Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1043
Hei! Da er det snart skolestart og har innsett at jeg ikke kommer til å få plass på IKT vg2 som jeg søkte meg inn på. Jeg har gått 2 år kokk og servitør og siste året på påbygg så er derfor ikke prioritert til å komme inn på skole via vigo.

Så det jeg leter etter er en skole som tilbyr det samme som vanlig vg2 ikt hadde tilbudt om noen har kjennskap til en skole eller har erfaring fra samme klemme.

Jeg strøk dessverre i Norsk skriftlig på vg3 påbygg og kan derfor ikke ta eksamen innenfor HiST sin nettbaserte IKT studie av en merkelig grunn.

Er 23 år og har jobbet meg opp nok til å betale for en studieplass om noen kjenner til noe.

Takker for svar.
Dataelektroniker
SodomInsane^'s Avatar
Saga Innovation på Hamar er et sted mange tar IKT utdanning uten å ha gått IKT på VGS. Har noen kamerater som har gått der, de virker da fornøyd!
Informasjonssystemer i Bø har ledige plasser! Vet ikke helt hvordan det fungerer å betale seg inn og sånn, eller om det er for sent, men du kan jo prøve?
Jeg anbefaler deg å bruke litt tid på å få studiekompetanse og dermed så er du kvalifisert til å søke universitet/høyskole. Det finnes private utdanningstilbud innen IT, men de er ikke spesielt bra. Ta deg en 3-årig bachelor så er du sikret jobb.
Trådstarter
2 0
Hei, takker for raske svar! Skal ta en titt på dem nå
Sitat av Luke2s Vis innlegg
Hei, takker for raske svar! Skal ta en titt på dem nå
Vis hele sitatet...
Du kan søke på ledigestudieplasser med særskilt opptak, med en god grunn til hvorfor du strøk i norsk skriftelig så skal du nok se at Høgskole er en mulighet.