Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  137 11556
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Hvordan kan dere nerder sitte der og taste på tastaturene deres når Kongen av Pop er død?

http://www.tmz.com

Når dere er kommet dere over det initielle sjokket, sjekk "Beat it"-videoen fra 1982 for å se hva for et geni denne mannen var:

http://www.youtube.com/watch?v=ZkGOiS75Lwk
jaja sånn kan det gikk, som jeg pleier å si...
Sitat av djxfade Vis innlegg
Vis hele sitatet...
"Ett medlem av Jackson-familien uttalte til TMZ en snau halvdøde før
opplysningen om at hans død at Michaels tilstand var «svært dårlig»"

Hvor lenge er en "halvdøde"?


Anyway. Good night, sweet prince!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
http://www.vg.no/musikk/michael-jack...p?artid=559673

R.I.P

Han tok vel en neseoperasjon for mye.
Sist endret av Thoryllo; 26. juni 2009 kl. 00:02.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Både CNN og BBC sier enda "rushed to hospital".

Bare norske aviser jeg finner så langt som sier "er død"
Synes det er en smule ironisk at du skriver det, når du selv sitter og skriver nyhetene for oss.

Hørte rykter om at han skulle på ny turne, så det er jo litt kjipt for folkene som kansje ikke fikk se han før hans død.
Klarer egentlig ikke å bry meg så mye, fyren har forfalt ganske kraftig i det siste, det lå i kortene.
Tror ikke noe på det...
tråden burde hete: Fuck, Michael jackson har fått hjertestans!

http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6670626
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Både CNN og BBC sier enda "rushed to hospital".

Bare norske aviser jeg finner så langt som sier "er død"
Vis hele sitatet...
www.tmz.com
Sitat av flexd Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ville ikke ha karakterisert det som noen avis.. Sammenlign det heller med "Se og hør" på nett :P
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Sitat av the duke Vis innlegg
Ville ikke ha karakterisert det som noen avis.. Sammenlign det heller med "Se og hør" på nett :P
Vis hele sitatet...
TMZ er blitt ganske seriøse etterhvert faktisk. Ja, det er absolutt kjendissladder, men som regel er det kjendissladder du kan stole på (til forskjell fra bl. a. Seher.no og andre amerikanske sladderblogger)
Det var mektig synd, han som skulle på en siste turnè å greier.
Leste for en stund siden at billettsalget til disse konsertene tok helt av og ble utsolgt ganske kjapt. Blir det tilbakebetaling på alle disse nå mon tro?

Edit: De selger fortsatt billetter på hjemmesiden hans O.o
Sist endret av Clr; 26. juni 2009 kl. 00:14.
nesa blir seende slik ut når man går så hardt på cola
Faen, der tapte jeg de pengene på billetter...
Neverland Ranch Investigators Discover Corpse Of Real Michael Jackson.

Men er vi sikker på at det var rett person som døde?
Ser på cnn, høres ut som han ligger i koma? det var den siste nyheten, men de vet ikke
Nok en person er kanskje død..? For en tragedie..
Ble sjokket når jeg fikk vite dette. Han er jo en legende! Musikk ville ikke vært det samme i dag om det ikke var for han, han oppfant jo musikkvideoer. Tenk på all smerten han må ha gjennomgått i livet sitt til å være så selvdestruktiv at han forandret såpass mye på utseendet. Han er forhåpentligvis på et triveligere sted og chiller
Bare TMZ så langt som melder dette... CNN sier de fikk liv i han igjen, mens LA Times sier han er i koma. Teknisk sett så var han jo død på et tidspunkt da, men ingen kan bekrefte om han er det enda.
Sitat av Dyret Vis innlegg
Bare TMZ så langt som melder dette... CNN sier de fikk liv i han igjen, mens LA Times sier han er i koma. Teknisk sett så var han jo død på et tidspunkt da, men ingen kan bekrefte om han er det enda.
Vis hele sitatet...
Endret topic på denne tråden til noe som samsvarer med virkeligheten.
Hmm virker som han er i koma eller noe slikt.. håper han klarer seg..
Daily Mail (ja jeg vet det er en tabloidavis) men der står det død.

Jeg likte godt musikken fra da han var litt mørkere i huden, siste han har gitt ut var litt vel spesielt for meg. Uansett, håper han har det bedre nå, sleit jo virkelig med helsa og det som var mot slutten...

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz...rt-attack.html

Ok, der har faktisk DB skifta mening så langt: http://www.kjendis.no/2009/06/25/kje...ykdom/6906755/

Med hans helse så tviler jeg egentlig at man får liv igjen... koma er tross alt kunstig liv, stopper de maskinene så går han vel uansett... og hvorfor skal han uansett måtte ligge der og lide? Det er nå bare min mening.
Sist endret av Lille My; 26. juni 2009 kl. 00:35. Grunn: kan jo ta med linke - fant ny link
NRK melder at myndighetene bekrefter at han er død: http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6670626
Kunne ærlig talt ikke ha brydd meg mindre. Ok, så har han laget mye musikk og er kongen av pop. Vi skal alle dø før eller siden, det kan knapt være et sjokk at noen er død/i koma. Ting skjer, og slik er livet. Lev(dø) med det.
Bryr meg ikke noe særlig. Har aldri likt personen, selv om han har gjort mye bra for musikken.
Ser på LIVE CNN og det står:

BREAKING NEWS
L.A. TIMES: MICHAEL JACKSON DIES.

men det er egentlig care.

nå venter jeg bare på 500 folk som inviterer meg til meningsløse facebook grupper for og få fame der det står RIP MICHAEL JACKSON
og 90% av kontakt lista mi på msn der det står : Rip Kongen , Rip MJ .
Sist endret av Toadftw; 26. juni 2009 kl. 00:42.
Dette var leit :/
Han skulle jo snart ha comeback også!
Stor mann. Som man sier, høyt elsket, dypt savnet (om han er død). Han ble ikke kongen av pop for ingenting.

Han har det sikkert bra der han er nå. Ikke noe plastisk kirurgi i himmelen får man håpe!
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Syntes han hadde blitt litt blek rundt nebbet i det siste ja
Michael Jackson har vært endel av min musikalske oppvekst og var en inspirasjonskilde selv om han ikke var den største inspirasjonskilden. Hørte ikke mye på musikken hans i senere tid, men han satte sine spor i meg når jeg var mindre. Synd han ikke fikk tatt skikkelig farvel med sine fans før han tok kvelden og takket for seg.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
BBC bekrefter nå dødsfallet
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
CNN har enda ingen bekreftelse på at han er død.
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Ser på LIVE CNN og det står:

BREAKING NEWS
L.A. TIMES: MICHAEL JACKSON DIES.

men det er egentlig care.

nå venter jeg bare på 500 folk som inviterer meg til meningsløse facebook grupper for og få fame der det står RIP MICHAEL JACKSON
og 90% av kontakt lista mi på msn der det står : Rip Kongen , Rip MJ .
Vis hele sitatet...
Vente?
Første Michael Jackson-greia på facebook kom for 55 minutter siden på min fjesbok.
Edit: At han var død for å være mer nøyaktig.
Sist endret av drittunge; 26. juni 2009 kl. 00:53.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Vente?
Første Michael Jackson-greia på facebook kom for 55 minutter siden på min fjesbok.
Vis hele sitatet...
Haha ja jeg fikk også en :P men venter bare på en feit flom av dem imorgen når folk våkner opp. har alrede sett på facebook at ALLE har satt statusen sin til Rip MJ blabla
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Barna til Michael Jackson jubler vel når de får vite hva de arver
Too soon?

Nå har ikke jeg fulgt så veldig mye med på Micheal Jackson sin historie, men kom det noengang ut at han faktisk hadde voldtatt mindreårige barn? Altså, fant man noen gang beviser for det?

Ellers vil jeg si kondolerer til hans familie og venner.
Sitat av Toadftw Vis innlegg
nå venter jeg bare på 500 folk som inviterer meg til meningsløse facebook grupper for og få ...
Vis hele sitatet...
Der trodde jeg du skulle skrive at de lager grupper for å få Michael Jackson tilbake.

"FOR ALLE OSS SOM VIL HA MAICHEAL JACKSON TILBAKE IGJEN - urge, grandiosa uten paprika, osvosv, dette nytter! Invitert alle vennene dine!"
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Nå har ikke jeg fulgt så veldig mye med på Micheal Jackson sin historie, men kom det noengang ut at han faktisk hadde voldtatt mindreårige barn? Altså, fant man noen gang beviser for det?
Vis hele sitatet...
I USA trenger man ikke bevis, bare mediaoppmerksomhet og penger til advokat.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Der trodde jeg du skulle skrive at de lager grupper for å få Michael Jackson tilbake.

"FOR ALLE OSS SOM VIL HA MAICHEAL JACKSON TILBAKE IGJEN - urge, grandiosa uten paprika, osvosv, dette nytter! Invitert alle vennene dine!"
Vis hele sitatet...
Jeg lage? gå på nettby, gå på grupper. søk på : Michael Jackson rip
det kom opp 41 grupper fordelt på 3 sider. det var 2 sider ista.


@MJbilde: LOL
"Vedd 0.30-tiden norsk tid bekreftet myndighetene at popstjernen var død."
http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6670626
Var da ei Hollywood dame som døde tidligere i dag.. Ingen som reagerte noe spess da? Synes ikke det er noe spess, rart han ikke døde for lenge siden, etter alle de operasjonene osv..
Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Var da ei Hollywood dame som døde tidligere i dag.. Ingen som reagerte noe spess da? Synes ikke det er noe spess, rart han ikke døde for lenge siden, etter alle de operasjonene osv..
Vis hele sitatet...
Det var Farah Fawcett
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Nå har ikke jeg fulgt så veldig mye med på Micheal Jackson sin historie, men kom det noengang ut at han faktisk hadde voldtatt mindreårige barn? Altså, fant man noen gang beviser for det?

Ellers vil jeg si kondolerer til hans familie og venner.
Vis hele sitatet...
Han ble frikjent, men det ble OJ og
Kunne egentlig ikke brydd meg noe særlig. Likte ikke musikken hans engang. Skulle likt å se samme ståhei hvis et bandmedlem fra F.eks. Devilish Impressions døde. Ville ikke skjedd. Ser ingen grunn til å grine over mannens dødsfall. Han var psykisk på kanten allikevel.
Sist endret av sixfeetunder; 26. juni 2009 kl. 01:38.
Makan til my dritt folk slenger om Mr.Jackson.
Har fulgt musikken hans siden 80-tallet, men nå må dere åpne øynene. Mannen var uskyldig i det han gjorde. Mannen var verdens kjent, hadde ikke barndom og fikk da en "psykisk syko" og var med barn og voksne. Dette kunne foreldrene bruke.

RIP Jackson
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Skulle likt å se samme ståhei hvis et bandmedlem fra F.eks. Devilish Impressions døde. Ville ikke skjedd.
Vis hele sitatet...
Nå er vel ikke de akkurat like kjente som MJ heller da...
Sitat av Shappert Vis innlegg
Hadde ikke barndom og fikk da en "psykisk syko" og var med barn og voksne. Dette kunne foreldrene bruke.
Vis hele sitatet...
Ehhh, kan du skrive det på nytt?

Fikk han en "psykisk sykdom" og var med barn og voksne, som alle andre i verden? Hvordan kunne foreldrene bruke hva? Hva var poenget?