Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1591
Hei, har fått noen sukkerbiter som skal inneholde LSD.
Lurer på hvordan framgangsmåten er for å teste disse. Er det sånn at sukkeret kan påvirke resultatet på en test?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. Du kan bruke en LSD test-kit som vanlig. En annen måte å sjekke om det er LSD i dem er å lyse på sukkerbitene med UV-lys. LSD vil reagere individuelt, men det vil hvit farge også gjøre.
Trådstarter
6 0
Takk for svar. Forstått det sånn at det er Ehrlich som er best for testing av LSD.
Har Marquis test liggende, men den har i ligget i romtemperatur og mørkt i et halvt år. Er det sånn at disse testene må også lagres kaldt for og være sikre til testing?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har jeg dessverre ingen kunnskap om, håper noen andre kan svare på det spørsmålet :-)
Btw; Hvis lappen smaker noe / har en sur smak når du legger den på tunga, så spytt den ut. Det skal ikke smake noe som helst.
Hei! Beklager seint svar. Marquis kan ligge ganske lenge. Det ga utslag på mdma hos en kompis og kitet hadde han hatt i romtemperatur i rundt 2 år. Ehrlichen derimot ga null utslag på syre. Denne hadde også stått i 2 år. Vi kjøpte nytt ehrlich og det ga utslag likevel. Han jeg kjøpte nytt kit av kunne fortelle meg at Marquis varer ganske lenge, imens Ehrlich varer drøyt 6mnd i romtemperatur og 12mnd i kjøleskapet. Holder antageligvis lenger enn dette, men greit å ha et fungerende kit. Er ikke sånn at det gir utslag på ting som ikke er riktig jo eldre kitet blir, heller at det ikke gir like masse utslag på noe som er. Skader ikke å prøve å teste med gamle kitet. Gir det utslag vet du at du har riktig og at kitet fortsatt funker. Gir det ingen utslag er det enten ikke syre, eller testen er blitt for gammel. Oppdater oss på hvordan det går!
Sist endret av Dartrix; 13. september 2020 kl. 02:43.
Uansett hva du trykker i deg, alt vil være likt . Kanskje du ser annerledes på ting.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
advarsel: test disse! kjenner en som nylig fikk "super bra" LSD på sukkerbit, men han påsto at han trippet hardt i over 18 timer, noe som tilsier at dette ikke er LSD. vet ikke om du har samme bitene, så plis test.
Trådstarter
6 0
Eg har testet med Hoffman testen den visste at det var LSD. Headshopen fikk ikke inn ehrlich test før neste uke, var inne på tanken og kjøpe den også for å være mest mulig sikker.
Var ikke tilfeldigvis i Bergens område han fikk tak i disse sukkerbitene?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ant-Man Vis innlegg
Eg har testet med Hoffman testen den visste at det var LSD. Headshopen fikk ikke inn ehrlich test før neste uke, var inne på tanken og kjøpe den også for å være mest mulig sikker.
Var ikke tilfeldigvis i Bergens område han fikk tak i disse sukkerbitene?
Vis hele sitatet...
heldigvis et stykke unna bergen, var i tr. heim dette.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gjenoppliver denne tråden med et prekært spørsmål om test-sensitivitet.

Jeg testet akkurat noe jeg har blitt solgt som LSD. Benyttet en EZ-test.

Resultatet var tilsvarende dette: https://i.imgur.com/tcZ2qgk.jpg, bare mer utvannet.

Jeg tenker derfor at dette mest sannsynligvis er en NBOMe.

Men
jeg testet med en mikrodoseblanding der sukkerbiten (jeg ble fortalt) var ca 100ug ble fordelt i 500ml. Mengden LSD som da potensielt hadde vært tilstedeværende i test-ampullen kunne ikke ha vært mer enn noen få mikrogram, antagelig under 1 mikrogram. Er det noen sannsynlighet for at testen ikke er sensitiv nok? Jeg vurderer å ta med en test til selger og teste rett ut av drypp-flasken.

Jeg har ingen problemer med 25i-NBOMe og har hatt verdifulle opplevelser på det, men med en annen risikoprofil og høyere terskeldose tilfører det unødvendig kompleksitet til mikrodose-prosjektet mitt...
Trådstarter
6 0
Morsomt at du gjennoppliver tråden min, samme dag som eg begynte og microdosere LSD for første gang. Lykke til med testingen din
Sitat av Ant-Man Vis innlegg
Morsomt at du gjennoppliver tråden min, samme dag som eg begynte og microdosere LSD for første gang. Lykke til med testingen din
Vis hele sitatet...
Universet har noen fine timinger i blant hehe