Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2607
Jeg tok
Ca 0,4 gram fleinsopp.
Drakk 2 liter øl fra klokken 20 til klokken 1.
Røyket to joints. Ca 0,6 gram totalt for meg.

Forord

Jeg har tatt LSD 4 eller 5 ganger før, røyket noen skåler med salvia og tatt sopp en gang. Da tok vi B+ og Cubensis, i overkant av 2g hver. Dette for et og et halvt år siden.
De gangene jeg har tatt LSD har det vært mellom 175µ og 430µm, men jeg har ikke rørt på 3 år nå. Så dette ble altså min første erfaring når det kommer til mikrodosering av psychedelica og første erfaring med flein. Cannabis har jeg brukt fast i over 4 år, alkohol ca 3 år.

På grunn av den heftige doseringen vi tidligere har hatt har jeg fått avsmak av denne typen rusmidler. Det har vært hardt hver gang og det har skremt meg til å aldri bruke hverken LSD eller salvia igjen. Jeg har fått en liten smak av hva som kan gå galt. I tillegg har jeg sett noen venner bli helt mongo i hodet av å bruke denne typen rusmidler gjentatte ganger. Jeg var redd for at uansett hvor mye man tok ville man få en så overveldende effekt at man ikke ville kunne gå på Kiwi og handle. (Ikke det at man skal det, men jeg tenker på hvor trygg man ville vært i en offentlig sosial setting).

Jeg så alle tre sesongene av Vikings rett i forkant av turen. Det preget meg litt igjennom kvelden.
Det blir egentlig litt feil å kalle det en tur. Vi var ruset på sopp, litt som når man er brisen på alkohol.

Rapporten

Vi var samlet på gården til en kompis for å ha en chill kveld med gutta, fire stykker hvorav en er "streiting". Egentlig var planen å pilse og se et par b-filmer. Såkalte filmer som er så dårlig produsert at det blir underholdende å se på, f.eks The Room.

Vi startet kvelden med å lage og spise taco mens vi tok oss noen rolige pils og snakket. Det var god stemning all around. Etter middagen spilte vi Cards Against Humanity.
Imens vi spilte dro jeg opp krukken min med flein som en kompis og jeg plukket i høst. De andre viste ikke jeg hadde det med og jeg spurte dem om de var keene på å ta litt. Egentlig tulla jeg, men da de sa ja tenkte jeg "Why the hell not"? Fire av oss tok 0,3 gram fleinsopp hver. Vi spiste dem rå, som ekte vikinger. På dette punktet har jeg fått i meg to øl og holder på med tredje.
Sist kan jeg spiste sopp rått var det cubensis og jeg kunne huske veldig godt hvor ekstremt kvalmt det var å tygge. Heldigvis er ikke fleinen en like fyldig, så jeg brakk meg bare et par-tre ganger. Smaken var som en blanding av jord og gress, ikke så fæl som det kan høres ut. Kjøper nok noe yogurt til neste gang.

Etter 20 minutter begynte jeg smått å merke rusen. Den følelsen når man svelger og føler alle musklene i strupen arbeide, og hvordan spyttet renner fra bak i ganen og ned halsen. Jeg satt og svelget i noen minutter for å tracke hvor langt jeg kunne føle spyttet ned i magen. Ikke så veldig langt.
20 minutter etter dette begynte det å krible i beina mine på en god måte, som 1/10 orgasme. Følelsen spredte seg sakte opp i kroppen og bragte med seg glede og aktivitet. Jeg kunne ikke gjøre annet enn å smile og tenke gode tanker.

På dette punktet spilte en av gutta den beste comboen jeg har opplevd i CAH: http://i.imgur.com/3jWq8Gn.jpg

Alle kjente rusen og vi ble enige om at hvis det noensinne var tid for en jay var det nå. Jeg rulla en gærning som vi fire delte før vi gikk inn.

Før vi satt oss ned befant vi oss på kjøkkenet et lite øyeblikk. Verten begynte å synge på Paint It Black mens jeg spilte på stekepanne. Det var overraskende intenst, så vi endte opp med å sette på sangen og analysere musikkvideoen til VEVO. Den hadde en ganske kul stil men var slapt gjennomført.
Jeg satte på Beatles sin "Hello, Goodbye" for å vise hvor enkelt en bra musikkvideo kan lages. Her står alle gutta rundt og oppfører seg litt rart på scenen, og det er alt.

Vi gikk til stua og satte på kveldens film; The Galaxy Invader.
På dette punktet hitta weeden ganske godt og trakk fram deler av soppen. Jeg klarte ikke følge med på filmen i det hele tatt, bare hva de andre i rommet snakket om. Men de snakket bare om, filmen, så jeg skjønte ikke 95% av det de sa.
Jeg bestemte meg for å se opp i taket. Verten hadde tent noen røde stearinlys som ga et veldig behagelig lys til taket som var "kledd i planker". Skyggene danset og pulserte svakt mellom plankene. Taket var ti ganger mer interessant enn filmen på dette punktet, så jeg lente meg tilbake og satt og svelget litt mer.
Når jeg ser ned på bordet igjen innser jeg at det ene røde stearinlyset har den beste rød-fargen jeg noensinne har sett, veldig varm og innbydende. Jeg ønsket jeg hadde ting som var så røde, men nøyer meg med å føle på lyset.
I løpet av filmen går jeg og tar et par sig. Det var overraskende forfriskende i forhold til hvordan det er å sigge på LSD. Nok til at jeg måtte ta to på rappen.
Jeg følte fred og glede.

Før filmen blir ferdig må den ene typen som ikke tok sopp stikke for å rekke bussen. Resten av oss er for eventyrlystne og kreative til å sitte stille, så vi bestemmer oss for å spise to sopp til før vi går ut med hunden til verten. En fransk bulldog. Selv når man er edru ser den ut som et lite beist, så soppen gjorde denne lille krabaten ekstra morsom. Jeg hadde sittet og analysert hunden litt i løpet av kvelden og konkluderte med at han ikke kan skjønne at han er en hund, heller mer som et mongoloid menneske eller en type halvmenneske.
Gatelysene ute lyste grønt, snøen lavet ned, og bakkene var bratte. Vi måtte ake.
I låven fant vi en snowracer hver. Vi dro dem ut på jordet og begynte å ake om kamp inn i noen frosne høyballer som sto ved veien. Adrenalinet var på topp, det var nesten som å være barn igjen.

Men vi fant ut etter 3 runder at vi ikke er barn, vi blir alt for fort slitne. Da gikk vi inn og trakk fram noen gitarer og en Ableton Push. De andre ble veldig opphengt i dette men jeg hadde ikke lyst til å spille musikk. Jeg ville gå litt, så jeg gikk runden gjennom stua og kjøkkenet fem ganger før jeg innså at jeg måtte ut. Ut og gå. Og ta en jay. Og høre på Genesis!
Jeg ville gå alene så jeg var skikkelig sneaky, så jeg gikk ned og fant et headset og satte på "All In a Mouses Night". Det var så mektig at jeg måtte lukke øynene og føle musikken ferdig før jeg kunne rulle. Jeg hadde ganske kule closed eye visuals mens jeg lå der, for det meste farger i former av sirkler som danset rundt. Under "refrenget" så jeg kjempemusa i hodet. Koste meg skikkelig meg hvor bra internt-bilde Peter Gabrial malte i hodet mitt.

Jeg gikk ut til midten av et jorde og fyrte jointen mens jeg så på snøen danse rundt meg. Da oppdaget at jeg hadde tilfeldigvis plassert meg på det eneste punktet hvor jeg faktisk kunne se de andre inn gjennom et vindu. Fra den avstanden kunne det se ut som om de drev med noe yoga og hoppeøvelser som jeg ikke skjønte hvorfor de skulle drive med. De er jo ikke sånne mennesker.
Nå hadde det meste av sopprusen forsvunnet, det eneste som hang igjen var euforien.
Jeg gikk en lang tur rundt alle jordene ved gården, rakk å høre både Foxtrox og Nursery Cryme før jeg kom tilbake. Der sto de andre i døren og venta på meg. De hadde trodd jeg sovna et sted, men klarte ikke å finne meg i huset, så de hadde skrevet en liten "lete-sang", hehe.

Vi samlet noen arabiske sitteputer som ble plassert rundt stearinlysene som tidligere sto på bordet. Vi fant frem boken "Norske hexeformularer og andre magiske oppskrifter" og bladde selvsagt rett opp på kapitlet om "maning". Vi fikk uheldigvis ikke sett Lucifer, men vi hadde det gøy mens vi spilte trommer, hadde strupesang og leste høyt på latin.
Etterhvert plukket alle ned hver sin maske fra veggen, og vi satt og sang strupesang i en times tid før jeg gikk og la meg i fire-tiden.

Jeg var glad at det ikke var så overveldende som jeg fryktet det kunne være. Jeg fikk alle effektene fra sopp utenom ekstremt tankekjør, som jeg synes er temmelig slitsomt. Jeg var litt redd for å begynte å tenke negativt og havne i en spiral, men det skjedde aldri.
Vi angret litt på at vi ikke tok litt mer, kanskje dobbelt, når vi først tok det. Men det spilte ingen rolle. Vi følte oss bedre utrustet til neste gang, hvor jeg tror vi kommer til å ta mellom 1 og 1,5 g.

Før denne turen ville jeg sjeldent anbefalt noen å bruke denne typen rusmidler, selv når de spør og er nysgjerrige. Nå vil jeg nok svare annerledes.
Særlig for andre som tidligere har brukt sopp, men ikke mikrodoseringer, vil jeg anbefale å prøve.
Mitt syn på LSD forblir uendret.
Sist endret av PerPerPerPer; 12. januar 2016 kl. 19:51.
flott rapport. Hørtes ut som en skikkelig koslig kveld
Fin rapport. Det hørtes ut som en veldig bra kveld!
Har ikke prøvd flein ennå, har vært litt deprimert det siste året og får alltid skikkelig angst når jeg røyker jay.
Jeg har tatt LSD en gang tidligere. Aner ikke hvor mye det var. Det jeg gjorde feil den gangen var at jeg tok det sammen med MDMA og Weed.
Har veldig lyst til å prøve flein men jeg har tidligere alltid vært redd for mine depressive tanker.
Nå har jeg trent en stud og merker det hjelper og jeg har begynte og bli i mye bedre humør.
Jeg lurer på om jeg skal ta mikrodose første gang. Har en veldig erfaren kompis som har trippet hundrevis av ganger så det er litt betryggende.
Denne posten hjelper også. Takker