Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1565
Hei. Øndker å høre fra folk som har kommet seg ut av dette? Send pm....

Kan noen vær:'' '' '' '' vv"c.


Kan noen her være så snille å Hjelpe meg / veilede meg?

Hadde satt pris på noe hjelp. Hilsen kvinne i 30 åra
Sist endret av Sliten og kjørt; 28. oktober 2021 kl. 02:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei ja jeg tok et valg fordi jeg ikke ville være den jeg ble når jeg drakk og ville ikke såre familien min mer. Jeg begynte på antabus hos legen og gjorde en avtale om å komme til sykesøstrene der to ganger i uken så de så at jeg tok tabletten og ikke kunne snike meg unna som hvis jeg hadde hatt ansvaret hjemme uten noen som passa på.
Jeg endra miljø og kuttet ut musikken jeg pleide å drikke til, følte meg jævlig malplassert men gjorde ting som i starten var gørrkjedelig dro på kino kl 14 på dagen og gikk på museumer bare for å gjøre noe HELT annet. Alle de gørrkjedelige tingene bidro til å holde meg vekk fra triggere som kunne friste meg til å drikke og jeg satt sammen med mor og far på 60 hver fredag og lørdag kveld istedet for å sitte hjemme å ringe venner. To harde år men sjukt glad jeg var viljesterk og målbevisst for jeg har et bra liv i dag med bedre bånd til familie og venner og meg selv enn noen gang!
Begynn hos fastlegen din med hjelp der og støtt deg på AA møter eller lignende.