Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3557
Hei

Høsten 2016 har je plan om å starte på NTNU på Produktutvikling og Produksjon. Har ikke alle fagene som kreves for å komme inn så jeg må ta matte og fysikk på et tidspenn på 1,5år.

Det jeg mangler for å komme inn er R1 og R2 matte og F1 fysikk.

Grunnet jobben min i forsvaret med merklige arbeidstider har jeg ikke muligheten til å gå på skole, jeg må ha en ren nettstudie.

Er ute etter en real nettstudie som fungerer.
Har sett på NKI studier som jeg har blitt anbefalt.
Er fult klar over at det er je som må gjøre de tunge løftene, men gode videoleksjoner er gull verdt.

- Fredrik
For R1 og R2 anbefaler jeg Campus Ikrement, har også F1 men har ikke brukt dette selv.


Følger selv Sinus R2, da det er denne boka vi bruker på skolen
Sist endret av TotallyNoob; 7. januar 2015 kl. 23:57.
Campus Inkrement er definitivt et bra gratisalternativ! NDLA har også en del gode videor. Ellers anbefaler jeg deg i å gå gjennom eksamensforslag for R1 og R2. Er jo tross alt kun eksamen man har å forholde seg til, som privatist. Dette betyr samtidig ikke at du kan droppe å løse vanlige oppgaver. Eksamensforslag kan du finne på UDIR.

Vær obs på at privatisteksamen i fysikk 1 kun er muntlig. Var i hvert fall slik for to år siden.
For flere alternativ, sjekk denne samlesiden over videoundervisning i matematikkemnene på videregående.
Jeg vil først og fremst anbefale deg å melde deg opp til privatisteksamen! Det må du gjøre innen 1. Februar.

Lykke til!
Det du trenger, er forkurs for ingeniørutdanningen. Fant denne der du kan studere via nett. Vil tippe du må møte i person til eksamen.

Da får du i samme slengen et 50%-studie, muligens støttet av lånekassen om det er et poeng, som gir det den kompetansen du trenger. Har gjennomført et selv, for nøyaktig de samme fagene som deg.
Egyptisk Tempelkatt
Hei

Jeg tar Fysikk1 på gotime.no med videoforelesninger!

Forsvaret betaler forøvrig!
oPRE's Avatar
Trådstarter
Dere sparte meg for ca 20k
Ser ut som at je går for Campus Ikrement med Bjørn Ove Thue som foreleser
Takk for påminnelsen på oppmelding til eksamen Orph, hadde je helt glemt
Sist endret av oPRE; 8. januar 2015 kl. 23:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tok 1T, R1, R2 og F1 på Bjørknes i 2012/2013.
Hadde en veldig god lærer, men jeg supplerte MYE med Bjørn Ove Thues (LektorThue) videoer som ligger gratis ute på nett. Han forklarer veldig bra og klarer å gjøre videoforelesninger veldig lite rotete.

Jeg tok 1T, R1, R2 og F1 på Bjørknes i 2012/2013.
Hadde en veldig god lærer, men jeg supplerte MYE med Bjørn Ove Thues (LektorThue) videoer som ligger gratis ute på nett. Han forklarer veldig bra og klarer å gjøre videoforelesninger veldig lite rotete.
Sist endret av Pope; 9. januar 2015 kl. 01:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anbefaler videoene på www.UDL.no på det varmeste. Matten går som en drøm