Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 6067
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det lett å skille disse to stoffene hva hverandre med hensyn til virkning? Får man f.eks stuk og arbeidslyst av molly?
Noen som kan forklare forskjellene av rusen mellom disse stoffene?
Ja de er lett å skille fra hverandre. MDMA har psykedeliske toner, det har ikke speed.
Sist endret av Kloakk; 6. oktober 2021 kl. 18:16.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner, men er det mulig å gi en mer utførlig beskrivelse av forskjellene i rusvirkningene?
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På MDMA får du lyst til å kose og elske din kjære, på amf får du lyst til å binde hu fast og skampule natten igjennom.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På MDMA får du lyst til å kose og elske din kjære, på amf får du lyst til å binde hu fast og skampule natten igjennom.
Vis hele sitatet...
Aha, en relasjonell vending

Tenkte på selve rusfølelsen hvis det lar seg forklare.
Anonym bruker
"Begeistret Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg opplevde mdma som en bølge av eufori og nytelse som slo over meg, mens jeg lå i en veldig fluffy sofa og nøt musikk. Amfetamin opplever jeg nesten ikke noe markant effekt av, annet enn våkenhet, fokus og litt tendenser til oppheng. Kan hende jeg ikke har tatt stor nok dose amf, men kan ikke se for meg at det er på langt nær lik effekt som mdma.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aha, en relasjonell vending

Tenkte på selve rusfølelsen hvis det lar seg forklare.
Vis hele sitatet...
Det var akkurat det han forklarte. Jeg kan godt prøve selv

MDMA: Bare kjærlighet
Amfetmin: oi, har det gått 72 timer siden sist jeg spiste????
For min del er amfetamin og MDMA ganske likt. Blir våken og rastløs, mister matlyst, får lyst til å prate.. Tar jeg en høy dose blir jeg i tillegg svett og får høy puls. Meeeen på MDMA får jeg i tillegg eufori, blir veldig empatisk og kosete.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av m0lly Vis innlegg
For min del er amfetamin og MDMA ganske likt. Blir våken og rastløs, mister matlyst, får lyst til å prate.. Tar jeg en høy dose blir jeg i tillegg svett og får høy puls. Meeeen på MDMA får jeg i tillegg eufori, blir veldig empatisk og kosete.
Vis hele sitatet...
Interessant perspektiv. Har ingen erfaring med MDMA, men mistenker at jeg har fått noe lignende solgt som amfetamin, eller kanskje en blanding av amfetamin og molly?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Interessant perspektiv. Har ingen erfaring med MDMA, men mistenker at jeg har fått noe lignende solgt som amfetamin, eller kanskje en blanding av amfetamin og molly?
Vis hele sitatet...
Mdma har en lakris / kjemisklakris lukt. Amfetamin skal egentlig ikke lukte noe men som regel lukter det en blanding av likstue og vaskemidler
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Mdma har en lakris / kjemisklakris lukt. Amfetamin skal egentlig ikke lukte noe men som regel lukter det en blanding av likstue og vaskemidler
Vis hele sitatet...
Takk! Stakk nesa oppi posen, ingen lakrislukt i det hele tatt. Det lukter svakt kjemisk som amfetamin med et lite innslag av bivoks. Ganske normal amfetaminlukt rett og slett. Men virkningen avviker fra det jeg er vant til med amfetamin.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk! Stakk nesa oppi posen, ingen lakrislukt i det hele tatt. Det lukter svakt kjemisk som amfetamin med et lite innslag av bivoks. Ganske normal amfetaminlukt rett og slett. Men virkningen avviker fra det jeg er vant til med amfetamin.
Vis hele sitatet...
Den beste mdmaen jeg har vært borti luktet tilnærmet ingenting. Dette er fordi MDMA HCL skal bestå av hvite krystaller, uten noen aroma eller lukt. Dessverre velger mange produsenter å ikke acetonvaske produktet sitt fordi det er en fare for å tape vekt samtidig som man fjerner den sterke lakrislukten mange forbinder med "god" mdma.
Sist endret av Jorg; 7. oktober 2021 kl. 12:06.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Avvikene i virkning er litt tung i hodet, kvalme og snev av hjertebank. Det henger i lenge og tar noe tid før det virker. Får heller ingen entydig opptur ved justeringer etter hvert som tiden går, men våkner. Gir ganske hard nedtur. Det psykedeliske jeg har oppfattet er litt fjernhet, noe lattermildhet og synshallusinasjoner.
En blanding av begge gir en ufattelig euforisk rus, men tøffere nedtur ofc
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som med alt annet er det veldig individuelt. Personlig blir jeg veldig rolig av MDMA (typisk 120-140 mg), å danse er fullstendig uinteressant, men (danse-)musikk er fortsatt veldig flott å høre på. Jeg er mer opptatt av å se vennene mine i øynene og ha en god samtale enn noe annet.
Den ene gangen jeg tok amfetamin (to linjer som ikke var alt for store) ble jeg bare våken, opplagt, og nachspielet hadde plutselig vart til 11-tida med uavbrutte samtaler fram til da. Kjærlighetsfølelsen, den genuine omtanken for de du er med og trangen til å klemme/kose er helt fraværende.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det psykedeliske jeg har oppfattet er litt fjernhet, noe lattermildhet og synshallusinasjoner.
Vis hele sitatet...
Får du synshallusinasjoner på MDMA har du overdosert. Det er MDA som forårsaker den effekten og det er mye mer nevrotoksisk enn MDMA. Fortsett det der og du er på god vei til å få permanent hjerneskade. "Less is more" er helt klart sant for MDMA, folk som tar 500 mg og stikker på rave skjemmes jeg over.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som med alt annet er det veldig individuelt. Personlig blir jeg veldig rolig av MDMA (typisk 120-140 mg), å danse er fullstendig uinteressant, men (danse-)musikk er fortsatt veldig flott å høre på. Jeg er mer opptatt av å se vennene mine i øynene og ha en god samtale enn noe annet.
Den ene gangen jeg tok amfetamin (to linjer som ikke var alt for store) ble jeg bare våken, opplagt, og nachspielet hadde plutselig vart til 11-tida med uavbrutte samtaler fram til da. Kjærlighetsfølelsen, den genuine omtanken for de du er med og trangen til å klemme/kose er helt fraværende.

Får du synshallusinasjoner på MDMA har du overdosert. Det er MDA som forårsaker den effekten og det er mye mer nevrotoksisk enn MDMA. Fortsett det der og du er på god vei til å få permanent hjerneskade. "Less is more" er helt klart sant for MDMA, folk som tar 500 mg og stikker på rave skjemmes jeg over.
Vis hele sitatet...
Mener du at jeg har blitt solgt MDA i stedet for amfetamin? Jeg doserte mellom 0,1 og 0,2 målt med vekt.

En annen ting jeg merket meg med den merkelige amfetaminen var glemskhet. Tenkte at nå var det tid for å justere, og da jeg gikk kjøkkenet hadde jeg allerede en veiet dose liggende på vekta. Bare et lite eksempel, men var skikkelig rocka. Ikke noe blandingsmisbruk. Godt det ikke kom besøk.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mener du at jeg har blitt solgt MDA i stedet for amfetamin? Jeg doserte mellom 0,1 og 0,2 målt med vekt
Vis hele sitatet...
Nei, men MDMA metaboliseres i kroppen til MDA hvis du tar for mye. Til MDMA og andre stoffer med doser i samme størrelsesorden bør du anskaffe milligramsvekt. Forskjellen på 130 og 200 mg er utrolig stor. Hvis du ikke har det tilgjengelig kan du dosere volumetrisk.

Ang. glemskhet så kan jeg også nevne at MDMA + cannabis er en forferdelig kombinasjon for meg, da kortidshukommelsen reduseres til ca. 5-10 sekunder. Å følge med på en samtale (som man gjerne vil) blir helt umulig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, men MDMA metaboliseres i kroppen til MDA hvis du tar for mye. Til MDMA og andre stoffer med doser i samme størrelsesorden bør du anskaffe milligramsvekt. Forskjellen på 130 og 200 mg er utrolig stor. Hvis du ikke har det tilgjengelig kan du dosere volumetrisk.

Ang. glemskhet så kan jeg også nevne at MDMA + cannabis er en forferdelig kombinasjon for meg, da kortidshukommelsen reduseres til ca. 5-10 sekunder. Å følge med på en samtale (som man gjerne vil) blir helt umulig.
Vis hele sitatet...
Jeg kan skrive under på at elendig hukommelse er et tegn på overdosering av mdma, enten ved for stor første dose eller ved at man redoserer for mange ganger. Man blir ute på en helt rar måte som jeg ikke har vært borti før med andre typer dop, kortidshukommelsen blir så dårlig at man kan glemme hva man snakker om midt i en setning.

Min anbefaling er å skaffe seg skikkelig 0,01g, man finner det ved å søke på ebay etter jewellery weight, gjerne noen med max vekt på 10-20gram,da er de ofte mer nøyaktig.
Sist endret av Jorg; 7. oktober 2021 kl. 20:54.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, men MDMA metaboliseres i kroppen til MDA hvis du tar for mye. Til MDMA og andre stoffer med doser i samme størrelsesorden bør du anskaffe milligramsvekt. Forskjellen på 130 og 200 mg er utrolig stor. Hvis du ikke har det tilgjengelig kan du dosere volumetrisk.

Ang. glemskhet så kan jeg også nevne at MDMA + cannabis er en forferdelig kombinasjon for meg, da kortidshukommelsen reduseres til ca. 5-10 sekunder. Å følge med på en samtale (som man gjerne vil) blir helt umulig.
Vis hele sitatet...
Nei mdma metaboliseres ikke til mda når man tar for mye. Det metaboliserer en viss prosentandel av mdma dosen uansett
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Jeg kan skrive under på at elendig hukommelse er et tegn på overdosering av mdma, enten ved for stor første dose eller ved at man redoserer for mange ganger. Man blir ute på en helt rar måte som jeg ikke har vært borti før med andre typer dop, kortidshukommelsen blir så dårlig at man kan glemme hva man snakker om midt i en setning.

Min anbefaling er å skaffe seg skikkelig 0,01g, man finner det ved å søke på ebay etter jewellery weight, gjerne noen med max vekt på 10-20gram,da er de ofte mer nøyaktig.
Vis hele sitatet...
Kan tyde på at det er MDMA jeg har fått, ble utrolig glemsk i samtaler. Har nøyaktig milligramsvekt. Er 0,1 en sikker dose om jeg skulle teste igjen? Hvor ofte justerer man med eventuelt med dette stoffet? Hvis det er mulig å avsløre på pulver/konsistens kan jeg laste opp et bilde hvis det er mulig å gjøre dette anonymt.
Du har mest sannsynlig overdosert. Du har ikke nøyaktig vekt hvis det nærmeste du kommer er 0,1g du må kunne måle med 0,01g for å få det noe som helst nøyaktig når det kommer til mdma. Du bør vente 3 måneder til neste gang etter denne turen , og kan bruke mollymeasure.com for å finne din dose. Skal du redosere så ville jeg ikke tatt noe mer enn 0,05g-0,07g
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har som nevnt svært nøyaktig milligramsvekt. Tester igjen senere med lavere startdose som anbefalt via lenken. Bilde av pulveret om det kan fortelle noe om hvilken type stoff.

[/url]
Aldri sett slik molly før??? Dette er nok amfetamin som du mistenker!
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, aldri sett molly før. Merkelig virkning og bivirkninger dette stoffet så derfor alle spørsmålene. Kjøpt av noen jeg ikke kjenner og ble skeptisk. Heretter skal jeg bare kjøpe av min faste leverandør.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, aldri sett molly før. Merkelig virkning og bivirkninger dette stoffet så derfor alle spørsmålene. Kjøpt av noen jeg ikke kjenner og ble skeptisk. Heretter skal jeg bare kjøpe av min faste leverandør.
Vis hele sitatet...
Dette ligner veldig på den peppern jeg kjøper om dagen! Skal sies at dette er skikkelig rockepepper og kan fucke skikkelig med kroppen din om du tar for mye.

HVIS det er noe ala det samme men på bildet minner den meg om den
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Dette ligner veldig på den peppern jeg kjøper om dagen! Skal sies at dette er skikkelig rockepepper og kan fucke skikkelig med kroppen din om du tar for mye.

HVIS det er noe ala det samme men på bildet minner den meg om den
Vis hele sitatet...
Skal teste igjen i mindre doser. Kanskje jeg rett og slett tok for mye og fikk noia av det. Det satt i alle fall veldig lenge i kroppen. Rapporterer tilbake etter hvert. Fint at jeg får mange gode svar her, takk!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal teste igjen i mindre doser. Kanskje jeg rett og slett tok for mye og fikk noia av det. Det satt i alle fall veldig lenge i kroppen. Rapporterer tilbake etter hvert. Fint at jeg får mange gode svar her, takk!
Vis hele sitatet...
Når jeg fikk se det med egne øyne så må jeg si at amfetamin virker mye mer troverdig. MDMA pleier å se mer krystallisert ut med krystaller, det der er mye mer pulveraktig.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Når jeg fikk se det med egne øyne så må jeg si at amfetamin virker mye mer troverdig. MDMA pleier å se mer krystallisert ut med krystaller, det der er mye mer pulveraktig.
Vis hele sitatet...
Og dersom det hadde vært knuste krystaller ville det ikke blitt så «fluffy» hadde vel ikke blitt sånn etter å ha dusjet i 50 grader :P
MDMA og amfetamin er veldig ulikt på mange måter. For det første pleier jeg å få MDMA i en liten 1 -3 grams klump som ser ut som kandisukker. Og så er det smaken. Det neste er effekten, etter å ha tatt en dropp med mdma så får jeg et så voldsomt sug og skjelving idet det treffer meg, det er noe distinktivt med mdma. Etter en halvtimes tid med dette så skjeler jeg, ser helt blurry og nodder omtrent, klarer ikke fokusere en dritt og bare vil kose med hva enn jeg sitter i. Etter å ha tatt en drop speed blir jeg plutselig i godt humør og begynner å drive med noe og forstetter med det i 10 timer i strekk med laserfokus. Det er veldig forskjellige stoffer.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Testet stoffet på nytt og har undervurdert styrken. Kommer bra i gang med en startdose på 0.08, og selv etter et par døgn er det sløsing å justere med mer enn 0,15 slik som jeg speeder. Det er rett og slett veldig god amfetamin. Happy ending, og takk igjen for alle gode svar. Forstår nå forskjellene i virkning mellom stoffene.
å jøss, så små doser er det lenge siden jeg har tatt. For pepperen er ikke detsamme som det en gang var. Frustrerende, så frustrerende at jeg jeg seriøst vil slutte. for å bruke penger på noe som ødelegger synet. Amfetamin er ikke navnet på produktet lenger, mener nå jeg . 1000 meter blikket som vi kalte det, er blitt 10 meter blikket, med tåke. ikke skal det skrape i koppen når en mekker det ut, for jeg skyter det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av 420master Vis innlegg
Det var akkurat det han forklarte. Jeg kan godt prøve selv

MDMA: Bare kjærlighet
Amfetmin: oi, har det gått 72 timer siden sist jeg spiste????
Vis hele sitatet...

Amfetamin: oi, har jeg vært våken i 3 dager???
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jorg Vis innlegg
Jeg kan skrive under på at elendig hukommelse er et tegn på overdosering av mdma, enten ved for stor første dose eller ved at man redoserer for mange ganger. Man blir ute på en helt rar måte som jeg ikke har vært borti før med andre typer dop, kortidshukommelsen blir så dårlig at man kan glemme hva man snakker om midt i en setning.

Min anbefaling er å skaffe seg skikkelig 0,01g, man finner det ved å søke på ebay etter jewellery weight, gjerne noen med max vekt på 10-20gram,da er de ofte mer nøyaktig.
Vis hele sitatet...
Det forklarer litt, når jeg tok to knips (280mgx2) en gang for flere år siden, ble helt ute, spydde som en gris, skreik, husket ingenting! Mener ingenting! Som navn, hvor jeg bodde, hvem jeg var, ble stoppet av politiet samme dagen, når de skulle ha info husket jeg ingenting, og ble kjørt på legevakta, også ble jeg ført til sykehus.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det forklarer litt, når jeg tok to knips (280mgx2) en gang for flere år siden, ble helt ute, spydde som en gris, skreik, husket ingenting! Mener ingenting! Som navn, hvor jeg bodde, hvem jeg var, ble stoppet av politiet samme dagen, når de skulle ha info husket jeg ingenting, og ble kjørt på legevakta, også ble jeg ført til sykehus.
Vis hele sitatet...
Ikke så rart at det går galt når du kaster i deg en totalt idiotisk mengde. Du kan være glad for at det gikk så bra som det gikk.
Du var ganske heldig der, slike doser kan være veldig nevrotoksisk.

Husk at mdma blir veldig giftig når det blir for mye
Sitat av Jerna Vis innlegg
Du var ganske heldig der, slike doser kan være veldig nevrotoksisk.

Husk at mdma blir veldig giftig når det blir for mye
Vis hele sitatet...
Kan du utdype? Dosene han nevner der er ikke helt ukjent for meg. Er det noe bevisst, eller ubevisst jeg kan tenke på for å avklare om jeg har noe form for følgeskader av det?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kan du utdype? Dosene han nevner der er ikke helt ukjent for meg. Er det noe bevisst, eller ubevisst jeg kan tenke på for å avklare om jeg har noe form for følgeskader av det?
Vis hele sitatet...
Nevrotoksisitet skjer uansett på mdma. Følgeskader er rimelig individuelt, men en gjenganger er nedsatt korttidshukommelse og depresjon.

Den største nevrotoksisiteten skjer om man utvikler serotoninssyndrom, noe som sjansen øker betraktelig for ved høyere doser. En annen faktor som bidrar mye er sterk hypertermi, dette gjelder alle stimulanter og det øker den nevrotoksiske virkningen veldig mye.
Sist endret av Relevant; 26. oktober 2021 kl. 15:13.