Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1104
Dette er en luffy signatur jeg har laget. Luffy er en av anime/manga karakterene i one piece.

http://img241.echo.cx/img241/8348/luffysigg20he.png

Krittikk og kommentarer på denne hadde vært flott, det eneste dere ikke trenger og nevne er størrelsen.

Mvh 3d-me
hmm...helt greit lizzomm... Men altså, det har jeg sett så mange ganger før. Anime figuren var kjedelig og bakgrunnen var enkel og stygg. Du har sikkert skillz til det hundre for å lage en mye bedre Sig.
Sorry for å slakte den, men det blir bare for dårlig.
Trådstarter
Sitat av RadioSlave
hmm...helt greit lizzomm... Men altså, det har jeg sett så mange ganger før. Anime figuren var kjedelig og bakgrunnen var enkel og stygg. Du har sikkert skillz til det hundre for å lage en mye bedre Sig.
Sorry for å slakte den, men det blir bare for dårlig.
Vis hele sitatet...
hehe,greit det. Ikke alle liker anime, og bakgrunnen blir jo kjedelig når det finnes 9999999 andre sigger med lignende bakgrunner.
Synes den var tøff jeg...men jeg digger one piece også da:P
det store spørsmålet er jo egentlig hva du har laget selv? har du laget bakgrunnen, og klipt ut figuren som så har blitt lagt oppå, eller har du laget alt selv? Hvis det første, så er det ikke mye å skryte av, hvis det andre er det veldig bra.
Trådstarter
Sitat av atomet
det store spørsmålet er jo egentlig hva du har laget selv? har du laget bakgrunnen, og klipt ut figuren som så har blitt lagt oppå, eller har du laget alt selv? Hvis det første, så er det ikke mye å skryte av, hvis det andre er det veldig bra.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg hadde tegnet luffy selv,hvorfor skulle jeg da plassert ham i en sigg?
Da hadde jeg heller postet det som en tegning,så svaret er:nei.Dette er en orginaltegning fra colorwalk 2.

Så da er det vel ikke mye og skryte av da.
Du er flink med farger.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Hvis du bruker det som signatur på*noen av forumene jeg leser skal jeg personlig sende en dverg-arme for å voldta deg.. Bildesignaturer er ondskapen selv
Trådstarter
Sitat av SkyFex
Hvis du bruker det som signatur på*noen av forumene jeg leser skal jeg personlig sende en dverg-arme for å voldta deg.. Bildesignaturer er ondskapen selv
Vis hele sitatet...
Jeg kan sikkert pme deg forumet hvis du vil komme og kose. ;P

Anyways, fra spøk til revolver:Ny versjon med tekstblending:
http://img248.echo.cx/img248/8708/luffysigg23nv.png
Sist endret av 3dme; 22. april 2005 kl. 14:09.
hva er vitsen av og skryte av noe du ikke har laget?
Du kunne heller bare ha postet bakgrunnen
Det du har laget er det altså bakgrunnen og skrevet et navn
Trådstarter
Sitat av thomaseh
hva er vitsen av og skryte av noe du ikke har laget?
Du kunne heller bare ha postet bakgrunnen
Det du har laget er det altså bakgrunnen og skrevet et navn
Vis hele sitatet...
En signatur er en komposisjon, og den har jeg laget.
altså, ikke for å være slem, men det er ikke akkurat vanskelig å sette et bilde oppå et annet. Hadde gitt deg skryt om du hadde laget tegningen også selv. Men den bakgrunnen er jo bare en firkant med masse photoshop filtre.
Trådstarter
Jeg har ikke brukt et eneste filter.
Sitat av 3dme
Jeg har ikke brukt et eneste filter.
Vis hele sitatet...
Ingen bruk av filter = bra resultat?
Trådstarter
Dette er forøvrig offtopic.
Men hvis tangalf ikke kan se hvordan jeg har laget bakgrunnen så burde han heller ikke krittisere den,eller iallefall gi konstruktiv kritikk hvis han først skal uttale seg.
Tilbake til topic?