Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  133 14052
Trådstarter
40 0
Hva er egentlig faren med å kjøpe lsd av en random fyr? Har forstått det slik at sjansen for at det er noe "farlig" i en lapp er forsvinnende liten fordi det er en så liten mengde man får inn i lappen + at lsd i tilfelle uansett er det billigste.. Er det korrekt?
LSD er en luktfri nærmest vektløs substans som som regel selges i blotter form. Den er dermed ideell å sende i vanlig brev, med ca 0% sjangse for å bli stoppet.

Det er fullt mulig å komme i kontakt med mennesker som kan hjelpe deg gjennom f.eks internett. Det finnes diverse fora osv for mennesker som elsker psykedeliske substanser. Jeg kom personlig i kontakt med en hyggelig sør afrikaner som sendte meg lapper noen år tilbake i tid da jeg jaktet på LSD. En regel for å kjøpe slike substanser på nett er å se til at man har en "god vibe" og følger intuisjonen. Det finnes sikkert mange som bare er ute etter å lure deg. Mulig jeg bare var heldig.

Ellers er det bare å tenke magisk og å sende vibbene "ut der". LSD kommer når du er klar
Sist endret av Bearass; 11. oktober 2011 kl. 21:41.
Trådstarter
40 0
på hvilke steder går dere ellers på underground parties? har hørt om sika og villa, men er dette steder hvor man finner slikt?
eller hvis man virkelig er interessert, prøve å mekke lsd selv ;P
Trådstarter
40 0
ahh.. føler jeg har tenkt magisk og spredt mine vibber i et halvt år nå. Tror faktisk det begynte den dagen jeg satte foten på norsk jord igjen.. Ufattelig drøyt å gå fra livets glade, chille surfedager til jobb, grått og hardt hverdagsliv..

hahaha.. nei, tror ikke jeg skal sette igang å mekke selv! Har du gjort det?
Sitat av fth Vis innlegg
Jeg har aldri vært på underground-parties men hadde vært veldig artig å oppleve det en gang Har aldri turt å være på tur på f.eks byen, sensation, hardstyle partyer jeg har vært på selvom jeg har sett et par som har vært rimelig på bærtur rett og slett
Vis hele sitatet...
Underground party er gøy, synd det er så få av dem og gjerne vannskelige å få med seg. Underground i Norge er gjerne veldig underground
Jeg hadde heler ikke vært wasted på sensation eller en annen stor event. Om jeg skal på slike tilstelninger er det kun alkohol. Det er alltid masse politi, masse folk, masse idioter og generelt lite trippevennelig stemning.
Sitat av fth Vis innlegg
Bare ser for meg en idiot som kun skal tjene penger på at du får det mest mulig fucked up den kvelden, eller at det ikke har noen virkning i det hele tatt. Litt sånn som de polakkene som solgte paracet som xtc på sensation :P
Vis hele sitatet...
LSD er ganske spesielt da, med et lite publikum. Det omsettes på en helt annen måte enn andre stoffer og etter det jeg har fått med meg så er det mindre tull i LSD-bransjen enn andre.
XTC er jo et kapittel for seg selv, der er det mye rart. Hadde aldri kjøpt E på gata, whatsoever. Da ber du om å få det fælt.
Nope, har ingen anelse om hvordan det lages en gang. Hadde jeg mekka det, skulle ikke jeg vært den første til å teste det hvertfall. Kanskje det hadde etsa i hele halsen,munn,mage
Sist endret av fth; 11. oktober 2011 kl. 21:50.
Sitat av karma86 Vis innlegg
Har du gjort det?
Vis hele sitatet...
Det skal jeg love deg han ikke har.
Å syntesere LSD krever en ENORM kunnskap og ekstremt dyrt utstyr. Det er få mennesker i Norge som har kunnskapen, enda færre med utstyret og enda færre med kontaktene til å skaffe ingrediensene.
Sitat av karma86 Vis innlegg
Er det virkelig så vanskelig for en som er i miljøet å få tak i????
Vis hele sitatet...
Nei. titegn
Sitat av karma86 Vis innlegg
på hvilke steder går dere ellers på underground parties? har hørt om sika og villa, men er dette steder hvor man finner slikt?
Vis hele sitatet...
Vet av party i helga men jeg tørr ikke si noe om det her. LSD fester arrangeres støtt og stadigt i Oslo området. 2-3 ganger i mnd vil jeg si ?? Og det er de feteste festene mann kan gå på etter min mening!
Sitat av moret Vis innlegg
Underground party er gøy, synd det er så få av dem og gjerne vannskelige å få med seg. Underground i Norge er gjerne veldig underground
Jeg hadde heler ikke vært wasted på sensation eller en annen stor event. Om jeg skal på slike tilstelninger er det kun alkohol. Det er alltid masse politi, masse folk, masse idioter og generelt lite trippevennelig stemning.
Vis hele sitatet...
Hvordan får man vite om underground-parties da? Er det som regel alltid de samme personene som er tilstede på disse festene?
Damn right, funker best med kun alkohol på de festene. Var faktisk en del som røyka jays inne på sensation lukta jeg rart de ikke fikk noia, med tanke på sivil politi i hvitt (alle andre er i hvitt også )

LSD er ganske spesielt da, med et lite publikum. Det omsettes på en helt annen måte enn andre stoffer og etter det jeg har fått med meg så er det mindre tull i LSD-bransjen enn andre.
XTC er jo et kapittel for seg selv, der er det mye rart. Hadde aldri kjøpt E på gata, whatsoever. Da ber du om å få det fælt.
Vis hele sitatet...
Hadde overhode ikke gjort noe å bare kunnet kjemien bak det Og ja man trenger nok et ganske bra lite labratorium.
Sitat av karma86 Vis innlegg
på hvilke steder går dere ellers på underground parties? har hørt om sika og villa, men er dette steder hvor man finner slikt?
Vis hele sitatet...
Ute i skogen feks. Som sagt, du gikk akkurat glipp av "vi fnyser i stille grender"
Love&Magic / Rotor Underholdning

Før i tiden var det masse underground forum og eventfolk som arrangerte raves, men hele den kulturen er nesten borte. Ihvertfall som jeg vet om. Det er fortsatt et par events i året, men jeg er ikke egentlig med i denne kulturen så har ikke så stor oversikt.
Når du skrev "Ute i skogen feks" tenkte jeg med en gang at jeg må bare gå ute i skogen og loke etter en fest

Men nice, skal sjekke dette ut hvis jeg får muligheten
Sitat av moret Vis innlegg
Ute i skogen feks. Som sagt, du gikk akkurat glipp av "vi fnyser i stille grender"
Love&Magic / Rotor Underholdning

Før i tiden var det masse underground forum og eventfolk som arrangerte raves, men hele den kulturen er nesten borte. Ihvertfall som jeg vet om. Det er fortsatt et par events i året, men jeg er ikke egentlig med i denne kulturen så har ikke så stor oversikt.
Vis hele sitatet...
Ja, virker som om det har dabbet av, eller kanskje det bare er de gamle 90-tallsraverne som begynner å bli nostalgiske. Den kulturen rekrutterte jo, i og med at den var så undergrunns, aldri noe særlig fra den nye generasjonen.
Sitat av karma86 Vis innlegg
ahh.. føler jeg har tenkt magisk og spredt mine vibber i et halvt år nå. Tror faktisk det begynte den dagen jeg satte foten på norsk jord igjen.. Ufattelig drøyt å gå fra livets glade, chille surfedager til jobb, grått og hardt hverdagsliv..

hahaha.. nei, tror ikke jeg skal sette igang å mekke selv! Har du gjort det?
Vis hele sitatet...
Ja lykke til Om du fremdeles kjenner noen i Australia som du tok LSD sammen med - så kan du jo maile dem? De kan kanskje hjelpe deg?

Det finnes også naturlige psykedelika som er lettere tilgjengelige og som kanskje kan være verdt å sjekke ut. Jeg var personlig på jakt etter LSD da jeg ble introdusert for fleinsopp. Den dag i dag foretrekker jeg sopp fremfor LSD. Men det er selvsagt individuelle preferanser her.
Sitat av fth Vis innlegg
Når du skrev "Ute i skogen feks" tenkte jeg med en gang at jeg må bare gå ute i skogen og loke etter en fest

Men nice, skal sjekke dette ut hvis jeg får muligheten
Vis hele sitatet...
Noen kompiser av meg gjorde mer eller mindre det for noen uker sida. hehe
vi fnyser i stille grender var episk! Gleder meg sykt mye til neste gang noe slikt blir arrangert
Det finnes også naturlige psykedelika som er lettere tilgjengelige og som kanskje kan være verdt å sjekke ut. Jeg var personlig på jakt etter LSD da jeg ble introdusert for fleinsopp. Den dag i dag foretrekker jeg sopp fremfor LSD. Men det er selvsagt individuelle preferanser her.
Vis hele sitatet...
kan si meg veldig enig her, har ikke testen flein, men annen type sopp/truffler SINNSYKT kult og behagelig!

Noen kompiser av meg gjorde mer eller mindre det for noen uker sida. hehe
Vis hele sitatet...
Fant de noen fester ute i bushen da?
Sitat av fth Vis innlegg
Fant de noen fester ute i bushen da?
Vis hele sitatet...
Om du tar med deg en ATW med strøm, lyd og lys så blir det fort fest i skogen Eventyrland gjorde dette tidligere.
Sitat av fth Vis innlegg
Fant de noen fester ute i bushen da?
Vis hele sitatet...
Ja, regner med at det var "Vi fnyser i stille grender" de kom over. De hadde en viss idè om hvor det var, men fulgte for det meste strømmen av freakere og psytrance. De klarte også å gå seg vil, under sterk innflytelse av psykedelia, noe jeg tror de syntes var ganske skummelt langt uti skauen.
Sitat av EoT Vis innlegg
Ja, regner med at det var "Vi fnyser i stille grender" de kom over. De hadde en viss idè om hvor det var, men fulgte for det meste strømmen av freakere og psytrance. De klarte også å gå seg vil, under sterk innflytelse av psykedelia, noe jeg tror de syntes var ganske skummelt langt uti skauen.
Vis hele sitatet...
Haha, har alltid lurt på hvordan det er å ha en tripp ute i skogen når det er mørkt. Må være sykt skummelt ja!
Sitat av fth Vis innlegg
Haha, har alltid lurt på hvordan det er å ha en tripp ute i skogen når det er mørkt. Må være sykt skummelt ja!
Vis hele sitatet...
Det kommer an på hvordan du takler det selv. Mange føler en stor tilknytning og kjærlighet til naturen på psykedelika. Det skumle forsvinner og du står igjen med et mektig landskap som forundrer og vekker tanker om glede og tilhørighet.
Sitat av moret Vis innlegg
Det kommer an på hvordan du takler det selv. Mange føler en stor tilknytning og kjærlighet til naturen på psykedelika. Det skumle forsvinner og du står igjen med et mektig landskap som forundrer og vekker tanker om glede og tilhørighet.
Vis hele sitatet...
I know Har gjort det ute i skogen 2 ganger, men på dagen, ikke i mørket med kun en lommelykt eller lignende. Må bli noe helt annet.
Trådstarter
40 0
og hvordan får man vite om disse festene? Kan jo ikke vandre hvileløst rundt i skogene rundtom og vente heller..
Sitat av moret Vis innlegg
Det kommer an på hvordan du takler det selv. Mange føler en stor tilknytning og kjærlighet til naturen på psykedelika. Det skumle forsvinner og du står igjen med et mektig landskap som forundrer og vekker tanker om glede og tilhørighet.
Vis hele sitatet...
Tror det fort kan bli litt skummelt når alt er bekmørkt, kaldt og vått. Men de kom seg nå ut etter noen timer.
Sitat av karma86 Vis innlegg
og hvordan får man vite om disse festene? Kan jo ikke vandre hvileløst rundt i skogene rundtom og vente heller..
Vis hele sitatet...
Ved å følge med på forum og facebook. Eller høre det gjennom venner. Det er ikke veldig lett å holde seg oppdatert desverre.
Trådstarter
40 0
hvor på facebook? og er det andre forum enn dette? Jeg har ingen venner å høre dette gjennom - det kan jeg forsikre deg om!
Sitat av karma86 Vis innlegg
hvor på facebook? og er det andre forum enn dette? Jeg har ingen venner å høre dette gjennom - det kan jeg forsikre deg om!
Vis hele sitatet...
Jeg linket til både forum og facebook tildigere i tråden. Men kan ta det igjen
forum
forum2
facebook
Opps *titegn*
Sist endret av Cannabidiol; 12. oktober 2011 kl. 09:11.
Syns personlig at det er helt rått å tegne når man har tatt lsd, man blir sykt kreativ og det føles sykt bra og tegne med blandt annet tusj! bør prøves.. er egentlig ikke så glad i å tegne, men 2. eller 3. gangen jeg tok syre satt jeg å tegna i 4-5 timer..
Hadde første syretur nettopp, ganske forsiktig (130 mikrogram, tror jeg) og det var en topp tur! Var inne i en leilighet, og det funka bra, sikkert litt fordi leiligheten ikke har mange rette vinkler, men mye skråtak og bjelker

Forsøkte å skrive litt med fargestift underveis, artig effekt når den skiftet farge underveis, og gjorde ellers ikke mye annet enn å se på ting og høre på musikk. Forsøkte å diskutere litt underveis om hva som skjedde, men det ble ofte litt halvkaotisk fordi vi opplevde ulike ting. Ingen av oss fikk negative opplevelser eller inntrykk underveis, bare mye "nå har vi skjønt det, tenk på de stakkarene som ikke har vært med på dette".

Fant frem en bok med store bilder av universet, det ga ikke så mye. Helt rått med musikk, følte meg inni den og kunne "se lyden", og stusset på hva som ville skje om jeg stoppet musikken (og var det i det hele tatt mulig?, musikken var liksom en del av universet som bare var der). Det var mørkt ute, så det ble lite natur å se på ... men et par ting i leiligheten ga sykt bra effekter, f.eks. en globus med lys inni og et bilde med bakgrunnsbelysning. Stearinlys og peis ga ikke noe særlig effekt, det ble "for ekte" og lite liv i.

Fikk noen ideer til god trippemusikk; jeg trodde på forhånd at chill Cafe Del Mar-låter skulle være bra, men synes det var mye bedre med lite vokal og musikk som går og går uten opphold, litt elektronika-aktig. Noe Buddha Bar bør fungere bra, og ikke minst en del Pink Floyd står på planen til neste gang (Atom Heart Mother, Animals, Meddle). Shpongle var veldig bra (Tales of the Inexpressible, Are You Shpongled?), tror det tipset kom her på forumet.

Andre gode musikktips?
Jeg tenker at å lukke seg inne i en leilighet 2 stykker med masse gøy å finne på rundt seg er det beste. Og hvis det er klart og fint vær utover kvelden gå seg en tur i vinter klærne på en topp i parken eller byen og legge seg i snøen.
Kan tenke meg at å labbe i sånn 20cm snø kan være en intens opplevelse.
Som å labbe seg en tur på en bebodd måne

husk godt med klær! god tur
Sitat av Jebbe Vis innlegg
Andre gode musikktips?
Vis hele sitatet...
My man: Jimi Hendrix
Fikk en åpenbaring forrige 2c-e tur da jeg satte på Jimi. Men, de kjente låtene blir for rockete og slitsomme. De beste låtene er de rolige, sære og ukjente.
Tre tips:
Jimi Hendrix - 1983... A Merman I Should Turn to Be
Jimi Hendrix - Moon, Turn The Tides Gently Gently Away
Jimi Hendrix ...And the Gods Made Love(denne er veldig sær og bør kun høres på topp av tripp og med øynene lukket. Gir helt ville CEV's)
Sist endret av moret; 18. oktober 2011 kl. 22:50.