Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1136
Anonym bruker
"Glad Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har sluttet å reagere på psykedelika. Har forsøkt med en rekke forskjellige typer, men alle har samme inntaksmåte. Roa har vært oralt.

Det gjelder lsd, sopp og dmt. Har nå forsøkt 10-12 ganger uten noen som helst effekt og i høye doseringer, opptil 700 ug med lsd har vært fullstendig effektløst, virker til at stoffene glir rett igjennom meg. Dette er et problem som nylig har oppstått, hadde en fantastisk trip for 6-7 mnder tilbake.

Tar det alltid på tom mage, bruker ingen medikamenter eller lignende som kan interacte med disse substansene, har også forsøkt med en mao-hemmer uten hell. Så hva kan være grunnen til at dette har oppstått? Ligger problemet muligens i magen (absorpsjon) Eller i selve hjernens serotonin reseptorer?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Bruker du noe anti depressive?
Anonym bruker
"Glad Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Bruker du noe anti depressive?
Vis hele sitatet...
Nei som sagt
bruker ingen medikamenter eller lignende som kan interacte med disse substansene
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Trygg Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Interessant at du tar opp dette for jeg hadde tenkt til å spørre om noe av det samme på vegne av et familiemedlem som får minimal effekt av lsd. Det er noe som har oppstått i senere tid. Han har sagt til meg at han har tatt doser opp i 400 ug, men fortsatt har kunne f.eks spilt Rocket League uten de store problemene. Jeg har avvist dette og sagt at han nok har ordnet av folk som skryter på seg langt sterkere biter enn hva som er tilfelle.

Men for en stund tilbake fikk han en lapp av meg som ligger på underkant av 300 ug. Vi ble enige om at han kunne ta det hos meg, mens jeg var nykter for jeg var ikke helt i rett mindsett. Turen ble som de forrige gangene. Minimal effekt, spesielt på det visuelle. Det audiotive hadde god effekt om ikke annet, men det stopper der.

Selv begynte jeg å tvile på kvaliteten på lappene, men forsøkte de selv er par uker senere og de var upåklagelige, mildt sagt.

Jeg har holdt på med psykelika i nærmere femten år og har aldri opplevd noe slikt. Han har holdt på et par år og ingen form for uansvarlig bruk.

Går på ingen form for medisiner, stabil psyke og bruker kun psykedelika og cannabis. Tror han har prøvd ketamin noen ganger tidligere.

Det var ikke inntatt noen form for rusmidler sett bort i fra cannabis og alkohol de siste 6 månedene før siste trip, om ikke mer.

Beklager hvis det er typos og uoversiktlig. Hater å skrive fra mobil.
Anonym bruker
"Glad Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har også holdt på med turing i sikkert 11-12 år. Og dette har aldri vært noe problem. Jeg er heller typen som reagerer veldig sterkt på spesielt psykedelika.

Så, hvorfor skjer dette nå? Jeg har ikke forandret livsstilen min, kosthold, medikamenter eller noe som helst. Har nå kastet bort kanskje 3 milligram med lsd, et lass med sopp og en del dmt. Jeg får som nevnt ingen effekter, ingen muskelspenning eller utvidelse av pupiller. Blir like skuffet hver gang jeg ser meg i speilet, og ser at jeg ser normal ut.

Har googlet og googlet uten å bli mer klok på området. Hmm... Det er synd hvis jeg aldri kan trippe igjen, særlig på lsd som er min favoritt. Jeg mener selv at problemet enten ligger i magen, lever eller selve hjernen.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sliter selv med samme problem, får aldri halliser bare litt tankekjør å hodet koking. Ingen store pupiller, kan snakke normalt osv. Normale psykadelika. Kansje noen mennesker ikke trenger 'third eye' lenger i denne tidsperioden å derfor fungerer ikke visse stoffer på deg lengre. Viss ikke er det noe alle vi gjør til felles som blokkerer effekten, utenom legemidler osv. Interesant tema. Googla litt å mange forskjellige folk rapporterer om samme problemstilling.