Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1449
Hei,

jeg lurte på om noen kunne gji tilbakemelding på denne siden, er ikke helt ferdig, men lurte på om noen hadde noen tips, hva må gjørest bedre osv...

logoen er ikke av beste kvalitiet, hadde vert topp om noen hadde hatt noen tips, den er laget i adobe photoshop.

på forhånd takk

[This message has been edited by Crawen (edited 27-02-2001).]
Jeg, som ikke har drevet med design, mener at den grønne fargen bak ::Meny:: og ::Mailingliste:: er gyselig. Og logoen er ikke der.

------------------
Jeg er ikke så spesiell
Tjah, siden ser bra ut den, men jeg mener ikke at fargen bak "meny" og "mailingliste" er fæl.. burde heller forandre fargen bak alle undermenyene til f.eks mørkeblått, og hvite linker, ett alternativ iallefall.. og pliis få bort de kolona og punktuma ifra linkene, jeg syns det ser mildt sagt jævlig ut.. bruk noen andre tegn heller.. f.eks "-="
eller "[" eller whatever.. men det er da min mening, syns det var det gyseligste.. men pytt pytt.. smak og behag ellerno

------------------
oz0n
Software ansvarlig Root.no
fyfan før ei stygg sie"!!kunne blitt bra med litt arbeid!dvs et par timer...lag nå en logo til der oppe på toppen.. http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif så blir det bra..eller bedre...