Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1180
Hei, har en kompis som jeg begynner å lure på om er blitt avhengig av både speed og / eller valium. Han vil ikke si noe til meg, bare unngår å svare eller lyver. Jeg vet om 4-5 ganger han har prøvd speed, men er ikke med han hver dag hele dagen. Valium er jeg usikker, han oppfører seg generelt veldig anderledes for tiden så greier ikke si om han har tatt det eller bare er stein. Når vi røyker blir han alltid helt pudding, sløv fyr fra før, men ingen blir så cake som han blir, lurer på om han putter i seg noe før han treffer oss.

Lurte egentlig litt på hvor enkelt det er å bli avhengig av disse to stoffene?
Er det stor sansynlighet for å bli avhengig viss du speeder annen hver uke sånn ca?

Hvordan er valium avhengigheten, må du ha det hver dag?

Takk på forhånd
Denne burde vel ligge blant rusmidler, men nok om det.

Både speed og Valium er ting man veldig "lett" kan bli avhengig av da. Om du mistenker speed så ligger det jo litt i navnet at han ikke blir helt sløva av dette, da ville jeg heller satsa på at han tåler mindre enn dere andre, eller at han bruker valium eller andre tabletter med sløvende effekt.

Mistenker du speed så se på pupillene hans, de blir som regel klinkekuler på speed. Men som sagt så er jo ikke dette sløvende på noen måte, noe du sikkert vet du også. Speed har en halverings tid på 4 timer, Så er ikke sånn at han kan ta det en time før han møter dere uten at du ser det på øynene hans hvis du syntes han blir litt vel pratsom/rastløs etc. en dag

Håper svaret var til hjelp

MVH
Sist endret av take'a'hit!; 6. februar 2011 kl. 05:40.