Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 896
Heisann, tenker kanskje å kjøre en liten TRT cycle i 10-12 uker, altså bare trt. Er det særlig lurt eller bør jeg adde roids itilegg? Og hva må jeg gjøre etter de 12 ukene?
Jeg tror du misforstår hva TRT er.

Om det er særlig lurt? Nei, spesielt ikke for deg.
Bør du legge til ekstra "roids"? Nei, absolutt ikke.
Hva bør du gjøre etter 12 uker? Ikke noe spesielt. Livet ditt fortsetter som vanlig.

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Kan jeg spørre tilbake. Hvorfor tenker du å kjøre en "TRT cycle" hvis du lurer på om det er lurt? Det er potensielt ekstremt farlig å tukle med hormonsystemet. I værste fall kan du ende opp med å begå selvmord da psyken kan få seg en knekk hvis du ikke har kontroll på hormonene dine.
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg tror du misforstår hva TRT er.

Om det er særlig lurt? Nei, spesielt ikke for deg.
Bør du legge til ekstra "roids"? Nei, absolutt ikke.
Hva bør du gjøre etter 12 uker? Ikke noe spesielt. Livet ditt fortsetter som vanlig.

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Kan jeg spørre tilbake. Hvorfor tenker du å kjøre en "TRT cycle" hvis du lurer på om det er lurt? Det er potensielt ekstremt farlig å tukle med hormonsystemet. I værste fall kan du ende opp med å begå selvmord da psyken kan få seg en knekk hvis du ikke har kontroll på hormonene dine.
Vis hele sitatet...
Rett og slett fordi jeg har en dårlig fysikk, og vil se om andre metoder hjelper. Itiliegg ser man jo hvor raske resultater man får når man kjører roids/medikamenter. Og før du spør, ja jeg har trent og spist riktig.

Men nok om det.

Men hvordan mestrer dere erfarne roids gutta det da? Når dere er på cyclus i 10-uker og føler dere som en konge, også kutter dere dosen etterpå? Mister dere ikke gainsa og den mentale boosten dere fikk på cycle?

Alltid lurt på, hvordan orker dere å gå gjennom PCT-helvette? Er jo som en rollercoaster, opptur også nedtur.
Sist endret av cansas; 19. august 2020 kl. 19:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Psykedelisk bakverk
Det supersport ville frem til er nok at du ikke engang har lest deg opp nok til å vite at en «kur» er ikke det samme som TRT. Ved TRT tilføres testosteron til kroppen i en mengde som skal erstatte egenproduksjonen, eller gjerne i øvre sjiktet av øvre naturlige grense. Ved en kur derimot brukes flere ganger dosen.
Poenget er at å tilføre kroppen en «naturlig» mengde testosteron (TRT) i kun et par måneder virker mot sin hensikt da nivåene vil krasje ved endt kur. Vinningen går opp i spinningen.

Et tips: les. Å begynne på steroider uten å til en viss grad sette deg inn i det er ren idioti.
Sist endret av FlyvendeVaffel; 19. august 2020 kl. 19:45.
Trådstarter
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Det supersport ville frem til er nok at du ikke engang har lest deg opp nok til å vite at en «kur» er ikke det samme som TRT. Ved TRT tilføres testosteron til kroppen i en mengde som skal erstatte egenproduksjonen, eller gjerne i øvre sjiktet av øvre naturlige grense. Ved en kur derimot brukes flere ganger dosen.
Poenget er at å tilføre kroppen en «naturlig» mengde testosteron (TRT) i kun et par måneder virker mot sin hensikt da nivåene vil krasje ved endt kur. Vinningen går opp i spinningen.

Et tips: les.
Vis hele sitatet...
Er dt ikke mulig å gjøre en kur med testosterone entanthate f.eks, la oss si 500mg en eller to ganger i uka, 10-12 uker? Vil vel tro at det kan kategoriseres som en cycle.
Sist endret av cansas; 19. august 2020 kl. 19:44.
Sitat av cansas Vis innlegg
Er dt ikke mulig å gjøre en kur med testosterone entanthate f.eks, la oss si 500mg en eller to ganger i uka, 10-12 uker? Vil vel tro at det kan kategoriseres som en cycle.
Vis hele sitatet...
Joda, kjør 1g testo e som første kuren. Går nok sikkeet kjempebra /s
Sitat av cansas Vis innlegg
Rett og slett fordi jeg har en dårlig fysikk, og vil se om andre metoder hjelper. Itiliegg ser man jo hvor raske resultater man får når man kjører roids/medikamenter. Og før du spør, ja jeg har trent og spist riktig.

Men nok om det.

Men hvordan mestrer dere erfarne roids gutta det da? Når dere er på cyclus i 10-uker og føler dere som en konge, også kutter dere dosen etterpå? Mister dere ikke gainsa og den mentale boosten dere fikk på cycle?
Vis hele sitatet...
TRT=Testosteron replacement therapy. Med andre ord. Du injiserer hva du vanligvis ville ha produsert selv. Jeg vil tippe at du er i midten av 20 åra. Og hva betyr dette i praksis? Egentlig ingenting. Du fucker opp egenproduksjonen din for ingen vinning. Derfor bør du gå mye høyere enn TRT doser for å veie opp virkningene, mot bivirkningene.

Hvis du spiser og trener riktig vil ikke TRT gi deg noe som helst utbytte. Du trenger hundrevis, kanskje timevis med lesing og læring innen dette feltet før det er verdt å kaste seg ut på det.

Det er akkurat det. Det er ikke alle som takler de psykiske bivirkningene ved å gå av og på hormoner hele tiden. Noen klarer det. Noen klarer det ikke.

Sitat av cansas Vis innlegg
Er dt ikke mulig å gjøre en kur med testosterone entanthate f.eks, la oss si 500mg en eller to ganger i uka, 10-12 uker? Vil vel tro at det kan kategoriseres som en cycle.
Vis hele sitatet...
500mg Test E per uke er en typisk førstegangskur. Man starter rolig. Minimalt med bivirkninger, HVIS man vet hva man holder på med. Derfor er kunnskap utrolig viktig for å gjøre ting riktig.

Du må blandt annet kontrollere østrogennivåene da testosteron konverteres i stor grad over til østrogen.

Du virker grøssende lik som han andre her på forumet som var helt overbevist om at det var østrogennivåene hans som gjorde livet han problematisk, uten at det nødvendigvis var det.

Sitat av cansas Vis innlegg
Er en kar på 21, som føler en merkelig angst
Vis hele sitatet...
Har du allerede psykiske problemer, burde du holde deg unna AAS til disse problemene er fikset.
Sist endret av Superspurv; 19. august 2020 kl. 19:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.