Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1282
Kjøpte meg en rull med snus over nett. Firmaet er de samme som drev stort meg godteri salg før over grensa. I steden for 90-100kr pr boks kostet det meg 75kr pr boks. Sparer litt på dette når jeg er en storforbruker av nikotinprodukter. Er det noen liknende sider der jeg kan bestille sigaretter for en litt billigere pris en i butikk?

Når jeg jobbet på tax-free betalte jeg 12kr for en norsk 20-pakk røyk. Dette viser hvor stor andel av prisen staten tar og hvor billig det faktisk kan selges for.

Tar gjerne imot tips om lovlige sider der jeg kan bestille sigaretter for en litt rimeligere pris en utsalgspris i butikk. Hvis noen vet om utenlandsk side der det er MYE billigere, men forsendelsen kan bli stoppet, er det også interessant.
Jeg vet ikke om noen sider som selger røyk. Men jeg ba en venninde sende 2 pakker røyk til meg fra Sverige,, det ble stoppet i tollen. For å få det mått jeg evt betale toll og drit. Dette har skjedd 3 av 3 ganger siste året. Snus derimot kan du jo bestille fra Norge også for 80 kroner boksen ca helt lovlig, med gratis frakt.
Msørensen på nett. Er jo bare å skrive inn et relevant søkeord på google så får du opp mange treff. Er noen av disse norske sidene som selger snus her til lands som og selger sigaretter. Husker ikke hvilken men er vel bare å søke det