Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1562
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Hei freaks, har mye makka, lite utsyr kun en 50 lapp til og sniffe med. Jeg skyter til vanlig men har gått en stund siden sist. Jeg vil prøve og ta makka Analt, og jeg har ingen peiling på ossen man gjør det, Jeg vet man trenger pumper men er tom, er det noe jeg har mest sannsynlig i huset som kan brukes?. Er det samme steps jeg må gjøre som om jeg skal skyte, bland vattn og makka filtrer?, trøkk det i rævva?.
Kommer jeg til og må pines av smerte? Makkan min er 100% rein laget kun for noen dager siden. Trenger tips
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du trenger ikke filtrere noe. Men det er lurt å bruke lunkent vann, fordi speeden kan ta en ti minutters tid på å løse seg helt opp, og dessuten så er det ekkelt å
Få masse kaldt vann i ræva.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Okei Instrukser er klart nå eneste problemet er at jeg mangler Pumper og har ingen mulighet til og skaffe det framover. Hva annet kan jeg bruke for og få det i rævva?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Okei Instrukser er klart nå eneste problemet er at jeg mangler Pumper og har ingen mulighet til og skaffe det framover. Hva annet kan jeg bruke for og få det i rævva?
Vis hele sitatet...
Kjør en trakt inn i ræva om du har det
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Oppdatering: Trakt nei det fungerer ikke for meg. Men fant ut en mulig måte og det er og ta av denne korken/toppen av en sprayflaske sånn man vasker f.eks kjøkkenbenker med osv, og gjør klar makkavannet å putt det røret som hører til korken i vannet og spray forsiktig inne. Dette kan være mulig skal teste etterpå men hvor mye vann må jeg bruke egentelig? hva er en passe mengde vann og makka?. Er det noe jeg burde være forsiktig med da jeg gjør denne metoden.

Jeg lurer også på om det er muligheter til og røyke makka ikke krystallisert men vanlig pulver. Hvordan gjør man det?
Sist endret av Drsskkr; 20. juni 2021 kl. 22:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Oppdatering: Trakt nei det fungerer ikke for meg. Men fant ut en mulig måte og det er og ta av denne korken/toppen av en sprayflaske sånn man vasker f.eks kjøkkenbenker med osv, og gjør klar makkavannet å putt det røret som hører til korken i vannet og spray forsiktig inne. Dette kan være mulig skal teste etterpå men hvor mye vann må jeg bruke egentelig? hva er en passe mengde vann og makka?. Er det noe jeg burde være forsiktig med da jeg gjør denne metoden.

Jeg lurer også på om det er muligheter til og røyke makka ikke krystallisert men vanlig pulver. Hvordan gjør man det?
Vis hele sitatet...
Min erfaring er at det fungerer fint. Rull en penn i aluminiumsfolie og bøy sammen en slags hette ved kanten (med pennen i så det er rør igjennom. Dra ut pennen, varm hetta godt med lighter for å fjerne overflatedritt. Legg så litt amf i skåla og sug forsiktig mens du holder lighteren under. Det vil begynne å frese og dampe ganske raskt.