Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 884
Dette er en Sports ubåt,,denne er laget etter fri fantasi,så det finnes ikke referanse bilder .Den har to hvite farts striper ¨som på en dogde viper,den har vinduer som en vanlig båt og den er litt mindre men skarpere foran,den har et kontrollrom oppåbåten og motoren er bak.det som kommer ut bakfra båten er bobler.
den har en "Halefinne" og to "vinger",,

Krittik,Konstruktiv krittik og komentarer er velkommne.




Edit:SKal jeg farge den blå,gul,grønn eller beholde den rød?
Sist endret av 3dme; 11. mai 2003 kl. 22:16.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Den var veldig fin!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Den hadde en fin toony look over seg. Men den burde ikke ha vært så uskarp i renderingen. Og kanskje litt refleksjoner fra solen i vannet på båten hadde gjort seg.
Trådstarter
Bedre nå?
litt mer detaljer hadde gjort seg, ser litt tomt ut, kansje noen fisker her og der?
Den var litt playmobile-aktig, antakentlig pga få detaljer, som Joffe nevnte

Ellers rimelig stilig
Trådstarter
*** Oppdatert ***
Ny textur (rusten og grøsnke
Tweaket og fixet litt her og der
jobber med og fremheve mer definerte og mekaniske former,fikk tips om dette på et annet forum.
har laget en tydligere undervanns scene,ble det bedre?

Komentarer,krittik hadde vært fint...


Respons:

Gusto:Slike refelksjoner er ikke implantert i max og må derfor "feikes"..dette er en av de mere kompliserte tingene i max og siden jeg såvidt har kommt ignag (9 mnd) er jeg rett og slett ikke flink nok til og lage noe sånt

Tore: Tusentakk...altig hyggelig og høre litt lovord.

Joffeetaljer er vanskelig,,skal prøve så godt jeg kan men ikke forvent at jeg greier det noe særlig bra.

Tridentette er som sagt oga mangelen på detlajer.

Fiskene ble ikke så bra,ble de?


M.å .j.o.b.b.e m.e.r m.e.d d.e.n ... http://www.storedyret.com/iB_html/uploads/post-5-55022-SportSubmarine.jpg
Fiskene? Ikke for å være frekk, men er ikke det andre ubåter?
Trådstarter
Det er bare en test greie,for og illurstre hvordan det ville blitt med fisker,,skal sette meg ned og arbiede hard med fiskene til jeg kommer fram til et dugelig resultat..(hvis)...

Og det var ikek frekt,jeg er bare glad for at du spurte
Det er bra Synes forøvrig det lyset i vannet fungerte bra, fint å se på
mye bedre

så mye bedre ut når du fikk litt texture på skroget, før var den meget ensformig..

stå på
Kan ikke si annet enn at den "grønne" var desidert best.

Hvis du skal ha de andre ubåtene rundt, hvorfor ike lage dem litt mer detaljert? hva med å ha samme detaljer på dem som på den store, (lys o.l.)

MVH Gaute
tar tankene slik de popper ut av hodet mitt

oooo.... tøft. prøv å lag et bilde der du fjerner "kontrollrommet" (vill se litt romskipsaktig ut... menmen)

kunne dessuten tenke meg et bilde av det der(nåværende) i ca 1280x1024 (wallpaper)...

'fiskene' var gøyalle, selv om jeg vet at jeg hadde svømt som f hvis noen av de kom....

litt tynnere hale?

mm
Trådstarter
Tusen takk fr krittikken..desverre kan jeg ikke rendere et wallapaper til deg (ennå) fordi jeg nettopp har instalert xp og my instalere 3ds på nytt,,desutten er jeg helt hekta på vicecity nå .