Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2521
En serie på to eller flere filmer (f.eks. en trilogi) regnes som én film om de alle er en del av den samme historien.

Hvilken film skulle det vært? Begrunn svaret.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det kunne vært hvilken som helst film, vi kan jo ikke bedømme filmen som god eller dårlig, siden vi ikke har noe mer grunnlag enn kun den ene filmen.
Dogville

Fordi den inneholder nada derp og er veldig filosofisk, tar opp problemstillinger som er veldig aktuelle.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Det kunne vært hvilken som helst film, vi kan jo ikke bedømme filmen som god eller dårlig, siden vi ikke har noe mer grunnlag enn kun den ene filmen.
Vis hele sitatet...
Du kan bedømme alle filmer som du har sett til dags dato. Hvilken av disse ville vært best egnet til å være den eneste menneskeheten kunne se?
Lord of the Rings.
Fordi why not?
Sist endret av Bombasa; 2. september 2012 kl. 15:58.
Shutter Island
Fordi why not? :P
A beatiful mind. Det er alt for få som faktisk vet hva schizofreni er, og filmen viser hvordan det å være annerledes nødvendigvis ikke trenger å være negativt.
Two girls one cup.
Because fuck you.

Helt ærlig vet jeg ikke, Star Wars kanskje?
Ringenes Herre, obviously. Hva skulle menneskeheten gjort uten Gandalf?
Lol, dere er elendige til å begrunne svarene deres:P Spurte ikke om hva deres favorittfilmer var:P
Sitat av faceplants Vis innlegg
fight club
Vis hele sitatet...
Sånn at du kan fucke opp menneskeheten enda mere?
Jeg husker ikke
96 8
Sitat av Skrue Vis innlegg
Vis hele sitatet...
å fy faen 2001 er forferdelig såg ca 16 minnuter netsen ingenting skjedde.
Sitat av rexol Vis innlegg
å fy faen 2001 er forferdelig såg ca 16 minnuter netsen ingenting skjedde.
Vis hele sitatet...
du er en idiot*
like godt svar som du ga, og si at en film er dårlig fordi det skjer lite er idiotisk.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
A beatiful mind. Det er alt for få som faktisk vet hva schizofreni er, og filmen viser hvordan det å være annerledes nødvendigvis ikke trenger å være negativt.
Vis hele sitatet...
Uhm, spoiler? Har ikke sett den.
Jeg husker ikke
96 8
Sitat av faceplants Vis innlegg
du er en idiot*
like godt svar som du ga, og si at en film er dårlig fordi det skjer lite er idiotisk.
Vis hele sitatet...
den passet hvertfall ikke meg.
Sitat av rexol Vis innlegg
den passet hvertfall ikke meg.
Vis hele sitatet...
du så 15 minutter -.-"?
Da Vinci-koden
The Road eller The day after.
Så hadde kanskje folk vært litt snillere med hverandre.

Sitat av Snøbark Vis innlegg
Uhm, spoiler? Har ikke sett den.
Vis hele sitatet...
Herregud.
Filmen kom i 2001...
Hvis du ikke har sett den enda så er det ikke andres feil, da må du heller la være og snakke med alle mennesker som har en medium interesse for film

Dessuten var ikke det akkurat noen "spoiler" han kom med, det blir det samme som og si at Titanic handler om et skip og kalle DET for en spoiler.
Ted.

Fordi vi alle ønsker oss en hasjrøykende teddybjørn?
Engler og demoner. Hvorfor? Fordi det er en genial film