Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 685
Noen som vet hva jeg kan forvente å måtte betale for en jackson SL3 pre Fender ?
Et par tusen.
Har sett de på ebay for 3-400USD. Men hvorfor sl3?
lol
Trådstarter
Prøvde en slik jackson fra 96-97 tror jeg, og jeg syntes den var så fantastisk og spille på bare Han som eide den mente at han betalte et sted mellom 17-24000 for den da den va ny ? kan det stemme ?

Den het " Jackson SL3 Custom"
Sist endret av fjellheim; 26. mars 2013 kl. 12:12.
Sitat av fjellheim Vis innlegg
Prøvde en slik jackson fra 96-97 tror jeg, og jeg syntes den var så fantastisk og spille på bare Han som eide den mente at han betalte et sted mellom 17-24000 for den da den va ny ? kan det stemme ?

Den het " Jackson SL3 Custom"
Vis hele sitatet...
Vel, om det er en custom så vil det si at den er "håndlaget" i USA etter kjøpers preferanser(lakk, treverk, hardware+++) av custom shop'en. Å betale 17-24k,- er ikke så himla ille for en custom gitar, de fleste custom shop'er har startpris på rundt der.

Om du vil ha en vanlig sl3 som er satt sammen i fabrikk så er det bare å tråle ebay. Det er ikke så mange av dem da de er ute av produksjon, men "alt det finnes mer enn 2 av i verden finnes på ebay".
Om du vil ha et alternativ er både sl1 og sl2 å få tak i ny. Jackson selges av mange instrumentbutikker(4sound blandt annet) så du kan jo stikke innom en og prøve.

Personlig liker jeg jackson-gitarer veldig godt og synes de fleste er veldig gode instrumenter.