Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1135
Her er en tegnestift jeg har modlert,clonet og gitt fem forskjellige farger.det tok meg ca 4 timer go lage disse.jeg vet at metall materialet på nålen ser helt forferdelig ut men håper jeg greier og ordne det.
Komenterer,krittik,smarte utspill hadde vært flott.
Hilsen 3dme

(sorry for evt skraifeleif)
flott alså, fortsett med dette.... (ikke ironisk ment)

den hvite ble ikke så flott, og den gule har sånne ragler på toppen, kanskje meningen
Trådstarter
Tusen takk for oppmuntringen.
Den hvite skal jeg fixe litt på og den raglete overflaten er egentlig litt feil.heldigvis er den lett og ta vekk.update når jeg har jobbet mere med den.

Bra dette.
Ser stress ut.
Fatter ikke at du gidder.
Trådstarter
Tja..hvis jeg blir flink nok,kan jeg ta en utdaning på noroff og få dette som en jobb når jeg blir stor.og det er vel egentlig den eneste grunnen,bortsett fra at det er veldig gøy da.
Takk for svar.
Meget pent laget men, fargene var litt for shiny og kantene var for pent avrundet. "for bra" laga..
Fine greier, men stiften kunne godt vært litt mer "shiny". Den kunne også vært litt tynnere.

Ellers så kan jeg vel si at du kan det du holder på med, og tror kanskej du vil få litt mer konstruktiv kritikk på Norsk Webforum :P Men her får du masse kritikk, og det er kanskje det du ønsker
Trådstarter
Tusen takk for alle svar.
Allergeque:Tusen takk : )
Roadkill:Takk for svar,du har rett i at kantene er litt for "myke",skal se om jeg for chamfret dem.
Ninja:Fordi det er så sinnskyt gøy når man gjør framskritt og blirr litt bedre..
Hrmeyer:jeg er registrert på 3 forum..jeg poster nesten altid alle arbeidene på alle forumene fordi jeg lurer på hva flest mulig synes,hvsi f eks 3 stykker sier..den kanten er for skarp,,du mangler den go den detaljen,,så vet jeg at det er noe idet.desutten er det veldig gøy og få høre "bra jobba" med et prosjekt som har tatt hele dagen.




Update kommer i løpet av kvelden,i promise!.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Veldig bra!
synes kankjse spissheten ble litt unaturlig... spissen kunne eventuelt vært en rett sylinder nederst og så ende i en spiss øverst...
Hvor lenge har du drevet med 3D grafikk?
keep up the good work!
Trådstarter
Update...
*en nøkkelring har sneket seg inn i bildet og tatt mye av oppmerksomheten
*flyttet litt rund på stiftene.
*nytt metal materiale på nålene.
*litt småfixing og tweaking.



Silverkhan:Takk for svar..
Skal remodelere litt den spissen.takk for tipset.har drevet med 3d siden sist sommerferie,og har fått stor hjelp av et forum som heter storedyret.(grafikkforum.)

http://www.redrival.com/Crapskater14/annet.jpg
Sist endret av 3dme; 7. juni 2003 kl. 01:38.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Synes metallet på de tegnestiftene ble litt vel skittent, men det er bra. Den gule kunne fått litt mere lys
en ting skal du ha for, det der hadde jeg aldri klart, kjempe bra spør du meg.
den beste etter min mening er den røde, den er liksom så ren og pen
Trådstarter
Kan bli litt fattig med updates,siden jeg holder på med en caddilac nå ; ).Alle "tegnestiftene" har nøyaktig samme textures.det er igrunn lysettingen som får dem til og se forskjellig ut..hvis jeg bare kunne G.I.
Crazyweb:de fikk ved en feiltagelse samme texturen som nøkkelringen,oppdaget det sånn ca halveis ut i renderen så jeg orket ikke fixe det.tok meg 20 min og rendere av en eller annen besynderlig grunn.
Elanzer:Tusen takk.Jeg synes også at den røde ble renest
synes du kunne tatt med litt blod på noen av tegnestift spissene..
Bare for å gjøre det litt mer dystert