Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1995
Anonym bruker
"Definert Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samboeren min har tatt litt for mye stilnoct og har nå en bad trip

Ser folk som ikke er her , griner og klarer såvidt å puste.

Kan jeg avslutte den med feks ritalin?

Og skal jeg anerkjenne alt av ting og steder,

Eller fortelle hun at det er galt?

Når går grensa for bad trip til psykose?

Og kan jeg misten ritalinen ettersom det var min stilnoct det er snakk om?
Du er vel klar over at Stilnoct er et benzolignende sovemiddel? Aldri hørt noen få hallusinasjoner, bad trip eller noe slikt av det før, uansett hvor mye man tar.
Ikke gi noe mer medisiner nå. Ikke ritalin.
Det vil avta etter hvert som medisinen mister virkning. Du må nok være der og passe på en stund. Men det går over.
Det er ingen som trenger å vite hvor de fikk det fra. Bare ikke snakk om det.

Defending: Stilnoct kan gi hallusinasjoner osv i større doser.
Be personen legge seg å sove. Ja du kan få hallusinasjoner av stilnoct og trippe hardt, og den er knyttet til "sudden depression" så og si.
Ikke døtt i han ritalin
stilnoct gir veldig små halliser /typ du ser gardinene blafre svakt mens de egentlig står stille. har tatt mye stilnoct gjennom årene. det varer relativt kort og er det mest brukte sovemiddelet i usa. du kan bli veldig loka i hodet av de, imo verre enn benzo. det er ikke farlig å ha tatt noen få for mange.
IKKE ta ritalin...
Sist endret av Roaccu; 18. november 2020 kl. 09:24.
reach for the sun
Ritalin kan forverre situasjonen og gi lang varig psykose. eneste som kan hjelpe er anti psykotum
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper din samboer sovnet til slutt.
Jeg har selv tatt for mange ved én anledning. Min kone måtte da stoppe meg fra å plukke stjerner fra himmelen, jeg innbilte meg at jeg kunne fange lys.. Ikke bra..
Sovnet til slutt og så gikk det over. Jeg husker ingenting av det. Våknet bare morgenen etter til en kald skulder og masse husarbeid..
Gi gjerne en oppdatering hvis du har mulighet!
Kom borti anonymknappen i innlegget over..
Sitat av Roaccu Vis innlegg
stilnoct gir veldig små halliser /typ du ser gardinene blafre svakt mens de egentlig står stille. har tatt mye stilnoct gjennom årene. det varer relativt kort og er det mest brukte sovemiddelet i usa. du kan bli veldig loka i hodet av de, imo verre enn benzo. det er ikke farlig å ha tatt noen få for mange.
IKKE ta ritalin...
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig uenig på de "små hallisene" dine xD
Sitat av Defending Vis innlegg
Du er vel klar over at Stilnoct er et benzolignende sovemiddel? Aldri hørt noen få hallusinasjoner, bad trip eller noe slikt av det før, uansett hvor mye man tar.
Vis hele sitatet...
Det er en vesentlig forskjell på benzo og benzolignende.
Stilnoct som har virkestoffet zoplidem, er som du sier et benzolignende stoff, men et nonbenzodiazepin.
Disse klassifiseres som z-hypnotika, og faller innenfor psykotropisk stoffer.
Og som kjent vil stoffer med psykoaktive egenskaper kunne gi hallusinasjoner, z-hypnotika er faktisk meget godt kjent for å kunne fremkalle veldig virkelige hallusinasjoner.

Jeg har lest en del rapporter og det som går igjen er sære hallusinasjoner med gnomer, smådjevler og nisser i hovedrollene.
Selv har jeg opplevd at senga mi fløyt opp fra gulvet og begynte å flyte rundt i rommet etter strømmen fra en slags vortex «virvelvellvind» i rommet.
Føler det gir en salgs «wakewalking» tilstand hvor man har en fot i drømmeland og en i den virkelige verden, du er våken og til stede samtidig som en del av hjernen din er langt ute på sykkeltur et ukjent sted i drømmeland.
Sist endret av Kjelldriver; 18. november 2020 kl. 12:11.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Det er en vesentlig forskjell på benzo og benzolignende.
Stilnoct som har virkestoffet zoplidem, er som du sier et benzolignende stoff, men et nonbenzodiazepin.
Disse klassifiseres som z-hypnotika, og faller innenfor psykotropisk stoffer.
Og som kjent vil stoffer med psykoaktive egenskaper kunne gi hallusinasjoner, z-hypnotika er faktisk meget godt kjent for å kunne fremkalle veldig virkelige hallusinasjoner.

Jeg har lest en del rapporter og det som går igjen er sære hallusinasjoner med gnomer, smådjevler og nisser i hovedrollene.
Selv har jeg opplevd at senga mi fløyt opp fra gulvet og begynte å flyte rundt i rommet etter strømmen fra en slags vortex «virvelvellvind» i rommet.
Føler det gir en salgs «wakewalking» tilstand hvor man har en fot i drømmeland og en i den virkelige verden, du er våken og til stede samtidig som en del av hjernen din er langt ute på sykkeltur et ukjent sted i drømmeland.
Vis hele sitatet...
Ja, du har nok rett der. Var mest "bad trip" jeg så på som mest usannsynlig mtp. At det også virker angstdempende om jeg ikke tar feil.

Er helt enig med deg i det siste du skriver, har flere ganger opplevd slike tilstander når jeg har tatt 15 mg eller mer med Imovane. Men aldri opplevd fysiske hallusinasjoner. Har gått mer på måten man tenker og ser på verden. Ved høye doser kan det være litt som å være i et annet univers som har andre natur- og fysikklover.