Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1552
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
.. prøve. Jeg ble spurt hvem snus jeg brukte og i det jeg svarte så skulle han si «For noen snus......» så sa jeg hvem snus jeg snusa(nick and johnny) også gikk det fint. Noen som vet hvorfor? Vil hvite poser gi positivt eller negativt resultat? Var veldig rart...
Tviler på at dette har noe med selve testen å gjøre.

Forøvrig så skrives det "hvilken snus jeg snuste". 'Hvem snus.." er helt feil, "Hvem sin snus.." kan du skrive derimot.
Epok kan gi feil på spyttprøve
Flere bekjente som har opplevd det!
Sitat av Fofi Vis innlegg
Epok kan gi feil på spyttprøve
Flere bekjente som har opplevd det!
Vis hele sitatet...
Oi! Noen som vet noe mer? Interresant!

Mange som gjemmer ulovligheter under leppa, kamuflert som snus. Kanskje han ville sjekke reaksjonen når han spurte om snusleppa.
Røyk og snus blir det samme på spyttprøver som alkohol blåsere, de kan slå ut feil, derfor ber de deg alltid om å vente eller stumpe røyken før en av nevnte testene.

Husk spytteprøve er kun en test før utvided test. Den er ikke godkjent som noe annet en midlertidig test.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, Morgul! Det skal jeg huske til neste gang Taxi sjåføren hadde ikke snus i leppa når dette skjedde.