Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  232 32772
Takk for tipset, ser alt som er tatt bort nå. Er flere band, og nei det er ikke crappy trance, det er god elektro.
Sitat av grudgE Vis innlegg
Litt trist at Kaizers Orchestra er borte fra utvalget deres.
Vis hele sitatet...
Enig, ble skikkelig lei meg , også mangler selvsagt Tracy Chapman - Fast Car.
Greit nok, bra initiativ men man burde kunne queue mp3 filer fra hardisken så man slipper å ha winamp, foobar og spotify oppe samtidig :s
Sitat av mrpro Vis innlegg
Greit nok, bra initiativ men man burde kunne queue mp3 filer fra hardisken så man slipper å ha winamp, foobar og spotify oppe samtidig :s
Vis hele sitatet...
OT spørsmål, hvorfor bruker du både foobar og winamp. Og hva får du ut av det. (winamp skjønner jeg jo, men foobar (var bare borti det litt, men syntes det bare var en spiller du kunne sette opp til alt du ville)

Så det jeg da lurer på er, hvorfor bruker du ikke kun winamp eller kun foobar?
Hva ligger bak oppsettet ditt av programmer.
Sitat av Melodrama Vis innlegg
Enig, ble skikkelig lei meg , også mangler selvsagt Tracy Chapman - Fast Car.
Vis hele sitatet...
Fikk iallfall kosa meg meg Live at Vega albumet en 8-9 ganger før de fjerna det. Fantastisk konsert.
Hvordan får man invites til å gi bort når man har account?
Sitat av battlecaT Vis innlegg
Hvordan får man invites til å gi bort når man har account?
Vis hele sitatet...
(ingen invites)

men google søk på lakka.se så tror jeg du skal finne noe...
Var ikke det jeg mente, forstår hva tråden heter.

Jeg har account, det står at jeg har ingen invites tilgjengelig når jeg ser på brukeren min. Når vil jeg komme til å få invite jeg kan gi bort?
Sitat av battlecaT Vis innlegg
Var ikke det jeg mente, forstår hva tråden heter.

Jeg har account, det står at jeg har ingen invites tilgjengelig når jeg ser på brukeren min. Når vil jeg komme til å få invite jeg kan gi bort?
Vis hele sitatet...
Ved å betale.
Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men er ikke seeqpod.com et godt alternativ?
Fungerer glimrende på iPhone, du finner det meste og om du søker, men ikke finner noe, vil seeqpod søke etter akkurat den tittelen til den blir funnet ett eller annet sted på nettet. (Lyd-stream fra Youtube e.l.)
www.songza.com kan vel også være en substitutt.
Men av alt jeg har kommet over av liknende tjenester eller programmer er Spotify desidert det beste hittil!
Sitat av battlecaT Vis innlegg
Hvordan får man invites til å gi bort når man har account?
Vis hele sitatet...
Sett instillingene dine sånn som tråden viser (altså UK/GB!). Vær aktiv og hør på mye musikk i noen dager og du får 10 (!) invites! Free! Funker HVER gang.

Etter du har fått invites bytter du bare tilbake til Norge (Ellers så funker ikke spotify; "max 14 dager i utlandet" osv.).

http://bildr.no/thumb/347548.jpeg
Sist endret av plohg; 16. februar 2009 kl. 18:12.
Vil bare informere om at Kaizers Orchestra er tilbake for fullt på Spotify! Er ikke sikker på hvorfor de er tilbake, men er helt sikker på at det finnes mange kaizers fans her inne som blir glad for denne nyheten!
Ja, flere og flere artister som kommer tilbake -- de må bare igjennom en strenger kontroll hvor ikke alle slipper igjennom, desverre.
Har bare noen spøsmål om spotify,
Det står at jeg har free acount og har aldrig hatt noe reklame...?
Og igår hørte jeg på glasvegas. Men når jeg skulle høre på de så sto det at de ikke var tilgjengelige i Norge...?
Sitat av Pipa Vis innlegg
Vil bare informere om at Kaizers Orchestra er tilbake for fullt på Spotify! Er ikke sikker på hvorfor de er tilbake, men er helt sikker på at det finnes mange kaizers fans her inne som blir glad for denne nyheten!
Vis hele sitatet...
Yes!

Lurer på om Våre Demoner vil dukke opp der også med tiden... Gleder meg sykt til det albumet.
Sitat av Baeocystin Vis innlegg
For de av dere som enda ikke har ordnet dere spotify så kan dere få dere det uten å bli invitert på denne måten:

Gå til http://www.daveproxy.co.uk. Skriv www.spotify.com i boksen under "Enter URL", trykk GO.
trykk free
på boksen øverst i webleseren deres haker dere bort "Remove scripts"
fyller ut all informasjon, siden den tror du er i UK må du velge det som land og bruke "E17 2DJ" som post kode
dette skal funke helt fint, hvis dere så vill gjøre om at dere bor i norge, kan dere logge inn på www.spotify.com med den accounten dere akuratt laget og trykke edit profile, og dere vill nå ha norway som valgalternativ

håper alle skjønte framgangsmåten, og håper dette hjalp noen med å få seg spotify

anbefaler ALLE å prøve dette programmet, det kommer til å endre måten du bruker musikk på pc for alltid
Vis hele sitatet...

Jeg elsker deg, hverken mer eller mindre. Funka fjell, og de hadde ikke sperra daveproxy. Hører på musikk nå jeg
Ingen som kan lage en fix for å fjerne reklamen ?
Det mangler veldig mye musikk fra kjente artister egentlig. Hvilke er det som har sagt nei, og hvilke er det som bare ikke har kommet enda? Det er noen som kun har et par sanger fra samle-album ute, hva betyr det?

Er det noen som har peiling på hvor raskt nye plater havner der?
Sist endret av bobbo; 26. februar 2009 kl. 01:50.
Sitat av Moonshine Vis innlegg
jeg veit hvor det går ann å skaffe invites hvis noen vil ha!
Vis hele sitatet...
Man trenger ikke invites ! Les noen få poster tilbake eller se andre spotify tråden. Alle har uansett invites. Får jo 10stk bare med å oprette ny UK-bruker.

Sitat av bobbo Vis innlegg
Det mangler veldig mye musikk fra kjente artister egentlig. Hvilke er det som har sagt nei, og hvilke er det som bare ikke har kommet enda? Det er noen som kun har et par sanger fra samle-album ute, hva betyr det?

Er det noen som har peiling på hvor raskt nye plater havner der?
Vis hele sitatet...
De må ha rettigheter fra plateselskapet som eier rettighetene til sangene. I noen tilfeller har de bare rettigheter til en samleplate som eies av et helt annet plateselskap enn albumene, og noen ganger er rettighetene begrenset til noen land. Som du kanskje ser øverst i spotify er den nye U2-plata (gaygaygay) ute alerede, men bare for members.
Sist endret av plohg; 26. februar 2009 kl. 01:58.
Tror btw ikke man får 10 invites lengre.. Har rundt 20 UK brukere, med UK adresse.
Ingen har fått noen invites.

ps: proxy som fungerer i skrivende stund.
Sist endret av d0nk3y; 26. februar 2009 kl. 02:19.
Sitat av d0nk3y Vis innlegg
Tror btw ikke man får 10 invites lengre.. Har rundt 20 UK brukere, med UK adresse.
Ingen har fått noen invites.
Vis hele sitatet...
Du må vere aktiv og høre på musikk. Jeg får fortsatt 10 nye invites med min free bruker hver gang jeg bruker de opp.
Kjipt.
Jeg har enda ikke fått noen. Har til og med en bruker jeg betaler for hver mnd. Da fikk jeg 2 invites når jeg betalte første gang!
http://bildr.no/thumb/354235.jpeg
Zomg! Free og 10 invites? wtf? Får nye HVER gang jeg bruker de opp også. Gotta luw spotify<3
hmm. Kan kanskje ha noe med at du registrerte deg tidlig eller noe?
Er jo en mulighet for at de har sluttet å gi ut til nyregistrerte?

Men, ganske kjipt å ikke engang få 1 invite i mnd, når man alikevel betaler 1000,- i året.

edit: Registrerte min rundt juletider.
Sist endret av d0nk3y; 26. februar 2009 kl. 02:37.
Registrerte min i begynnelsen av Januar 09 eller noe. Har kanskje med hvor aktiv du er da, for Spotify har stått og spillt (nesten) 24/7 siden da. (Datan min auto-muter etter 30mins inaktivitet, men spotify står enda og looper/shuffler eviglange spillelister.)
Merkelig. Bruker Spotify 'all the way', hver dag..
Jaja. Det er alikevel ingen trollkunst å få registrert seg. Synes det bare var litt dårlig av spotify å ikke gi invites til betalende kunder.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Den beste måten å få gratis invite på er å gå inn på denne siden:

http://spotify.rejected.se/

eller hvis de ikke har flere igjen:

http://garaget.in/

sånn ga jeg spotify til mine vener
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av plohg Vis innlegg
Registrerte min i begynnelsen av Januar 09 eller noe. Har kanskje med hvor aktiv du er da, for Spotify har stått og spillt (nesten) 24/7 siden da. (Datan min auto-muter etter 30mins inaktivitet, men spotify står enda og looper/shuffler eviglange spillelister.)
Vis hele sitatet...
Har du premium?
Har hatt spotify gratis konto noen uker nå og kan melde om at de har sphongle, the residents, bernstein som dirigerer mahlers 5. og at dette er nok framtida ja.
Coptercat
Trådstarter
De som får 10 nye pr. dag har franske kontoer. Dvs. registrert med fransk IP. Disse kontoene får 10 nye invites klokka 1 ved midnatt når du har trykt create-knappen til du har fått alle invitasjonene opp i "listen". Det vil si at du trenger ikke bruke opp invitasjonene for å få nye.