Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 738
Flere enn bare meg som har opplevd at Black Ops fryser etter sise patch?

Har muligens løsningen på dette. Jeg fikk frysen etter 1-2 runder men har nå spillt en hel kveld uten crash etter denne løsningen.

Endre følgende linjer i config_mp.cfg:
seta r_multiGpu "0"
seta r_multithreaded_device "1"


Velg "Nei" neste gang du starter spillet og Black Op's maser om hardware endringer.

Er ikke sikkert det vil løse ditt frysproblem men jeg ble ihvertfall kvitt problemet.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Problemet med å poste slike "fixes" er at de i ikke fungerer for alle. Verre er det når folk bare poster disse tingene uten å vite hva de faktisk gjør. For eksempel, i dette tilfellet: r_multiGpu er en variabel som skal stilles etter om du har én eller flere GPUs. Om du faktisk har flere grafikk-kort vil det virke fullstendig mot sin hensikt å sette multiGpu til 0.

Jeg prøvde mye rart for å få spillet til å fungere akseptabelt på min Windows 7-maskin, og ingenting fungerte. Jeg endte opp med å installere spillet på XP (som jeg har kjørende i dual-boot), og det fungerte nærmest flawless. Fremdeles små stutters her og der, men et hav av forskjell.
Ubrukt's Avatar
Trådstarter
30 8
Beklager at jeg ikke laget en god nok informasjonstråd men nå rettet du på dette så da er det helt i orden vettu.

Jeg viste godt hva kommandoen gjorde men tok ikke med dette akkurat nå.

Ps!

Spiller enda uten noen form for krasj / frys så for meg var dette løsningen uansett.
Prøvde dette, og spillet har ikke fryst. Men har derimot fått regelmessige store lags, uansett server, ping osv.