Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3685 722872
Sitat av Zyke Vis innlegg
Det er ikke snakk om å lage de i gull, men at folk ser gull i det som en investeringsmulighet, og derfor hiver seg på bølgen.
Vis hele sitatet...
Myntene skal etter planen ha et begrenset opplag og en gullvekt som tilsvarer 5000 kroner, slik at eierne kan smelte om myntene hvis valutaen kollapser.
Vis hele sitatet...
De skal lages i gull såvidt jeg forstår. Problemet slik jeg ser det, er det virker helt ubrukelig med mindre man kan garantere at BTC ikke faller under 5000 kr igjen, da dette vil aktivisere smeltingen av myntene.

Hmmmm...

Noen her som kan forklare meg hvorfor folk investerer i alle disse altcoinsene utover håpet om gevinst? Er det noenting med noen av disse som differensierer seg fra BTC, i form av bedre kryptering eller andre fordeler? Hvis nei, er det vel rimelig opplagt at alle altcoins er verdiløse når storinvestorene trekker seg ut?
Kjapt spm til de som bruker cryptsy.
Har planer om å overføre litt btc til siden for trading.
Tar jeg rett i at jeg skal gå account balances - btc actions - deposit/autosell - Og så sende til den adressen jeg får opp der?
Sry for nuub spm. Har ikke brukt denne siden før, og vil bare være 100% sikker.
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
De skal lages i gull såvidt jeg forstår. Problemet slik jeg ser det, er det virker helt ubrukelig med mindre man kan garantere at BTC ikke faller under 5000 kr igjen, da dette vil aktivisere smeltingen av myntene.
Vis hele sitatet...
Akkurat ja, da har jeg misforstått. Men da er det som du og flipmcflop sier, man kan ikke produsere BTC etter dagens verdi bare i gull, så ustabil som den er... Men forsåvidt vil jo det også kanskje være en fallsikring, om bitcoinen dropper så har du fortsatt gull til 5k.
Sist endret av Zyke; 2. desember 2013 kl. 22:39.
Sitat av seep13 Vis innlegg
Hva ville dere anbefalt meg å investere rundt en 500 lapp i nå? Har hørt mye bra om megacoin, feathercoin og litecoin. Har følgt med på litecoins i en 2 mnders tid nå, tenker det er tid for å investere snart, tenker å hive inn noe penger imorgen.
Vis hele sitatet...

Jeg vil også anbefale Quark. Den er billig nå, siden den er inne i en korreksjon. Ikke bare har Bill Stills haussing bidratt til å få kursen til å skyte i været; Max Keiser har også begynt å ytre seg meget positivt om Quark. Keiser har over 80k followers på Twitter, så man kan forvente store utslag hvis han begynner med daglig reklame for valutaen.

Still skal forøvrig om et par uker innom The Keiser Report på RT for å snakke om Quark spesielt og kryptovaluta generelt. Dette kan gi en betydelig oppgang i kursen.

Men ingenting er garantert, så ikke putt alt du eier i dette. Invester bare det du har råd til å tape. (Dette gjelder selvsagt for alle investeringer og all spekulasjon/trading.)

Sitat av kariii Vis innlegg
Kjapt spm til de som bruker cryptsy.
Har planer om å overføre litt btc til siden for trading.
Tar jeg rett i at jeg skal gå account balances - btc actions - deposit/autosell - Og så sende til den adressen jeg får opp der?
Sry for nuub spm. Har ikke brukt denne siden før, og vil bare være 100% sikker.
Vis hele sitatet...

Det er helt riktig.
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Jeg vil også anbefale Quark. Den er billig nå, siden den er inne i en korreksjon. Ikke bare har Bill Stills haussing bidratt til å få kursen til å skyte i været; Max Keiser har også begynt å ytre seg meget positivt om Quark. Keiser har over 80k followers på Twitter, så man kan forvente store utslag hvis han begynner med daglig reklame for valutaen.

Still skal forøvrig om et par uker innom The Keiser Report på RT for å snakke om Quark spesielt og kryptovaluta generelt. Dette kan gi en betydelig oppgang i kursen.

Men ingenting er garantert, så ikke putt alt du eier i dette. Invester bare det du har råd til å tape. (Dette gjelder selvsagt for alle investeringer og all spekulasjon/trading.)
Vis hele sitatet...
Hvorfor Quark og ikke de 40 andre altcoinsene? Utelukkende spekulasjon?
Er det feil av meg og se på bitcoins og altcoins som bare et investeringsprosjekt? Er dette bare meg?
Det er som han sier, det får mye oppmerksomhet fra "store" finnans personar. Desse personene er garrantert bestukket med x antall quark-coins så om de kan få markedet til å stige så tjener en god del på det selv. Quark er egentlig en elendig form for valuta og er laget i det formål å tjene penger raskest mulig.

Jeg selv kjøpte når de lå i oppstartfasen for 0.005$ så jeg har allerede doblet investeringen min med 30. Om det da kommer til å stige til 1$ så vil jeg da tjene 120000kr på min 100$ investering.

Det kan være mye å tjene på altcoins, men det er mye spekulasjon.
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Hvorfor Quark og ikke de 40 andre altcoinsene? Utelukkende spekulasjon?
Vis hele sitatet...
Fordi det er all grunn til å tro at Bill Still vil fortsette å hausse opp Quark. Og man ser betydelige effekter i kursen hver gang han legger ut en ny video. Max Keiser er selvsagt enda mye større, så hvis han også fortsetter haussingen, kan Quark bli ganske stor på sikt.

For min del handler det først og fremst om spekulasjon, ja. Hvilke grunner andre har, vet jeg ikke.

Her er et ganske nylig Keiser-sitat fra Twitter: "If Jesus were born today, the 3 wise men would bring him BTC, LTC, and Quarks."

Needless to say: Den setningen der hadde stor effekt på kursen.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Det eksisterer 254 millioner quark, å kjøpe 10000 er som å spytte i stillehavet. Hvis nok neper kjøper quark (som jeg forøvrig ikke kan skjønne hva er bra for annet enn spekulasjon) er min spådom at vi vil få se tidenes mest episke dump.

Forøvrig, til alle nybegynnere: Hvis du er ute etter å gjøre det bra i kryptovaluta er egentlig dette feil tid å kjøpe seg inn på. Ideelle tidspunkter å kjøpe er før bobleveksten har startet og når bobla har truffet bunn/kapitulert, altså når det er dødtid. Dette er tidspunktene du kan sikre deg store mengder for en billig penge, så smekker du coinsene i en lommebok, krypterer med backup og glemmer dem til neste boble begynner. Mulig unntak for BTC hvor det kan være lurt på kjøpe seg inn når som helst hvis man tenker langsiktig.

Det som bedrives nå derimot er kortsiktig trading, i det gamet vil røfflig 30 % tjene og 70% tape, og hvis du er fersk i dette er sjansen stor for at du vil havne i 70% massen. Nybegynnere er som regel for grådige og venter for lenge både med å selge på opptur og kjøpe på nedtur, samt har ikke utviklet herdingen og isen i magen til å sitte gjennom en gruelig korreksjon som kan vare i måneder slik at de får panikk og selger med tap. Betrakt de tapte pengene som en investering i lærdom de fleste må betale for.
Ah, sak oppklart.
Sist endret av FlipMcFlop; 3. desember 2013 kl. 00:50.
Sitat av Apraksin Vis innlegg
Det eksisterer 254 millioner quark, å kjøpe 10000 er som å spytte i stillehavet. Hvis nok neper kjøper quark (som jeg forøvrig ikke kan skjønne hva er bra for annet enn spekulasjon) er min spådom at vi vil få se tidenes mest episke dump.

Forøvrig, til alle nybegynnere: Hvis du er ute etter å gjøre det bra i kryptovaluta er egentlig dette feil tid å kjøpe seg inn på. Ideelle tidspunkter å kjøpe er før bobleveksten har startet og når bobla har truffet bunn/kapitulert, altså når det er dødtid. Dette er tidspunktene du kan sikre deg store mengder for en billig penge, så smekker du coinsene i en lommebok, krypterer med backup og glemmer dem til neste boble begynner. Mulig unntak for BTC hvor det kan være lurt på kjøpe seg inn når som helst hvis man tenker langsiktig.

Det som bedrives nå derimot er kortsiktig trading, i det gamet vil røfflig 30 % tjene og 70% tape, og hvis du er fersk i dette er sjansen stor for at du vil havne i 70% massen. Nybegynnere er som regel for grådige og venter for lenge både med å selge på opptur og kjøpe på nedtur, samt har ikke utviklet herdingen og isen i magen til å sitte gjennom en gruelig korreksjon som kan vare i måneder slik at de får panikk og selger med tap. Betrakt de tapte pengene som en investering i lærdom de fleste må betale for.
Vis hele sitatet...
Er nok sant det at det kan bli tidenes mest episke dump. Da gjelder det å være smart å være blant de første

Bill Stills har sagt at Quarken kan fort bli "Pepsi of the people", altså den coinen med nest størst verdi.

De fleste alt coinene har vokst pga kineserne. Quarken er ikke ennå på de kinesiske trading sidene (correct me if I'm wrong), og har vokst uten kinesernes hjelp. Når de kommer på banen + etter at Bill Stills har vært på TV den 19 desember, tror jeg vi kan få en betydelig vekst.

Skulle kjøpe Quarks eller gold coins (bestemte meg for quarks) på fredag, men jeg hadde ikke noen mulighet for å få coins siden bankene var stengt. Ahh well, da var den på 0,02 USD som er litt kjipt å tenke på nå, kjøpte en del for 0,16 USD per. Tror fort Quarken kan stige til 2-5$ på kortsikt, hvem vet på langsikt? Men ja, kan nok fort bli noen epic dumps :P
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av Kailua Vis innlegg

Bill Stills har sagt at Quarken kan fort bli "Pepsi of the people", altså den coinen med nest størst verdi.
Vis hele sitatet...
Nåh, det har jeg absolutt 0 tro på.

Det skulle forøvrig ikke forundre meg om selv shitcoin snart begynner å stige mot nye høyder https://bitcointalk.org/index.php?topic=307419.0
Sitat av Kailua Vis innlegg
Er nok sant det at det kan bli tidenes mest episke dump. Da gjelder det å være smart å være blant de første

Bill Stills har sagt at Quarken kan fort bli "Pepsi of the people", altså den coinen med nest størst verdi.

De fleste alt coinene har vokst pga kineserne. Quarken er ikke ennå på de kinesiske trading sidene (correct me if I'm wrong), og har vokst uten kinesernes hjelp. Når de kommer på banen + etter at Bill Stills har vært på TV den 19 desember, tror jeg vi kan få en betydelig vekst.

Skulle kjøpe Quarks eller gold coins (bestemte meg for quarks) på fredag, men jeg hadde ikke noen mulighet for å få coins siden bankene var stengt. Ahh well, da var den på 0,02 USD som er litt kjipt å tenke på nå, kjøpte en del for 0,16 USD per. Tror fort Quarken kan stige til 2-5$ på kortsikt, hvem vet på langsikt? Men ja, kan nok fort bli noen epic dumps :P
Vis hele sitatet...
Quarkcoin ble lagt til de kinesiske tradingsidene i forrige uke, og kursen har jo gått til "værs" bare de siste 3-4 dagene.

Ellers så er en kollega og jeg like ivrige og spent som alle dere andre her når det kommer til denne galskapen. Vi prøvde å få tak i bitcoins allerede da bitcoinene var på vei opp mot 200 (var på jobb den natta) under den første "bobla", men fant aldri ut hvordan i svarte vi kunne få kloa i de. "Visste ikke at det skulle være så vanskelig å bli kvitt noen kroner", for å sitere kollegaen min. Haugevis av sider, men de fleste krevde verifisering med kopi av pass og diverse (bitstamp f. eks., og virwox). Den gangen humra vi bra når det smalt ned igjen, men vi hadde nok blitt sittende og tjent en slant til syvende og sist uansett.

Nå er vi her ihvertfall. Fant justcoin bare for kun noen dager siden (var sikkert innom den da vi søkte de tidligere gangene også, men tenkte vel at det var vel samme ulla alt). Har oppretta konto og noen få norske riksdaler er på vei.

Så et par spørsmål, det har jo vært en del saker om at enkelte tradingsider har blitt hacket i det siste, og vi vet at det går an å lagre walleten på en minnepenn, men vi finner lite informasjon om hvordan en gjør akkurat dette, i en kort,- og lettfattelig form.

Ellers så er det gøy å lese i denne tråden. Har fulgt med her og lest en god del de siste dagene. Spennende tider i møte.
Vi vurderer å kjøpe bitcoins og veksle disse inn i quarks, eller litecoin, men har litt problemer med å velge. Ser ut til at enhver nettvaluta kan være lønnsom bare en treffer godt, men med så mange nettvalutaer ute nå så er det vanskelig å holde en oppdatert oversikt over alle, som igjen bidrar til at det er vanskelig å peile seg inn på hvem av de som kan gi avkastning.

Et spørsmål til, ja, som jeg glemte å få med meg i det øvre innlegget. Hva er årsaken til at kursen på BTC varierer så enormt fra tradingside til tradingside? Kursen til Mt. Gox ligger på 1090 dollar nå, mens på Vircurex er kursen så "lav" som 895 dollar.
Kursen ligger på det folk vil selge og kjøpe for som er forskjellig på side til side vil jeg tro?
Quarks ser spennende ut, tipper jeg slenger meg på bølgen. Har vært med på BTC siden 60$-kursen, men er ute av det spillet nå.
Sitat av RippedLikeAPig Vis innlegg
Så et par spørsmål, det har jo vært en del saker om at enkelte tradingsider har blitt hacket i det siste, og vi vet at det går an å lagre walleten på en minnepenn, men vi finner lite informasjon om hvordan en gjør akkurat dette, i en kort,- og lettfattelig form.
Vis hele sitatet...
Har du vurdert paper wallet?
Da har jeg kjøpt [COLOR="Lime"]777.55463700[/COLOR] quark coins. Hva er den tryggeste måten og oppbevare disse på?

Hvordan er det med paper wallet?
Hvor mye kostet det deg om jeg kan spørre?
Sitat av pbc Vis innlegg
Da har jeg kjøpt [COLOR="Lime"]777.55463700[/COLOR] quark coins. Hva er den tryggeste måten og oppbevare disse på?

Hvordan er det med paper wallet?
Vis hele sitatet...
Finnes dessverre ikke paper wallet for QRK foreløpig, så det tryggeste blir vel å lagre wallet.dat på en minnepenn eller andre offline lagringsmedier.

Sitat av RippedLikeAPig Vis innlegg
Så et par spørsmål, det har jo vært en del saker om at enkelte tradingsider har blitt hacket i det siste, og vi vet at det går an å lagre walleten på en minnepenn, men vi finner lite informasjon om hvordan en gjør akkurat dette, i en kort,- og lettfattelig form.
Vis hele sitatet...
Anbefaler dere å bruke paper wallets. Se denne videoen:
http://www.youtube.com/watch?v=rYjH16zbf38

Tilsvarende metode fungerer også med Litecoins: https://liteaddress.org/
Sist endret av Misoxeny; 3. desember 2013 kl. 14:24.
Sitat av Picard Vis innlegg
Hvor mye kostet det deg om jeg kan spørre?
Vis hele sitatet...
Med en kurs på 0,2 dollar så kostet det ham vel noe rundt 0,2*777,55=155,51 dollar eller rundt 950 kr. hvis en tar dollarkursen som var i helga (6,1127), + diverse avgifter ved de nødvendige transaksjonene/ vekslingene.

Sitat av Ingens gate Vis innlegg
Har du vurdert paper wallet?
Vis hele sitatet...
Nei, dette har vi ikke sett på så mye skal jeg være ærlig, men ettersom vi er ute etter QRK, og det ikke eksisterer paper wallet for QRK enda, så vil vel alternativet være å lagre myntene offline foreløpig.

Ihvertfall er det QRK foreløpig, men det er så mye lovord om alle disse myntene så det er vanskelig å bestemme seg for hvor en vil vende nesa si.
hvilken wallet er den beste til quark?
Finnes vel bare én, som er denne: http://www.quarkcoin.com/
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Finnes vel bare én, som er denne: http://www.quarkcoin.com/
Vis hele sitatet...
Hvordan sikrer man denne walleten best?

Hvordan legger man denne på minnepenn? bare kopiere alle filene til den?
Hvorfor nevner ingen Anoncoin? Skulle jo tro at flere her på forumet var interresert i features som native i2p, samt en implementasjon av zerocoin i fremtiden? http://anoncoin.net
Sitat av pbc Vis innlegg
Hvordan sikrer man denne walleten best?

Hvordan legger man denne på minnepenn? bare kopiere alle filene til den?
Vis hele sitatet...
Du trenger bare å ta backup av wallet.dat. Den finner du som regel her:
%APPDATA%\Roaming\Bitcoin (QuarkCoin i ditt tilfelle)\wallet.dat

Det er også mulig å kryptere lommeboken med et ekstra passord, som du i så fall selvsagt ikke må glemme.
Sist endret av Misoxeny; 3. desember 2013 kl. 15:31.
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Du trenger bare å ta backup av wallet.dat. Den finner du som regel her:
%APPDATA%\Roaming\Bitcoin (QuarkCoin i ditt tilfelle)\wallet.dat

Det er også mulig å kryptere lommeboken med et ekstra passord, som du i så fall selvsagt ikke må glemme.
Vis hele sitatet...
Hva skjer om noen får tak i pc'n min og overfører coinsa til sin egen konto? kan jeg bare dra frem backupen fra minnepenn så er de tilbake?

Eller er backupen bare for å ha backup av walleten hvis f.eks hdd tar kvelden?
#logic

Ingen wallet.dat her

http://puu.sh/5APeQ/fcbb79d597.png
Altså, er det ikke mulig å overføre BTC fra justcoin til f. eks. cryptsy? Eller er det bare jeg som ikke ser/ forstår hvor?

På forhånd, tusen takk for svar.
Sitat av pbc Vis innlegg
Hva skjer om noen får tak i pc'n min og overfører coinsa til sin egen konto? kan jeg bare dra frem backupen fra minnepenn så er de tilbake?

Eller er backupen bare for å ha backup av walleten hvis f.eks hdd tar kvelden?
#logic

Ingen wallet.dat her

http://puu.sh/5APeQ/fcbb79d597.png
Vis hele sitatet...
Da har du mistet alle myntene dine. Så snart man sender cryptocoins fra én wallet til en annen er det ingen måte å reversere dette på (uten at mottaker selv sender tilbake, selvfølgelig). wallet.dat inneholder kun en private key som gir deg eierskap over myntene, så om noen andre også får tak i denne kan de tømme lommeboken din.

Så det er som du sier, en backup vil kun hjelpe deg hvis f.eks harddisken tar kvelden.

Edit: Har ikke brukt QRK selv, så det er godt mulig wallet.dat ligger et annet sted.


Sitat av RippedLikeAPig Vis innlegg
Altså, er det ikke mulig å overføre BTC fra justcoin til f. eks. cryptsy? Eller er det bare jeg som ikke ser/ forstår hvor?

På forhånd, tusen takk for svar.
Vis hele sitatet...
Jo, det skal være en Deposit-funksjon på Cryptsy et sted.
Sist endret av Misoxeny; 3. desember 2013 kl. 15:56.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av Forconin Vis innlegg
Hvorfor nevner ingen Anoncoin? Skulle jo tro at flere her på forumet var interresert i features som native i2p, samt en implementasjon av zerocoin i fremtiden? http://anoncoin.net
Vis hele sitatet...
For egen del er det fordi jeg bitrer meg over å ha solgt anoncoinsene mine alt for tidlig når kursen begynte å stige.
Sitat av pbc Vis innlegg
Hva skjer om noen får tak i pc'n min og overfører coinsa til sin egen konto? kan jeg bare dra frem backupen fra minnepenn så er de tilbake?

Eller er backupen bare for å ha backup av walleten hvis f.eks hdd tar kvelden?
#logic

Ingen wallet.dat her

http://puu.sh/5APeQ/fcbb79d597.png
Vis hele sitatet...
om noen stjeler pengene dine (overfører de til sin eget wallet) så er de tapt. Da kan du ikke få de tilbake selv med backup. Det er derfor man krypterer selve wallet-filen. Om noen får tak i den trenger de fortsatt nøkkelen for å klare å overføre pengene til sin egen wallet - dermed gjør det ikke noe om de har fila, er fortsatt du som har kontroll på dem.
Sitat av pbc Vis innlegg
Hva skjer om noen får tak i pc'n min og overfører coinsa til sin egen konto? kan jeg bare dra frem backupen fra minnepenn så er de tilbake?

Eller er backupen bare for å ha backup av walleten hvis f.eks hdd tar kvelden?
#logic

Ingen wallet.dat her

http://puu.sh/5APeQ/fcbb79d597.png
Vis hele sitatet...
Få opp Run eller Kjør skriv in %appdata% Se om du finner den der
Åja, har enda ikke overført til walleten så er ikke rart jeg ikke har fått wallet.dat enda.

Skal jeg bare kryptere wallet.dat filen, eller brude jeg kryptere andre filer også?
Sitat av pbc Vis innlegg
Åja, har enda ikke overført til walleten så er ikke rart jeg ikke har fått wallet.dat enda.

Skal jeg bare kryptere wallet.dat filen, eller brude jeg kryptere andre filer også?
Vis hele sitatet...
Bitcoin-QT har i hvertfall innebygd støtte for å kryptere wallet.dat filen, regner med denne klienten også har det? I så fall er det den eneste fila det lagres sensitiv informasjon i - så er den eneste det er poeng i å kryptere.
Sitat av etse Vis innlegg
Bitcoin-QT har i hvertfall innebygd støtte for å kryptere wallet.dat filen, regner med denne klienten også har det? I så fall er det den eneste fila det lagres sensitiv informasjon i - så er den eneste det er poeng i å kryptere.
Vis hele sitatet...
Hva med truecrypt funker vel det?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Lett og lett. Det var nå kryptisk sagt.

Til nå er det bare BTC som er nevnt av skattefuten. De har dessverre ikke hjemmel i loven for det de sier. Per nå vil de at du skal skatte 25% mva og 28% inntjeningsskatt. Det har derimot ikke vært en rettsak/dom som har konkludert med at bitcoin er valuta eller finansmiddel etc. så per nå har man ingen regler mht. Norges Lover. Den røde boka.

Dette gjør det om til en gråsone, men jeg har ikke lyst å ende opp med å betale 25+28 prosent i skatt uten at det er noe i lovverket om dette.

Så da kan man trøste seg meg at hvis man handler med LTC, WDC, FTC, XPM, osv. så har de ingenting på dette. Ikke et ord.
Vis hele sitatet...
Må vel skatte når man casher inn?
Sitat av Echodius Vis innlegg
Må vel skatte når man casher inn?
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro det mest logiske er at det blir som ved aksjer. Det vil si at BitCoin er å regne som formue - og du skal derfor opplyse om dette i selvangivelsen, og eventuelt betale formueskatt av dette om du har store nok verdier.

I tillegg skal du betale skatt på gevinsten. Det vil si at om du kjøper bitcoins for 1000.- og selger de for 3000,- skal du opplyse om dette og betale skatt av gevinsten som her er 2000,-

Dette opplegget og snakket om MVA forstod jeg ikke helt - det virket noe merkelig.
I natt solgte jeg meg ut med en bitcoin. Fikk tilbake akkurat det jeg gikk inn med for litt over en mnd siden.
Så nå føler jeg at jeg kan trade med fullstendig ren samvittighet, uansett hva som skulle skje.
Får opp denne meldingen når jeg skal overføre fra cryptsy til quark walleten min.. Noen som ser problemet?

http://puu.sh/5B0vZ.png

http://puu.sh/5B0Fo.png
Sist endret av pbc; 3. desember 2013 kl. 20:13.
Ja. Du prøver å overføre internt i Cryptsy - ikke tilbake til wallet-en din.
Sitat av Oddish Vis innlegg
Vis hele sitatet...
ka d e?

:bergenser

Sitat av s1gh Vis innlegg
Ja. Du prøver å overføre internt i Cryptsy - ikke tilbake til wallet-en din.
Vis hele sitatet...
åja, tenkte meg nesten det... Hvor/hvordan overfører man til wallet-en?
Sist endret av pbc; 3. desember 2013 kl. 20:19.
Jeg mener du må foreta en withdraw i stedet for en transfer.
Er det flere som får "502 Bad Gateway" når de prøver å gå inn på Cryptsy?
0,2 BTC ble plutselig borte når jeg kjøpte noen coins for 0,3 BTC. Det står ingenting om det i øverføringer eller uttak.
Sitat av pbc Vis innlegg
ka d e?

:bergenser



åja, tenkte meg nesten det... Hvor/hvordan overfører man til wallet-en?
Vis hele sitatet...
Plasser i verden der man bruke BTC.
Kraftig nedgang på børsene, men virker som bitcoin ikke reagerer på dette. Vil bitcoin være en lur plass å sette pengene i en eventuell finanskrise? Gull og sølv bruker vel å klare seg bra i finanskrisene.
ZipZap adds 25k locations in UK and 240k locations in Russia for Bitcoin for Cash, beginning Jan. 2014

Hva tenker dere om dette? Synes dette er et stort steg i riktig retning for BTC og LTC (Ja, de vil også tilby Litecoins).
Og hvordan er det med justcoin. Blir pengene trekt umiddelbart fra bankkontoen min?
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
ZipZap adds 25k locations in UK and 240k locations in Russia for Bitcoin for Cash, beginning Jan. 2014

Hva tenker dere om dette? Synes dette er et stort steg i riktig retning for BTC og LTC (Ja, de vil også tilby Litecoins).
Vis hele sitatet...
Hvis BitCoin blir akseptert verden over, kan du banne på at det vil tidoble seg - minimum. På samme måte kan det være verdiløst over natten om det blir funnet enorme sikkerhetshull etc.
Sitat av trygve Vis innlegg
Og hvordan er det med justcoin. Blir pengene trekt umiddelbart fra bankkontoen min?
Vis hele sitatet...
Det blir trekt neste virkedag. Også kommer pengene inn på justcoin som regel på kvelden.
Noen som har noen erfaringstall for hvor lang tid det tar å overføre BTC fra justcoin til Cryptsy f. eks.?

Ellers så må jeg trekke tilbake det jeg sa om at QRK hadde blitt introdusert på det kinesiske markedet. Det var ikke mer enn nyheter om at valutaen om kort tid kom til å dukke opp der. Likevel bidro dette til at kursen økte med 500 % i forrige uke. Tror QRK kan bli en liten rakett innen kort tid.