Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1668
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva kan jeg forvente av effekter hvis jeg ikke har ADHD. 60-70kg gutt. Snakk om 5-10mg bare.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanskelig å si da alle er forskjellige. Men du vil nok muligens kjenne deg mer våken og få litt mer energi.
Hva er det? Mener du Ritalin?
Ritalin er metyfenidat. Adderall er vel farmasøytisk amfetamin, men det består av en rasemisk blanding av både dextro- og levoamfetamin. OP mener vel bare spesifikt at han har en batch som består av den dextroroterte enantiomeren.. uten at han nødvendigvis har noe farmasøytisk. Med mindre det er adderall han har fått tak i.

Har man Adderall i Norge? Husker ikke hva den norske/europeiske tilsvarende Adderall heter.
Sist endret av Deagleflyndre; 4. februar 2019 kl. 23:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tviler på at du får tak i ikke-farmasøytisk deksamfetamin. Det er en mye mer komplisert prosess enn å lage racemisk, som er det du får når du lager det "på kjøkkenet".
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Ritalin er metyfenidat. Adderall er vel farmasøytisk amfetamin, men det består av en rasemisk blanding av både dextro- og levoamfetamin. OP mener vel bare spesifikt at han har en batch som består av den dextroroterte enantiomeren.. uten at han nødvendigvis har noe farmasøytisk. Med mindre det er adderall han har fått tak i.

Har man Adderall i Norge? Husker ikke hva den norske/europeiske tilsvarende Adderall heter.
Vis hele sitatet...
En kollega har Adderal Xr med norsk resept lapp på, om han faktisk har resept kan jeg ikke bekrefte men han har i allefall en adderal xr
Adderall er ikke utbredt, men anektotisk bevis fra Freak.no, samt det faktum at mange får div. medisiner vha. godkjenningsvedtak (altså medisiner det må søkes om hver gang) tilsier at enkelte får det utskrevet her til lands.

Adderall består såvidt jeg husker av 25% levo og 75% dekstro.
Sist endret av kallisti; 5. februar 2019 kl. 12:21.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ey, TS her. Speeda effekt og føler seg våken. Tok 5 mg oralt og 1t og 15min tok jeg resterende 5mg nasalt. Fungerte greit det, men ikke så lenge.
Anonym bruker
"Snill Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Attentin er vell ikke racemisk?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Attentin er vell ikke racemisk?
Vis hele sitatet...
Det stemmer, det er det ikke.