Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2437
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Hvordan bør melatonan oppbevares?
Dosering, første uken etc?
Injeksonsteknikker? 45 grader eller?

Fikk det i pulverform i en liten "tønne". Bør jeg mixe dette med 1 ml vann pr tønne?
Det her er det såkalte Barbie-dopet?
Hvor gammel er du?

"Hormonet eksisterer i to varianter: Melanotan I og Melanotan II. Melanotan II kan gi sterkere bivirkninger enn Melanotan I.

Stoffene er verken ferdigtestet eller godkjent i Norge, men kan skaffes illegalt på internett. Anvendelse av stoffet kan øke risikoen for kreft i pigmentceller som blir overstimulerte. Bivirkninger kan være kvalme, hodepine, prikking i hender og føtter, blå lepper og endring i pigment og føflekker samt nedsatt appetitt. Melanotan II kan dessuten forårsake økt sexlyst hos begge kjønn samt ereksjon hos menn.

I mai 2010 meldte Verdens Gang at norske apoteket selger årlig 10 000 sprøyter til bruk med Melanotan. Norske helsemyndigheter advarer mot kjøp av Melanotan, og hevder at det kan være livsfarlig.[1]"


- Wikipedia

https://www.tv2.no/a/3702869

https://www.google.com/amp/steroider.net/melanotan/amp/

Jeg hadde 100/100 ganger heller valgt å trene bra, spise sunt, sove godt og ikke rørt de greiene der. Sololje og solarium?

TV2-artikkelen f.eks virker til å være litt skremselspropaganda, men etter å ha lest i fem minutter om bivirkninger av stoffet på nettet er jeg skråsikker på at det der er noe verken jeg eller noen andre burde putte i seg uten EKTREMT gode grunner.

Det er flere dokumenterte tilfeller av dødsfall som følge av bruk ifølge media.

Har det noen medisinsk verdi for deg? Annet enn at du vil bli brun og pen?
Hvis svaret er nei råder jeg deg virkelig til å tenke deg om

Det later jo til at den eneste grunnen til å bruke dette her er kosmetisk, og det er virkelig ikke verdt verken pengene eller helsa.
Sist endret av krystallkongen; 25. januar 2021 kl. 11:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Det her er det såkalte Barbie-dopet?
Hvor gammel er du?

"Hormonet eksisterer i to varianter: Melanotan I og Melanotan II. Melanotan II kan gi sterkere bivirkninger enn Melanotan I.

Stoffene er verken ferdigtestet eller godkjent i Norge, men kan skaffes illegalt på internett. Anvendelse av stoffet kan øke risikoen for kreft i pigmentceller som blir overstimulerte. Bivirkninger kan være kvalme, hodepine, prikking i hender og føtter, blå lepper og endring i pigment og føflekker samt nedsatt appetitt. Melanotan II kan dessuten forårsake økt sexlyst hos begge kjønn samt ereksjon hos menn.

I mai 2010 meldte Verdens Gang at norske apoteket selger årlig 10 000 sprøyter til bruk med Melanotan. Norske helsemyndigheter advarer mot kjøp av Melanotan, og hevder at det kan være livsfarlig.[1]"


- Wikipedia

https://www.tv2.no/a/3702869

https://www.google.com/amp/steroider.net/melanotan/amp/

Jeg hadde 100/100 ganger heller valgt å trene bra, spise sunt, sove godt og ikke rørt de greiene der. Sololje og solarium?

TV2-artikkelen f.eks virker til å være litt skremselspropaganda, men etter å ha lest i fem minutter om bivirkninger av stoffet på nettet er jeg skråsikker på at det der er noe verken jeg eller noen andre burde putte i seg uten EKTREMT gode grunner.

Det er flere dokumenterte tilfeller av dødsfall som følge av bruk ifølge media.

Har det noen medisinsk verdi for deg? Annet enn at du vil bli brun og pen?
Hvis svaret er nei råder jeg deg virkelig til å tenke deg om

Det later jo til at den eneste grunnen til å bruke dette her er kosmetisk, og det er virkelig ikke verdt verken pengene eller helsa.
Vis hele sitatet...


Jeg er 30 år gammel og vet alt om disse bivirkningene. Lest bivirkninger om sukker? Slutt å spis sjokolade du da.

Ba om svar på spørsmålene mine, ikke hva bivirkningene er, eller at jeg skal spise sunt. Dette ble utviklet så folk IKKE skulle få hudkreft og sole seg ihjel.
Kan mods slette innlegget til Krystallkongen? Vil bare ha svaret på spm mitt, og ikke noe annet.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Du kan ikke velge hva slags svar du får. Er det som er så spennende med et diskusjonsforum
Sist endret av Bothrops; 25. januar 2021 kl. 12:03.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppbevarer det i kjøleskap. Mener det var 2ml vann i tønna. Anbefaler 0.5/1 første uke, så kan du dosere litt selv etter behov. Jeg tok gjerne å doserte hver tredje dag, og solte meg annenhver dag til fargen jeg ville ha, for å så sole meg 1-2 ganger i uken
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei.
Hvordan bør melatonan oppbevares?
Dosering, første uken etc?
Injeksonsteknikker? 45 grader eller?

Fikk det i pulverform i en liten "tønne". Bør jeg mixe dette med 1 ml vann pr tønne?
Vis hele sitatet...
Oppbevar i kjøleskap når ferdigblanda, eller i fryser ublanda. Stikker det rett i magafettet, ikke noe spess vinkel.
Dosering kan jeg desverre ikke hjelpe med, men det beste er å dosere ca 0mg.
https://freak.no/forum/showthread.ph...t=Melanotan+II
Les Verilon sitt svar i denne tråden, han svarer på det meste du lurer på.