Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 968
Hvor går det Ann å kjøpe GHB urinsticks ?
Jeg vet den har det på behandlingsteder og hos kriminal omsorgen ?
Det står du kan teste positiv opp til 12 timer men hvor mange timer er mest vanligst ?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du noen kilder på at GHB sticks finnes?? Aldri hørt om før
Halveringstiden er så kort, så tvilsomt...men han sier jo han vet da, så da ble jeg nysgjerrig...
Sitat av cannabis-norge Vis innlegg
Halveringstiden er så kort, så tvilsomt...men han sier jo han vet da, så da ble jeg nysgjerrig...
Vis hele sitatet...
Ja , jeg har tidligere opplevd at urinen min ble sendt inn for analyse av GHB 6 timer etter inntak uten at det ble oppdaget av et laboratorium. Dette er 2-3 år siden.
Men GHB sticks, da hadde halvparten av de kjenner i fengsel ryker på permene sine.
Hadde vært fint om noen kunne bekreftet dette
Jeg ble også fortalt av en jeg kjøpte GHB av at det ikke vises på urinprøver, jeg bor på avrusning å ble tatt i da de fant korken i posten, så jeg spurte om jeg kunne få se at det står GHB på prøvene, å det gjorde det på den ene, uansett så finner du det hvis du googler å trykker på bilde duh
Har en kompis som er under kriminalomsorgen og må levere urinprøver tilfeldig, ofte flere ganger i uka og GHB er det eneste han tar. De kan ikke sjekke det, sier han.