den datoen uansett så det hadde egentlig passet perfekt.
Vis hele sitatet...
Du kan jo komme på fortreffet til freakfesten en liten tur, er ingen aldergrense
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Pfft defqon kan du se på youtube i seinere tid, kanskje freakfest ikke blir nesteår osv.. anbefaler deg virkelig å revurdere alternativene
Vis hele sitatet...
Haha, joda. Bare litt dritt at man allerede har kjøpt billetter osv til defqon! men da krysser jeg fingrene og satser på at det blir en freakfest til nesteår!
Da har jeg fått vite at jeg har anledning til å komme likevel.
Sitter bare og venter på forhåndsbestillingen!
Hadde egentlig planer om å bli med på dette treffet. Men det viser seg at det er da jeg skal på Rave. Pokker!
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hadde egentlig planer om å bli med på dette treffet. Men det viser seg at det er da jeg skal på Rave. Pokker!
Vis hele sitatet...
Med mindre du skal på rave laangt unna Oslo er det jo ingen ting i veien for å vorse på Freakfest? Det samme gjelder for alle som skal på konserter, andre fester etc. Selv er jeg invitert på en annen fest, og om jeg orker stikker jeg videre dit når Freakfest er vel overstått
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Har veldig lyst til å dra dit selv, men ser dårlig ut med penger. Og bilen min ville ikke overlevd kjøreturen :P
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Med mindre du skal på rave laangt unna Oslo er det jo ingen ting i veien for å vorse på Freakfest? Det samme gjelder for alle som skal på konserter, andre fester etc. Selv er jeg invitert på en annen fest, og om jeg orker stikker jeg videre dit når Freakfest er vel overstått
Vis hele sitatet...
Det er dessverre et godt stykke unna Oslo. Og ettersom hele villaen skal dekoreres som en intergalaktisk romstasjon kan jeg ikke gå glipp av dette, altså. Det hadde i grunnen vært litt kult om noen gjorde dette på et freaktreff også!
Flott at dette nærmer seg til å bli en tradisjon. I fjor var kjempemorsom, så det er bare å glede seg!

Jeg kommer derimot ikke i år, men jeg er overbevist om at dere klarer å kose dere uten meg.
Jeg vurderer dette sterkt men er ganske usikker :P Kjenner ingen freak og er bare 18 år og liten til alderen....
Hva mener dere freaks ?? bør jeg ta turen eller ei ????
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Jeg vurderer dette sterkt men er ganske usikker :P Kjenner ingen freak og er bare 18 år og liten til alderen....
Hva mener dere freaks ?? bør jeg ta turen eller ei ????
Vis hele sitatet...
Ta den!
Er 19år, ble det i Mai og kompisen min choobe her på forumet er 18 i den tiden å vi kommer, er du gammel nok til aldersgrensen er du ikke liten nok
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Jeg vurderer dette sterkt men er ganske usikker :P Kjenner ingen freak og er bare 18 år og liten til alderen....
Hva mener dere freaks ?? bør jeg ta turen eller ei ????
Vis hele sitatet...
Bare kom! Kommer alene sjæl og kjenner heller ingen på freak noe særlig godt.
Sitat av Zetta Vis innlegg
Bare kom! Kommer alene sjæl og kjenner heller ingen på freak noe særlig godt.
Vis hele sitatet...
Hmm skal vurdere dt Dere biter vel ikke ???
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Hmm skal vurdere dt Dere biter vel ikke ???
Vis hele sitatet...


Kommer nok mest sannsynlig alene jeg også. Jeg biter litt da, men ikke så altfor mye.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Skal bite dere alle. Ingen diskriminering!