Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 12831
Noen som kan sende meg til en butikk i Oslo hvor de selger disse nudlene?

Dette er nudlene jeg propper i meg når jeg ligger syk, og nå har jeg vært på 4 steder (rema og diverse utlending butikker), men de har kun kyllingsmak igjen.

Legger også ved et bilde:

http://images.kjonigsen.net/ikn/noodles/yumyum_beef.jpg
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Ikke at jeg vet hvor de kan finnes i Oslo-området, men de er de desidert beste nudlene jeg vet om hvertfall.

Hvis det er til noen hjelp så bruker de å ha de på Rema 1000 her jeg bor, men det er ikke Oslo akkurat så jeg har ikke peiling.
Ikke sikker på hvilken Rema du har vært på, men de skal hvertfall være å finne på Rema i Chrstian Krohgs Gate, like ved Spektrum. Har kjøpt de der flere ganger
Rema 1000 i torggata har dette
De har de på rema1000 på løkka og alle de utlending butikkene, men der er det halal kjøtt på nudlene om det har noe å si.
Ugur på haugenstua, haha
Den finnes i hvilken som helst Rema-butikk
Side på Hovseter-torget selger 3 pakker for 10 kroner. De har alltid massevis av disse pga. ungdomsskolen ved siden av.
Fikk tak i på rema1000 på ryen. 5 pack til 14 kr
Kjøpte 100 stk :P
Tyrkerbutikkene i Mortensrud
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet hvor de selger disse nudlene ? Rema har tatt de ut av salg ?
Er ikke dette merket Europris forhandler?

Rema 1000 har i allefall tatt de ut av sitt sortimang.

Mange påstår at disse nå er å finne i Coop butikker.
I tillegg så finner man de i de fleste innvandrerbutikker.
Sist endret av Blackkoz; 27. oktober 2014 kl. 18:00.
Hørt på innvandrer sjapper at det er tatt ut fra butikkene pga. for høyt innhold på palmeolje.

Alle tre rundt her har sluttet at de inn, foruten noen nye typer som smaker mindre godt.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Disse nudlene har tilholdsplass på flere Coop Prix-butikker.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Er ikke dette merket Europris forhandler?

Rema 1000 har i allefall tatt de ut av sitt sortimang.

Mange påstår at disse nå er å finne i Coop butikker.
I tillegg så finner man de i de fleste innvandrerbutikker.
Vis hele sitatet...
De er hvertfall ikke fra euro pris var innom der tidligere og kjøpte nudler men de er ikke sterke. Savner yumyum :/ noen som vet hvilken nudler rimi har ?
Sitat av Broder Safari Vis innlegg
De er hvertfall ikke fra euro pris var innom der tidligere og kjøpte nudler men de er ikke sterke. Savner yumyum :/ noen som vet hvilken nudler rimi har ?
Vis hele sitatet...
Disse er det som sagt Coop Prix som har nå... Men de smaker ikke godt lenger, da di nå bare blir levert med "krydder" og ikke den buljongen som alltid har gjort at disse faktisk smaker litt kvalitet..
Gammel tråd, men om andre lurer: Prøv en invandrersjappe. Noen av disse har utvalg av yumyum med smak av biff til reke og wasabi.
R.I.P Yumyum <3 Jaja noen som vet om noen nudler med litt smak i kansje litt sterke ? helst biff
Tilsett tabasco i hvilkensomhelst nuddelpakke og smaken skyter i været!. Har prøvd med både bunnprisnudlene og firstprice, og det gir en fantastisk smaksboost
Sitat av H_Spyke Vis innlegg
Tilsett tabasco i hvilkensomhelst nuddelpakke og smaken skyter i været!. Har prøvd med både bunnprisnudlene og firstprice, og det gir en fantastisk smaksboost
Vis hele sitatet...
Eller kok dem og så stek nudlene med soyasaus og litt chilisaus.. Bestandig godt.
Har sett disse på de fleste Rema 1000 butikker.

Har ikke sjekka i Oslo da, men har de det her i gokk, så er det vel i hovedstaden også.
Sist endret av Mexxy; 28. oktober 2014 kl. 17:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Så disse på Coop Marked i dag også. Sånn hvis det er noen fra utkantstrøk som ser etter.
Skal dere ha skikkelige nudler, så bestill en kartong av denne (30 pakker):

http://asiatenmat.no/index.php?page=...mart&Itemid=56

Bestilte for ikke lenge siden en kartong. Send dem en mail og hør om de har fler igjen