Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1790
Har fått tips av en venn om å prøve Orfiril for å hjelpe meg å sove (150mg Orfiril long kapsler)

Jeg har testet det et par ganger og jeg blir utrolig trøtt og får sove godt og føler meg litt tåkete på starten av neste dag, men føler meg helt fin etter frokost.

Jeg har ikke hørt om så mange som har brukt dette som sovemedisin, og om jeg ikke tar feil er dette en medisin som brukes mot epilepsi.

Spørsmålet mitt er: Kan denne medisinen føre til alvorlige bivirkninger hvis man kun bruker det en gang i blandt, la oss si en 150mg kapsel en gang i uken?

Har lest felleskatalogen og det er jo en rød varseltrekant, selvom det bare er et C-prep. Jeg har dog ikke fått noen negative bivirkninger ut av de få gangene jeg har prøvd.

PS: Jeg bruker ikke kjøretøy så jeg trenger ingen info der.
Nei den vil ikke gi noen alvorlige bivirkninger every now and then. Over lengre tid? Selvfølgelig.
Ganske minimalt om du tar det en gang i blandt ja. Utenom disse som kommer som standardisering ved every now and then use. Noe du sikkert allerede visste som sagt.
Sist endret av Sluzzz; 18. november 2017 kl. 04:42.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Nei den vil ikke gi noen alvorlige bivirkninger every now and then. Over lengre tid? Selvfølgelig.
Ganske minimalt om du tar det en gang i blandt ja. Utenom disse som kommer som standardisering ved every now and then use. Noe du sikkert allerede visste som sagt.
Vis hele sitatet...
Ja bruker det veldig skjelden't når jeg virkelig trenger en god natts søvn. Det jeg egentlig prøver å fiske litt uskyldig etter her er om det er ok å ta litt mer regelmessig, uten kjipe bivirkninger; man leser jo selvfølgelig det verste om man googler det, men jeg har ikke hatt noen negative bivirkninger av det heldigvis, men jeg vil jo passe på

Du svarte jo egentlig på spørsmålet mitt, så takk til deg.