Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2094
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hei, er det noen som kjenner til noen fysiske butikker i Oslo som selger SNES/Gamecube/N64 Multi-Out/AV kabel?

Kabelen ser slik ut: http://www.norwestshop.no/images/kabel/avkabel_n64.jpg

Jeg har forsøkt å forhøre meg med enkelte butikker over telefon, men de man kommer til forstår jo ikke hva du spør etter, engang. Har heller ikke klart å finne kabelen på nettbutikkene til Clas Ohlson, Elkjøp, osv.
Tror det blir vanskelig med fysiske butikker.

Nettsider jeg vet selger dette:
Games1.no
RetroGaming.no
eBay.no (bestill fra storbritania)
Sist endret av waf; 3. august 2012 kl. 14:47.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Trådstarter
Blæ, trist. Har gravd frem SNESen min (med en defekt RF-kabel) og fikk et akutt behov for litt retro-gaming. Spørs om interessen holder seg vedlike ut leveringstida fra en nettbutikk!

EDIT: Oi, 37 kroner fra ebay. Det er jo verdt det uansett.
Sist endret av ticks; 3. august 2012 kl. 14:49.
Da bør du se på utvalget av spill (har filtrert litt, og endret til SNES for din del).

Du kan bestille varer opp til kr. 200,- (eksludert frakt) uten å må betale for toll. Mange av selgerne kan kombinere slik at du ikke trenger å betale mer frakt for flere varer. Jeg har kjøpt cirka 20 spill for rundt kr. 500,- den siste tiden (før frakt), og frakten har vel kommet på kr. 2-300 da jeg har bestilt noen av spillene alene fra noen av selgerne.
Sist endret av waf; 3. august 2012 kl. 14:57.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Trådstarter
Takk! Skal ta en titt.
hvis jeg ikke husker helt feil så hadde SNES og N64 samme kontakt for lyd bilde
@knutazz: Hvis du hadde lest tråden har du registrert at det er det vi har skrevet.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Trådstarter
knutazz: Ja, det er derfor jeg skrev SNES/Gamecube/N64 i posten min, men det er nok ingen fysiske butikker som selger noen av delene!
Sist endret av ticks; 3. august 2012 kl. 15:01.
sorry er på jobb så bare skumleste tråden
Nysgjerrigper
Gulosten's Avatar
Har gravd frem SNESen min her også, ser ut som jeg også trenger en slik kabel. Hvor er beste sted å kjøpe slike kabler på nettet?
Sist endret av Gulosten; 3. august 2012 kl. 15:21. Grunn: Skrivefeil.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Trådstarter
Kjøp det fra e-bay lenken til waf over. 37 kroner (frakt inkl) er jo ingenting.