Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 14562
Da er vel TG08 sangen i boks?
Fantastisk påfunn! Artig. Flott flott flott.
hahahahaha sinnsykt bra!

Nei, jeg vil ikke fortsette rekken av identiske listeposter så jeg skriver heller en post med mer enn en linje med innhold :P

Dritmorsom låt, genial måte å feire sin 1000. post på!


Til alle som følte seg savnet i låta: om han skal putte inn alle sammen tror jeg den låta vil bli temmelig lang, ensom, langtekkelig og irriterende
Dette fikk meg til å slippe en gledelseståre Lenge leve nFF også Magisk, da!
Hahha, ord kan ikke beskrive hva jeg føler nå Det var over all forventning.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Hahaha, den var jo fet
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Sykt nice. Lenge leve nff
Dosky: Antares Autotune er kun for pitch korreksjon. Du må finne deg en fet vocoder for å gjøre slikt med stemmen. Mange synther har vocoder på seg bl.a Roland JP-8080 og Korg MS-2000. Men i dette tilfellet bruke jeg Reason. Den er genial. Finnes mange VST vocodere gratis på nettet. Du må bare google litt å finne dem.
Jeg tror Magisk har valgt å ikke poste noe som helst på en stund for å unngå å ødelegge postnr. sitt..

Da stemmer det ikke lenger med det som står i åpningsinnlegget!
Den var sinnsykt stilig! Fantastisk feiring av post nummer 1000, og en diggal hyllest til nFF
Sitat av Pope
Jeg tror Magisk har valgt å ikke poste noe som helst på en stund for å unngå å ødelegge postnr. sitt..
Vis hele sitatet...
Haha, han vil kanskje beholde KP nummeret også.

Dritbra sang btw.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Har ikke KP atm, men det var en utrolig digg låt. Tidløst! Har ikke hørt noe lignende faktisk.
Jeg er jo med jo!!! Sist det skjedde var med Postgirobygget - Bille Under Barken
*KP*
hahaha Konge sang ;D
lol'd

årets russesang plx
Hey hey! Nice *glede seg til 2. vers*
Fantastisk! :d
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tæhæ!! Så rått!XD
▼ ... over en uke senere ... ▼
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Jeg orker ikke og svare hver og en av dere, så jeg drar en: Tusen takk for gode innspill, jeg satser på at dere har fått spilt denne heftig i russetiden, og at dere lar denne gå kraftig over lydanlegg i sommer
Til de som føler seg glemt, så slapp av. Eller.. Jeg skal få gjort denne ferdig, men dog blir det bare utvalgte medlemmer som skal ramses opp. Det er 20.000 medlemmer på nFF, så det og ramse opp hele brukerlista kommer til og ta _litt_ for lang tid.
Jeg har purret på min producer for og få ut instrumentalen, og den skal komme ganske så snart. Håper jeg iallefall.
Ellers så hadde jeg satt høyde på at jeg kom med resten i slutten av denne måneden, men kan hende at dette blir utsatt til juni pga. flytting. Men slæpp an off som man sier, ting kommer.

Ellers: Takker for gode tilbakemeldinger Dere råkkar!
Sitat av Magisk
Jeg orker ikke og svare hver og en av dere, så jeg drar en: Tusen takk for gode innspill, jeg satser på at dere har fått spilt denne heftig i russetiden, og at dere lar denne gå kraftig over lydanlegg i sommer
Til de som føler seg glemt, så slapp av. Eller.. Jeg skal få gjort denne ferdig, men dog blir det bare utvalgte medlemmer som skal ramses opp. Det er 20.000 medlemmer på nFF, så det og ramse opp hele brukerlista kommer til og ta _litt_ for lang tid.
Jeg har purret på min producer for og få ut instrumentalen, og den skal komme ganske så snart. Håper jeg iallefall.
Ellers så hadde jeg satt høyde på at jeg kom med resten i slutten av denne måneden, men kan hende at dette blir utsatt til juni pga. flytting. Men slæpp an off som man sier, ting kommer.

Ellers: Takker for gode tilbakemeldinger Dere råkkar!
Vis hele sitatet...
Få en av modsa til å slette ett gammelt innlegg du har eller noe, så har du fortsatt 1000 poster
Hørte veldig lite av hva du sa... Men er bra med ting som holder oss sammen. Jeg ser på nFF som et veldig "personlig" forum...
Når jeg får flere KP vil ett av de desidert gå hit. Brutalt bra!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av eriksb
Hørte veldig lite av hva du sa... Men er bra med ting som holder oss sammen. Jeg ser på nFF som et veldig "personlig" forum...
Vis hele sitatet...
Ja, den er tunet litt hit og dit grunnet dårlig sangstemme Men om du leser teksten, så skal det vel være ganske greit
Max mekka: Jeg har kommet tilbake fra "ferien" min, så nå teller ikke de postene mer
Fantastisk bra Magisk
ÅH.
Jeg liker vanligvis ikke denna type musikk, men det her var et verdig unntak.
nFFtheme<3
Lenge til vers nr2 kommer eller?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Straks Jon Patron får inn ny hardware i huset Satser på at det ikke blir så lenge til
▼ ... noen måneder senere ... ▼
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Bumper denne jeg, Magisk. Når kommer 2.verset på denne episke fortellingen om liv, død og kjærlighet på nFF?
Sist endret av Tias; 21. august 2007 kl. 15:13.
Ja, vi vil ha et vers til! Genital sang uansett.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Diablo
Ja, vi vil ha et vers til! Genital sang uansett.
Vis hele sitatet...
Eg tviler ikkje på at enkelte meiner andre her på nFF har ein del til felles med kjønnsorgan, men å kalle det en genital sang er vel kanskje litt å ta i?
Sitat av vidarlo
Eg tviler ikkje på at enkelte meiner andre her på nFF har ein del til felles med kjønnsorgan, men å kalle det en genital sang er vel kanskje litt å ta i?
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg tok litt vel hardt i? Genial sang.
Lurer på hvor mange som fikk en liten merksam orgasme!?

Hva satt du foresten og gjorde da du fikk det som innfall å mekke denne låta?
Hvor kom idéen fra?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tias
Bumper denne jeg, Magisk. Når kommer 2.verset på denne episke fortellingen om liv, død og kjærlighet på nFF?
Vis hele sitatet...
Trodde denne var gått i glemmeboken av folk jeg.. Hehe.. Hyggelig at folk enda er hypp. Når sant skal sies, så driver jeg og tenker litt på hvordan jeg skal få fikset 2. verset på en produksjon. Dealen er at jeg sitter i oslo for tiden, uten noe slags utstyr. Så Dodecha sa i går på irc at jeg kunne sikkert spille inn hos han, bare jeg kommer meg til trondheim. Og det rare er jo at mange maste på dette i helgen også
Jeg skal planlegge litt mer, og se ann budsjettet, så jeg finner ut når jeg kan dra en plass hvor en kjekk trønder har utstyr som jeg kan leke litt med.

Til de som enda vil bli med i teksten, så kan det hende at noen blir skuffet.. Vi er _litt_ for mange medlemmer på forumet til at jeg skal klare og få med alle. Men jeg tar noen randoms, og mest vifs.. Er du heldig, så kommer du med i del 2.

Tomiz: Jeg prøver og huske tilbake i tiden.. Tror jeg faktisk rett og slett satt foran maskinen min når det kom noe hjemmelaget musikk på nettet her. Så bare kom inspirasjonen over meg. Jeg skrev ned alt på 10 min. Og ble pisket til og lage noe. Fikk en producerkompis til og lage meg en melodi, så sang jeg det jeg klarte..
Sist endret av Magisk; 21. august 2007 kl. 17:24.
Very nice, i like
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
*bump* vi venter på vers2. Passer vel bra nå som nFF er oppe, så kan du flame flua litt også
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av vidarlo
*bump* vi venter på vers2. Passer vel bra nå som nFF er oppe, så kan du flame flua litt også
Vis hele sitatet...
Du sier noe der, min gode mann. Inspirasjonen bare flommer på. Skal skrive skikkelig, og få Tierra til og hjelpe meg med produseringen når han er kommet seg til rette i oslo
Genialt!
Sist endret av Pinneknurk; 19. oktober 2007 kl. 15:41.
Hehe, så sinnsykt bra ;D
Sist endret av Restyle; 19. oktober 2007 kl. 15:48.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Da må vi vel bumpe igjen for å få andreverset klar til sommern.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bump! Når kommer 2.vers?
▼ ... over en måned senere ... ▼
me want 2 vers!
Spilles på full guff på TG 09 anyone?
▼ ... over en måned senere ... ▼
bump^^
vers to snart?
haha.
episk bra. lol
vi trenger litt humor i hverdagen
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Ville høre på denne schlägeren idag, men nå er linken død .

Noen som kan bidra med en re-upload?
Klart jeg kan.. Hører på den på en daglig basis enda..
Upper nå..

Here you go:
http://drop.io/muoxls7
Sist endret av poe; 3. mai 2009 kl. 15:38.
Hjertelig takk, kom over tråden og følte at dette måtte jeg høre på
Jeg kan ikke åpne den:'(

EDIT:
Ops, så ikke re-uploaden...
Sist endret av snki; 5. mai 2009 kl. 17:48.
Re-member
Drix's Avatar
Thanks bro!
Husker jeg hørte denne for lenge siden, så var kjekt å hørre den igjenn

Søtt sang Er enig, du hadde hatt alt her i livet