Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1223
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke land/by er billigst å fly til for å røyke?

Er ute etter ett land som har legalisert cannabis eller dekriminalisert.

Selvfølgelig er legalisert weed best men begge er mulige valg.
Oslo - Amsterdam tur retur får du til 1500, Spania rundt det samme med vanlige flybiletter, kan sikkert gå under tusenlappen hvis du er heldig med Ryanair eller Norwegian lavpris.
Spania har billigere hoteller enn amster med mindre du vil bo på et shitty herberghostell.
Billigere utesteder, drikke og mat der og
Spania! Drit billig, mye mer chill å røyke i varmen også, spør du meg
Finnes ikke noe fasitsvar på hva som er best/billigst til enhver tid.

Praha får du god weed til en tredjedel av hva det koster i Oslo, dersom du kjenner rette folka. Ellers er det ikke vanskelig å finne men pass deg for svindlere. I Nederland kan du kjøpe dyre varer eller billig drit - alt ettersom hva passer budsjettet ditt. København er kanskje det billigste om du bare skal være borte noen dager.

Kanskje offtopic, men vi kan også diskutere det der med "legalisert vs dekriminalisert vs gråsone". Salg av cannabis er vel bare tolerert i Nederland, egentlig er det ikke lov å selge.

Politiet i for eksempel Spania, Portugal og Tsjekkia kan stoppe deg for å røyke cannabis, i Spania kan du få bot for det også. Nederland er det landet jeg ble stoppa minst men har skjedd der og. Kilder:https://spainweedguide.com/cannabis-...omplete-guide/ + egen erfaring.

Sjansen er liten for at du møter en politimann som er så kjip men det kan skje. Har selv blitt stoppa flere ganger av snuten i Portugal, ble kasta på cella for 28 gram hasj ved en anledning. Grensa til eget forbruk er 5 gram hasj, 25 for weed.


Advokaten sa til meg at så lenge jeg ikke ble tatt en gang til i løpet av de neste 6 månedene så kom det ikke til å bli noe sak, bortsett fra at jeg kunne forvente en liten bot i posten. Har fortsatt ikke fått den boten, mange år siden.

Ble stoppa en annen gang med 10-15 gram, da var de mer opptatt av at jeg ikke hadde ID på meg, hasjen ga de faen i. Vær klar over at de kan trakkassere deg om du er mørk selv eller henger med folk som er det. Ofte kommer det helt an på hvilke politifolk som stopper deg, og hva slags situasjon det er. Kjenner en annen "nordmann" som ble tatt med 100 gram i Portugal, han fikk til slutt en bot på et par hundre euro.