Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1520
Halla medfreaks

Er på et lite ferieopphold, det er egentlig et rusfritt opplegg men har røyka meg en tjall i ny og ne. Tok en ekstra urinprøve her om dagen og de folka her var fast bestemt på at jeg hadde røyka. Fikk mye pes og de ber nå om en til prøve. Er det slik at det finnes hurtigtestere der man kan finne ut om personen har røkt samme dag?
Sist endret av Dodecha; 4. februar 2021 kl. 18:52. Grunn: Det heter de, ikke di..
Så du mener jeg bør ha en kork med klorin i vannet jeg skal drikke? Hmm.. skeptisk jeg tar ikke prøven under oppsyn, funker det å vanne ut prøven eller fucker det opp PH verdiene osv?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
drikk et stort glass med vann og fyll en top med klor rør godt sammen drikk alt og så husk å drikk mye vann etterpå på så går nokk testen veldig bra
Vis hele sitatet...
Det her syns jeg du bør backe opp med noe fakta hvis du skal anbefale dette.
For klor kan lett føre til alvorlig forgiftning eller etse skader.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Så du mener jeg bør ha en kork med klorin i vannet jeg skal drikke? Hmm.. skeptisk jeg tar ikke prøven under oppsyn, funker det å vanne ut prøven eller fucker det opp PH verdiene osv?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke gjør det, jeg er ikke sikker på om fyren prøvde å være morsom eller er så hjerneskada at de tror det der vil fungere.

Ja det finnes tester som kan finne ut at noen har røkt samme dag, om de er faktisk påvirket eller bare har metabolittene i kroppen. I Norge skiller man imidlertid ikke på disse, men blodprøver er ofte å foretrekke såvidt jeg vet da de testene reagerer på aktive stoffer kontra urinprøver som reagerer på inaktive metabolitter som kan påvises i flere uker etter inntak
Så ved en urinprøve med hurtigtest vil di ikke kunne skille ut at jeg røkte idag når har røkt hver dag i flere år? Skulle tro verdiene mine er såpass høye uansett, men har ikke så mye peiling på akkurat det.
Spør du om det er mulig å se på en (1) prøve om du røyka i dag eller for 3 dager siden?
Hvis man hadde tatt prøver hver dag, slik at man hadde referanse punkt og kunne se
hvordan verdiene var i kroppen, så ville det sikkert hvert mulig.

Legg merke til at hasj skiller seg litt i fra andre ting når det kommer til å spore det i kroppen.
Jeg testet positivt i nesten 2mnd etter ca,10 års daglig røyling.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Så ved en urinprøve med hurtigtest vil di ikke kunne skille ut at jeg røkte idag når har røkt hver dag i flere år? Skulle tro verdiene mine er såpass høye uansett, men har ikke så mye peiling på akkurat det.
Vis hele sitatet...
Er ikke kjent med hurtigtestene for THC men vil tro de kan måle nivåer av noe slag og dermed estimere hvor lenge siden det er etter inntak (typ samme dag eller fire uker sia)
Sånn er det hvertfall på andre hurtigtester
Jeg skjønner ikke helt hvordan di skal klare å måle verdier eller metabolitter ved en hurtigtest.. Har røkt som sagt over i flere år og sist jeg tok pause tok det 14 uker før jeg så en strek på testern.

Di har tatt flere prøver av meg etter jeg ble frivillig innlagt. Av egen vilje, røyker meg ned så verdiene bør sånn i all hovedsak synke gradvis. Nå røyker jeg en liten rev på morran og en på kvelden kontra røyke hver time. Prøven jeg tok igår var ugyldig pga di mente den var for utvannet. Jeg vanna den ut da, så kanskje ikke så rart
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Jeg skjønner ikke helt hvordan di skal klare å måle verdier eller metabolitter ved en hurtigtest.. Har røkt som sagt over i flere år og sist jeg tok pause tok det 14 uker før jeg så en strek på testern.

Di har tatt flere prøver av meg etter jeg ble frivillig innlagt. Av egen vilje, røyker meg ned så verdiene bør sånn i all hovedsak synke gradvis. Nå røyker jeg en liten rev på morran og en på kvelden kontra røyke hver time. Prøven jeg tok igår var ugyldig pga di mente den var for utvannet. Jeg vanna den ut da, så kanskje ikke så rart
Vis hele sitatet...
Men hva forventer du med dette forbruket? Er ikke som at noen av testene vil være negative de nærmeste månedene, selv ikke om du slutter helt i dag. Når man har røyka daglig over lengre tid så kan det slå ut på prøver opp til 72 dager senere, og selvom du røyker mindre nå så røyker du fortsatt fast og må regne med at dette avsløres. Hva er målet ditt? Å få utbytte av innleggelsen eller å lure systemet og fortsette rusmisbruket ditt?
Du er fucked her ja. De kan sende det inn til analyse så får de se hva verdiene du ligger på. Slutt å røyk hvis du ikke vil det ska slå ut på noe. Funker ikke å røyke deg ned, jeg har prøvd
Fant ut nå at di tester verdier med hurtigtest. Fikk en saftig advarsel, så er ikke mulig å røyke selv om man har høye verdier om man leverer prøver.

Stumpa røyken og det føltes egentlig jævlig godt å skylle resten av bønna i dass...

Så til dere som har tenkt å røyke cannabis i sammenheng med urinprøver, glem det!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hva forventer du med dette forbruket? Er ikke som at noen av testene vil være negative de nærmeste månedene, selv ikke om du slutter helt i dag. Når man har røyka daglig over lengre tid så kan det slå ut på prøver opp til 72 dager senere, og selvom du røyker mindre nå så røyker du fortsatt fast og må regne med at dette avsløres. Hva er målet ditt? Å få utbytte av innleggelsen eller å lure systemet og fortsette rusmisbruket ditt?
Vis hele sitatet...
Jeg får like mye ut av innleggelsen om jeg røyker eller ei, er ikke her for å bli rusfri. Poenget er at ulovlige rusmidler ikke er tillatt. Bruker subutex, lyrica og valium som er utskrevet av lege så rusa blir jeg nok uansett. Lovlig.
Skjønner ikke hvorfor moralpreken og usaklige kommentarer kan spares til å kommentere politikk..? Tror jeg vet best selv både hensikten og målsetningen av behandlingen i samråd med teamet jeg har rundt meg.
Sist endret av FuNcEd; 5. februar 2021 kl. 21:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Fant ut nå at di tester verdier med hurtigtest. Fikk en saftig advarsel, så er ikke mulig å røyke selv om man har høye verdier om man leverer prøver.

Stumpa røyken og det føltes egentlig jævlig godt å skylle resten av bønna i dass...

Så til dere som har tenkt å røyke cannabis i sammenheng med urinprøver, glem det!



Jeg får like mye ut av innleggelsen om jeg røyker eller ei, er ikke her for å bli rusfri. Poenget er at ulovlige rusmidler ikke er tillatt. Bruker subutex, lyrica og valium som er utskrevet av lege så rusa blir jeg nok uansett. Lovlig.
Skjønner ikke hvorfor moralpreken og usaklige kommentarer kan spares til å kommentere politikk..? Tror jeg vet best selv både hensikten og målsetningen av behandlingen i samråd med teamet jeg har rundt meg.
Vis hele sitatet...
Var ikke noe moralpreken. Lurte oppriktig på hva du forventa siden du spurte her om forbruket ditt ville dukke opp på rustest, såklart vil det det med det forbruket du har og det i lang tid også.
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Vann det ut.
Vis hele sitatet...
Prøven blir bare ugyldig av det. Må levere ny urinprøve bare hvis du prøver på det
Det funker å vanne ut prøvene, men her snakker man ikke 50/50.

Jeg vanna ut prøven og fikk verdier tilsvarende 3-4 dager siden sist bruk. Som stemte sånn ca. Med det jeg påsto var sist bruk, da røyka jeg samme dagen.. prøven ble godkjent. urinen ble testet av en sykepleier, legen hadde sikkert krevd ny prøve så det er bare sjangsespill og det er nesten umulig og beregne hvor mye man må vanne ut prøven for å få rette verdier. Var bare flaks fra min side. Hadde ca 2 deler urin og 8 deler vann..