Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 574
Den er en remix av en punk låt, faktisk, så var litt problematisk, men det ble greit nok til slutt, synes jeg
https://soundcloud.com/contextor/one...y-well-do-it-1
Har dere noe feedback, så bare fyr løs!
Sist endret av Contextor; 25. mars 2013 kl. 22:53.
Sitter du med vox stems eller er det en rip av selve låta?
Følte vokalen ble pakket litt vel mye inn... trenger mer crisp og luft.

Selve melodien er jo grei, men er ikke noe eg kunne hørt på i lengden (Blir litt for nintendo/80 talls pop feel, kanskje et dårlig ordvalg, hehe).

Fortsett med det du gjør, har jo hørt et og annet prosjekt tidligere eg likte veldig godt
Trådstarter
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Sitter du med vox stems eller er det en rip av selve låta?
Følte vokalen ble pakket litt vel mye inn... trenger mer crisp og luft.

Selve melodien er jo grei, men er ikke noe eg kunne hørt på i lengden (Blir litt for nintendo/80 talls pop feel, kanskje et dårlig ordvalg, hehe).

Fortsett med det du gjør, har jo hørt et og annet prosjekt tidligere eg likte veldig godt
Vis hele sitatet...
Er faktisk ikke helt sikker på hva de gjorde med vokalen, men tror de bare rippa den. Derfor det høres litt sånn ut! (fikk den nemlig av noen som var i bandet, men tror ikke de hadde vokal tracken alene)

Er enig med det 8-bit greiene. Synthene endte bare opp med å høres sånn ut! Men takk for det