Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1366
Hei,

Er i litt krise. Klarte å ødelegge en av lysstavene i 7 segment displayet jeg bruker i en simpel krets med arduinoen. Trenger ny en innen imorgen helst. Vet noen om en butikk i oslo området som kan lagerføre dette i butikk?

Takk for hjelp.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
En gang kunne man få slikt på elfa, men de har ikke lenger fysisk butikk.
Jeg var sikker på at de hadde det på kjell, men de har ikke løse displayer, kun en modul med 8 stk og kontrollkrets: https://www.kjell.com/no/produkter/e...segment-p87922
Hvor stort må det være? Hvis du ikke finner noe, har jeg et 20x10mm jeg kan sende i posten. Bare å sende PM
Trenger et enkelt siffer. Ikke noe krav til størrelsen egentlig. Bare at det skal brukes på et breadboard styrt av en arduino

Sitat av datagutten Vis innlegg
En gang kunne man få slikt på elfa, men de har ikke lenger fysisk butikk.
Jeg var sikker på at de hadde det på kjell, men de har ikke løse displayer, kun en modul med 8 stk og kontrollkrets: https://www.kjell.com/no/produkter/e...segment-p87922
Vis hele sitatet...
Hadde det bare vært slikt fortsatt. Forventet egentlig også stk hell hadde det, men neida.
Og regjeringa klager på at vi nordmenn importer for mye ting fra Kina....

Sitat av Sinken Vis innlegg
Hvor stort må det være? Hvis du ikke finner noe, har jeg et 20x10mm jeg kan sende i posten. Bare å sende PM
Vis hele sitatet...
Her er det bare å gi en svær glinsende pokal til Sinken som hadde et liggende og har sendt det til meg. Hjertelig takk!
Sist endret av FreeMyKiwi; 12. november 2018 kl. 21:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.